Variabilitu karosářských variant i pohonů si dodávky od Toyoty samozřejmě ponechávají i po modernizaci.
Pro svou řadu středně velkých a malých užitkových dodávek Proace a Proace City, stejně jako pro civilní varianty Verso těchto modelů, si Toyota připravila modernizaci. Kromě omlazeného designu se vozy dočkaly i posledních technologií na poli konektivy a bezpečnostních systémů, zatímco rozmanitost pohonů zajišťují konvenční i čistě elektrická ústrojí.
Celá modelová řada má nový sjednocený designový jazyk masky, nové světlomety jsou nyní dostupné i jako full-LED a nabídku rozšiřují také nové možnosti designů kol. Uvnitř se pak objevuje nový 10palcový infotainment, který je standardem pro všechny úrovně výbavy vyjma té zcela základní (zde stále zůstává malá monochromatická obrazovka). Ve vyšších výbavách pak nechybí i nový 10palcový přístrojový štít a standardně zabudovaná navigace s tříletým předplatným.
Po stránce asistentů mají nyní modely Proace standardem asistenční systémy, které byly dříve volitelné – například asistent udržování jízdy v pruhu, adaptivní přepínání dálkových světlometů nebo čtení dopravních značek. Do možné výbavy však míří také adaptivní tempomat, digitální vnitřní zpětné zrcátko a kamerový systém s rozsahem 360 stupňů. Konkrétně větší dodávka Proace se dočkala (po vzoru menší verze City) i asistentu ochrany boků (Flank Guard), který upozorní na nebezpečí bočního střetu s překážkami, jakými jsou třeba sloupy či značky, při manévrování v nízkých rychlostech.
V rámci pohonů se vylepšení dočkala především čistě elektrická ústrojí. Motor o výkonu 100 kW (136 koní) zůstává v obou modelech Proace EV i Proace City EV (včetně civilních verzí Verso), díky vylepšenému hardwaru baterií se však zvýšil dojezd – na celkem 350 km (+20 km) se 75kWh baterií v Proace a 330 km (+50 km) s 50kWh baterií v Proace City.
Větší Proace dále nabízí dvě verze naftového dvoulitru (106 kW/145 k nebo 132 kW/180 k), kdy je silnější varianta spojená s osmistupňovým automatem, případně lze volit základní 1,5litrový diesel (88 kW/120 k) s manuální převodovkou. U menšího Proace City je zase dostupná dvojice 1,5litrových dieselů (75 kW/100 k nebo 96 kW/130 k), kdy je výkonnější specifikace dostupná také s osmistupňovým automatem. Základem je poté i benzinová dvanáctistovka (81 kW/110 k) přirozeně s manuální převodovkou.
Všechny modely jsou nadále dostupné v různých délkách karoserií a konfigurací interiérů. Do prodeje v Česku míří již nyní. Do řady Proace nakonec v Evropě zamířil i nový největší užitkový model Proace Max, o jehož uvedení na trh jsme už psali.