Toyota vylaďuje Corollu: 1.8 kompresor pod kapotou

Současný nejvýkonnější verze Corolly, model T Sport, který má pod kapotou atmosférickou osmnáctistovku s výkonem 141 kW (7 800 ot.) a max. točivým momentem 180 Nm (6 800 ot.), doplní na jaře příštího roku ještě výkonnější „kára“. Model TS Compressor vychází z T Sportu, osmnáctistovka je ale doplněna o přeplňování kompresorem; díky tomu vzrostl výkon na 173 kW (235 k) a točivý moment na 250 Nm. Zatímco T Sport se na stovku dostane za 8,4 s, TS Compressor to zvládne za 7,2 s; maximálka pak činí 235 km/h.

Novinka dostane kromě silnějšího motoru také upravený vzhled, základem jsou 17" kola z lehkých slitin s pneumatikami 215/45, doplňovat je spoiler předního nárazníku a střešní spoiler. Samozřejmostí je sportovní podvozek, zesílené přední brzdy a sportovní výfukový systém. Uvnitř najdete sportovní volant a novou hlavici „šaltrpáky“. Novinka je k vidění na autosalonu v Essenu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků