Toyota Verso S: nové MPV podrobněji

Toyota přivezla do Paříže zbrusu nové kompaktní MPV Verso S. Zajímá vás, co vše nabídne? Máme řadu nových informací a snímků.

Novou Toyotu Verso S jsme v Paříži očekávali, automobilka nám ji poprvé ukázala již začátkem září. Tehdy nám toho o novém modelu ale mnoho neřekla, a tak jsme se netrpělivě čekali na podrobnější informace a více snímků. Tady jsou.

Úkolem novinky bude v nabídce automobilky Toyota nahradit dosavadní, poněkud komplikovaně stylizovaný typ Yaris Verso z roku 1999. Její karoserie možná poněkud připomíná křížence Hondy Jazz a subkompaktu Toyota iQ. Vůz je dlouhý méně než čtyři metry a rozvor náprav činí 2 550 mm, čímž se Verso S stává nejmenším evropským MPV v segmentu B. Přesto má podle tvrzení automobilky nabídnout „šikovná řešení zajišťující velký prostor pro posádku i její zavazadla“.

Uvnitř si všimneme symetricky dělené palubní desky s doplňky připomínajícími leštěný kov a barevným dotykovým monitorem multimediální soustavy s úhlopříčkou 6,1 palce. Zadní sedadla jsou dělena v poměru 60:40 a sklápějíce jediným, jednoduchým pohybem. Zavazadlový prostor má základní objem 336 litrů, po přemístění ložné lochy do nižší polohy přibude dalších 57 litrů. Po sklopení zadních sedadel vznikne za těmi předními prostor s takřka plochou podlahou a objemem 1 388 litrů.

Pod kapotou se bude nacházet výhradně moderní zážehový čtyřválec z řady Optimal Drive s objemem 1,33 litru a proměnnými rozvody Dual VVT-i. Dosahuje nejvyššího výkonu 99 koní (73 kW) při 6 000 ot./min. a točivého momentu 126 Nm při 4 000 ot./min., v kombinaci s manuálně řazenou šestistupňovou převodovkou má v průměru vykázat spotřebu 5,5 l/100 km a emise CO2 ve výši 127 g/km. Za příplatek bude k dispozici skříň Multidrive S s plynulou změnou převodů se sedmi přednastavenými fixacemi a řazením voličem na středové konzoli a páčkami pod volantem. V kombinaci s ní má nová Toyota Verso S vykazovat spotřebu 5,2 l/100 km a emise 120 g/km.

Ceny zatím neznáme, nicméně do prodejů má nastoupit během února příštího roku. Do té doby se jistě dozvíme i to, za kolik bude nové Verso S k mání.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Toyota Verso S
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků