Toyota vylaďuje Corollu: 1.8 kompresor pod kapotou

Současný nejvýkonnější verze Corolly, model T Sport, který má pod kapotou atmosférickou osmnáctistovku s výkonem 141 kW (7 800 ot.) a max. točivým momentem 180 Nm (6 800 ot.), doplní na jaře příštího roku ještě výkonnější „kára“. Model TS Compressor vychází z T Sportu, osmnáctistovka je ale doplněna o přeplňování kompresorem; díky tomu vzrostl výkon na 173 kW (235 k) a točivý moment na 250 Nm. Zatímco T Sport se na stovku dostane za 8,4 s, TS Compressor to zvládne za 7,2 s; maximálka pak činí 235 km/h.

Novinka dostane kromě silnějšího motoru také upravený vzhled, základem jsou 17" kola z lehkých slitin s pneumatikami 215/45, doplňovat je spoiler předního nárazníku a střešní spoiler. Samozřejmostí je sportovní podvozek, zesílené přední brzdy a sportovní výfukový systém. Uvnitř najdete sportovní volant a novou hlavici „šaltrpáky“. Novinka je k vidění na autosalonu v Essenu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků