Toyota vylaďuje Corollu: 1.8 kompresor pod kapotou

Současný nejvýkonnější verze Corolly, model T Sport, který má pod kapotou atmosférickou osmnáctistovku s výkonem 141 kW (7 800 ot.) a max. točivým momentem 180 Nm (6 800 ot.), doplní na jaře příštího roku ještě výkonnější „kára“. Model TS Compressor vychází z T Sportu, osmnáctistovka je ale doplněna o přeplňování kompresorem; díky tomu vzrostl výkon na 173 kW (235 k) a točivý moment na 250 Nm. Zatímco T Sport se na stovku dostane za 8,4 s, TS Compressor to zvládne za 7,2 s; maximálka pak činí 235 km/h.

Novinka dostane kromě silnějšího motoru také upravený vzhled, základem jsou 17" kola z lehkých slitin s pneumatikami 215/45, doplňovat je spoiler předního nárazníku a střešní spoiler. Samozřejmostí je sportovní podvozek, zesílené přední brzdy a sportovní výfukový systém. Uvnitř najdete sportovní volant a novou hlavici „šaltrpáky“. Novinka je k vidění na autosalonu v Essenu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků