Toyota Verso S: nové MPV podrobněji

Toyota přivezla do Paříže zbrusu nové kompaktní MPV Verso S. Zajímá vás, co vše nabídne? Máme řadu nových informací a snímků.

Novou Toyotu Verso S jsme v Paříži očekávali, automobilka nám ji poprvé ukázala již začátkem září. Tehdy nám toho o novém modelu ale mnoho neřekla, a tak jsme se netrpělivě čekali na podrobnější informace a více snímků. Tady jsou.

Úkolem novinky bude v nabídce automobilky Toyota nahradit dosavadní, poněkud komplikovaně stylizovaný typ Yaris Verso z roku 1999. Její karoserie možná poněkud připomíná křížence Hondy Jazz a subkompaktu Toyota iQ. Vůz je dlouhý méně než čtyři metry a rozvor náprav činí 2 550 mm, čímž se Verso S stává nejmenším evropským MPV v segmentu B. Přesto má podle tvrzení automobilky nabídnout „šikovná řešení zajišťující velký prostor pro posádku i její zavazadla“.

Uvnitř si všimneme symetricky dělené palubní desky s doplňky připomínajícími leštěný kov a barevným dotykovým monitorem multimediální soustavy s úhlopříčkou 6,1 palce. Zadní sedadla jsou dělena v poměru 60:40 a sklápějíce jediným, jednoduchým pohybem. Zavazadlový prostor má základní objem 336 litrů, po přemístění ložné lochy do nižší polohy přibude dalších 57 litrů. Po sklopení zadních sedadel vznikne za těmi předními prostor s takřka plochou podlahou a objemem 1 388 litrů.

Pod kapotou se bude nacházet výhradně moderní zážehový čtyřválec z řady Optimal Drive s objemem 1,33 litru a proměnnými rozvody Dual VVT-i. Dosahuje nejvyššího výkonu 99 koní (73 kW) při 6 000 ot./min. a točivého momentu 126 Nm při 4 000 ot./min., v kombinaci s manuálně řazenou šestistupňovou převodovkou má v průměru vykázat spotřebu 5,5 l/100 km a emise CO2 ve výši 127 g/km. Za příplatek bude k dispozici skříň Multidrive S s plynulou změnou převodů se sedmi přednastavenými fixacemi a řazením voličem na středové konzoli a páčkami pod volantem. V kombinaci s ní má nová Toyota Verso S vykazovat spotřebu 5,2 l/100 km a emise 120 g/km.

Ceny zatím neznáme, nicméně do prodejů má nastoupit během února příštího roku. Do té doby se jistě dozvíme i to, za kolik bude nové Verso S k mání.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Toyota Verso S
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků