Nevím co je myšleno slovem vylepšili, ale za mne jako budoucího majitele, je nový infotainment deš a hrůza. Dokonce uvažuji o odstoupení od smlouvy. Absence hardwarových tlačítek mi chybí a nová softwarová tlačítka v podstatě zmenšují dispey. Co se týče grafiky, ta má být lepší, ale grafické zpracování vypadá jako by to kreslili děti ve školce. Takže děkuji Toyotě za to že mění něco oč člověk nestojí.
Když vidím v autech takto trčící mamutí obrazovky je mi na zvracení, tohle je přesně to, co nechci. Proč to proboha nezakomponují ideálně pod výdechy větrání a hlavně ať to zmenší. Auto není mobil na kolech až to bude plně autonomní tak prosím... Rád si za takovou variantu připlatím, ale jinak mají smolíka.
Pavlíku, ohledně ergonomie je lepší obrazovka nahoře abys nemusel sklánět zrak. Nikdo ti nenutí kupovat toyotu. Měl jsem pandu a ta má obrazovku a výdechy až na ní, vodorovně na vrchu palubky, taky řešení, ale mět obrazovku jak to měla VW group, je prostě selháním i kupujícího.
Milý Petříku, až budeš starší možná zrovna ty budeš mít problém, že neuvidíš nablízko, ale naštěstí dobře na dálku, což zrovna můj případ. Takže navigace je paradoxně nejlépe vidět, když je co nejdále. Kupující by měli rozhodovat o tom co budou automobilky vyrábět a ne automobilky samotné ani úředníci v Bruselu.
Přesně - u Lexusu NX nahoře obrazovka jak plátno v multiplexu a výdechy ventilace dole pod ní - střední výdechy ventilace chci mít nahoře, aby mi případně NAD pravou rukou držící volant mohly ofukovat obličej - a ne pánům pytlík a dámám pipinu - mimochodem například Lexus CT 200h měl výdechy nahoře a obrazovku ještě nad nimi u čelního skla - jenže dneska holt musí být šmatlavize v dosahu rukou …
Mě ten display vůbec nepřekáží. Pořád je pod spodní hranou čelního skla. Navigace je mi na prd, když je v úrovni řadící páky. Druhá věc - nesnáším, když mi vzduch, ať už teplý nebo studený fouká přímo do ksichtu.
Mimochodem dneska jsem se ujistil ještě o jedné věci - jak je někdy výhodné displej "nemít" - chytal jsem nízké zimní slunce zprava zezadu a ať jsem hlavou kroutil jakkoliv a ať jsem nakláněl displej tam a zpátky, tak se mi slunce od displeje pořád odráželo do obličeje (a samozřejmě jsem na něm nic neviděl) - ještě že u starších CT 200h jde displej nejen naklánět, ale i úplně zavřít - díky, Lexusi, to bylo skvělé řešení, škoda, že už ho nepoužíváš …
pokud toyota v něčem zaostává tak právě v infotainmentu a konektivitě (týká se i Lexusu)
Jel jsi v poslední době třeba v novém Golfu nebo Škodovce a všiml sis jak to tam frčí a jak dlouho trvá než to vůbec ožije??
Zaostávájí téměř ve všem, pohony motory atd.
Magore
u nových Lexusů už nezaostává, ted vyšlo nové NX s úplně novým infotainmentem, ale nevím jestli je to krok správným směrem je pro mě otázkou, opět to totiž znamená že i ovládání ventilace je přes dotykové rozhraní ... což by za mě až tak nevadilo, kdyby bylo možné kdykoliv aktivovat vnitřní cirkulace, jenže to většinou OKAMŽITĚ nejde. a to kolikrát jde o opravdu krátké časové úseky než auto vjede do černého oblaku které zůstalo po autě před.
Bezdrátovy Apple car - Toyoto vítej v 21. století!
co to dělá apple car? Na co to máš, ty furt čumíš co dělá manželka doma? Určitě to máš a když ne kabrio, tak auto se střešním oknem.
Já bych to nadšení krotil. Zrovna Japonci určitě většinově používají Android, jakože i svět, a u Android Auto zůstal "drát". Nehledě na to, že infotainmenty u Toyoty patří zrovna k těm slabším po všech stránkách. Ale pokud je pro tebe "televize" to podstatné v autě, tak se raduj.
Jak to myslíš? Japonci mají skoro výhradně iphone. Korejce ani Činany historicky nemusí, tudíž ani jejich produkty.
A proč tady taháš Čínu, případně Korejce? Japonsko má své výrobce mobilů (Sony, Sharp) , operační systém Android.
To sice má, ale ti si své již dávno řekli. Jen jeden vládne vládne všem.
Tak to určitě není to nejdůležitější, kvůli čemu si kupuji auto, že... a hlavně Toyotu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.