Pane Pecáku, nechybí vám v této větě něco?Zveřejněná boční silueta naznačuje, že design bude ještě sportovnější dosud.
Vypadlo patrne 'nez' a 'C-HR' ;-)
Sakra, nenapovídej! Já chtěl vědět, jestli on to ví. :-D
Buď rád aspoň za tuto odpověď, oni se po uveřejnění článku už neozývají, natož aby to četli. Nebo opačně?
Tady četli a opravili a docela brzo, ale nereaguji.
Tak to jsem hodně zvědavý co z toho v reálu bude. Papírově vypadá motor dost zastarale. Mazda 2.0 dosahuje max. krouťáku ve 4tis ot., zde až 4.8tis. To by mohlo být na dálnici znát. Současná Toyota Auris byla po celou dobu dobře naceněna a tím pádem konkuruje klepajícím se R3 s laciným přeplňováním a tudíž pořádným "turboefektem". Kdyby se podařilo potlačit "skútrovitost" e-cvt, mohla by to být zajímavá alternativa. Kdyby, kdyby :-)
Podstatná je krivka priebehu krútiaceho momentu, nie jeho vrchol. Kľudne môže mať vrchol pri 4800 ot/min. ale v rozsahu 2000 - 6000 možno neklesne pod 90% maximálnej hodnoty. A to moderné atmosféry bežne mávajú. Moja stará Honda mala maximum krútiaceho momentu dokonca až pri 6300 ot/min. ale v rozsahu 2500 - 8000 neklesol pod 90%.
Auris nebo Avensis?
Auris (tzn Corolla hatch), Avensis sveho casu 'odpiskali'.
Tak to je konec toyoty, Avensis byly nejlepší auta všech dob.
Ziadny pouzitelny diesel, cele to zije z minulosti :-)
Tady jako (velmi spokojeny) majitel 10ileteho Ave (D4D, 93 kW) musim souhlasit. Ave mel v Evrope tezkou a atraktivnejsi konkurenci, a ve svete ficela spise Corolla nebo Camry. Celkem rozhodnuti Toyoty (+ focus na hybridy) chapu a kvituji.
V jakým paralerním vesmíru žijete? Se podívejte na passaty, plný bazary a nikdo to nechce...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.