Osvědčené SUV se dočkalo lehké modernizace včetně techniky pod kapotou i výbavy uvnitř.
Toyota se rozhodla pro modelový rok 2020 dále vylepšit současnou generaci Land Cruiseru a nutno říct, že všechny změny jsou vlastně pozitivní a zaměřují se především na techniku. Jednou z klíčových změn je tedy vylepšení dosavadního naftového čtyřválce, který teď produkuje vyšší výkon a zároveň lépe šetří palivo.
Motor 2,8 D‑4D tak míří pod kapotu Land Cruiseru ve stejné specifikaci jako v nejnovějším pick-upu Hilux a nabízí výkon 150 kW (204 kW) a točivý moment 500 N.m. SUV si tímto polepšilo o 27 koní (20 kW) a 50 N.m. Motor může být spojen s šestistupňovou manuální či automatickou převodovkou, pohon 4x4 je samozřejmostí.
S příchodem výkonnější jednotky je nyní Land Cruiser vybaven i systémem Stop&Start, díky kterému se podle Toyoty snížila průměrná spotřeba paliva o 0,7 litrů na rovných 7,0 l/100 km. Zároveň je SUV i šetrnější po stránce emisí CO2 s poklesem o 18 g/km na 192 g/km.
Uvnitř byl modernizován infotainment systém s rychlejším softwarem a odezvou displeje, multidotykovým ovládáním a také podporou konektivity Apple CarPlay a Android Auto. Nechybí ani on-line služby včetně aktualizací map navigace a dalších internetových funkcí. Rozšířena byla i řada asistentů v rámci paketu Safety Sense – nyní zahrnuje předkolizní systém s rozpoznáváním chodců ve dne i v noci, respektive cyklistů za denního světla, a inteligentní adaptivní tempomat.
Nakonec pak Toyota doplňuje nabídku o stylový paket Black Pack, který bude dostupný s nejvyšší výbavou Executive a zajistí mřížku chladiče v tmavém chromu, zadní dekory ve stejném provedení, černé lemování kolem mlhových světel, černé kryty zrcátek a lišty na dveřích, zadní čiré svítilny, zatímco černou najdete i v interiéru na středovém panelu a tunelu.
Ceny modernizovaného Land Cruiseru pro tento rok zatím české zastoupení Toyoty nezveřejnilo.