Není náhodou ten 4litr V8? V porovnání s tím 4válcem mně přijdou výkony 3l V6 poněkud chabé.......
ten 4liter je naozaj V6. A co sa tyka 3.0D4D naozaj to nie je trhac asfaltu ale solidny motor. Najma je namontovany v terennom aute. Treba sa niekedy mrknut pod kapotu offroadu aby bolo jasne, ze niekedy sa veci robia skor na vydrz ako na vykon. A myslim, ze v oblasti 3 litorv v offroadoch sa moc hanbit nemusi.
OK, už to chápu. V LC100 je to V8 a v LC je to V6. je fakt, že u off-roadů je spolehlivost před výkonem. Proč ale mají dva různé 4litry?
Ten motor v LC100 není čtyřlitr, je to 4,7 l. Kupodivu, má dokonce o něco málo nižší výkon než ten 4.0 V6 (krouťák má ale samozřejmě podstatně vyšší). Ten V8 se v USA kupodivu montuje i do téměř identických sourozenců LC 120: Lexusu GX 470 (v základu) a nového 4Runnera (volitelně). Osobně ale považuji V6 za lepší volbu, je to moderní motor, se 183 kW výkonově naprosto postačuje a spotřeba je aspoň o 5 litrů nižší než by byla s V8. Já s ním jezdím za cca 16,5 l, což považuji za velmi solidní. Ten 4.7 V8 je už snad historicky cenný a asi největší kandidát na nahrazení nějakým úplně novým motorem. Ten diesel se mi v LC120 moc nelíbí, ve srovnání s benzínem je znatelně hlučnější (benzín není skoro slyšet) a výkon občas trochu chybí. BTW: Já chci taky ten novej pětistupňovej automat! Určitě dost zlepší jízdní vlastnosti, očekávám zlepšení dynamiky i spotřeby. Jenže prodávat auto po dvou letech jen kvůli nové převodovce se mi nechce...Taky sakra mohly s tim faceliftem ještě dva roky počkat, takhle mě jenom pěkně štvou...
3.0D4 je hlucny to je pravda, ucineny traktor. A vykon chyba iba pri predbiehani okolo 130kmh :) ale to sa na wrangleroch MT stava z j120 versmirny korab :) iduci kamkolvek :)) A facelift nie je nic oproti zlacneniu co sa udialo od 1.jun 2004 na slovensku. Bum a cca 160 tisic dolu s cenou :) U tvojho aj viac :(Ozaj, v pondelok vecer si idem po auto, ARB/snorchel/komplet OME, odfotim a poslem :) este som ho nevidel ale chalani co boli v servise mi posielaju uslintane smsky :))
To bych si dal taky líbit, budeš tam mít i přední špéru (nevim, jestli už ji ARB dělá)? Možná se taky na to vykašlu, přestavim svoji LC 120 na tvrdýho teréňáka a na běžný ježdění si dovezu z Kanady jeho dvojče od Lexusu - GX 470. Jenže si asi ještě chvilku počkám, až ten zatracenej motor v Lexusu (4,7 V8, stejnej jako v LC100) nahradí něčím modernějším s vyšším výkonem.
fakt som nevidel ten OME kit, dufam ze tam bude vsetko. Inak urval som ten plech pod motorom :) musim tam dat nieco ine, ten konzervovy co tak bol je nanic. Kamos tam ma nejaky 9mm :) Ja by som si nechal lubit nejaky V6 v nafte, nie kvoli spotrebe ale kvoli zatahu odspodu, par krat som to uz naozaj potreboval. Ozaj, nevies o nejakom bytelnom kovovom zadnom narazniku na j120? Ale taky co dostat v europe, z .au sa mi to nechce tahat.
Tak je ten dyzl devetenactka, nebo dvadvojka?
V tomto ohledu je tisková zpráva bohužel skoupá. Uvádí pouze objemovou kategorii
Ty emise jsou sice dobre, ale vykon mi moc revolucni neprijde. 2.0 TDI je i ve verzi 136kW, Opel ma tusim 1.9d s vykonem nad 150kW. Pokud to je 1.9, tak to docela jde (ale zadna revoluce), pokud to je 2.2, tak fakt nic moc.
Asi se opravdu jedná především o to, že to nebude při tom výkonu hulit jak lokomotiva.
Pokud vim, tak ZADNY diesel s filtrem pevnych castic nehuli jak lokomotiva (leda jako elektricka ). Takze stale na tom nevidim nic az tak revolucniho. Ty emise jsou samozrejme dobre, ale oni psali jakoby separatne, ze A) to ma nizke emise a B) uzasny vykon v dane tride. Podle me je mozna pravda A, ale urcite ne B.
A a B rozděleno máš pravdu, ale A+B dohromady to je slušný. Jinak potkávám spoustu novejch nafťáků co hulej jak lokomotiva. Nevím co tam má či nemá, vidím co vidím a cejtim co cejtim.
I dnes koupena auta zdaleka ne vsechna maji FAP. Ale kdyz si k vejfuku dieselu s FAP das bilej kapesnik, mel by zustat bilej i po proturovani. A jeste nejakou dobu to tak bude - treba VW 2.0 TDI 16v plni Euro4 i bez FAPu, takze je tam FAP jen za priplatek (ale ne velkej, takze ja bych nevahal).
Ale i tento toyotovic motor je jen koncept, ktery si v aute take dnes nekoupis.Kazdopadne ze slusneho dieselu (s Euro4, v dobrem tech stavu) by mely litat saze jen pri prudsi akceleraci. Horsi to je s presvihlejma tuningama ci ze starejma pleckama (jak osobakama, tak s drtivou vetsinou nakladaku).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.