Toyota v Česku dramaticky zlevnila skoro všechny modely. Hybridní RAV4 koupíte o 130 tisíc levněji

69 komentářů

Švéd
14. ledna • 10:16

Zajímalo by mně, jak se automobilka postaví k zákazníkům, kteří si auto objednali těsně před slevovou akcí a na dodání auta čekají. Taková akce se připravuje několik týdnů předem!

Kuk Vykuk
14. ledna • 1:19

Tesla zlevnila o 300 000 Kč, teď už je levnější než Škodofka. 😜😂🤷‍♂️
Vzápětí dorazej levný Číňani a dorazej Škodofku úplně.

Nyte
11. ledna • 2:14

Nedivím se. To, co už chtěli za některé modely, byla drzost a nedávalo racionálně smysl o nich uvažovat. Ždímat desítky let víceméně pořád stejně fungující hybrid holt nestačí.

petr r. (petrumr)
11. ledna • 10:55

Říká ti něco hybrid 4 a 5 generace? 1,2,3?

Easy Peasy
10. ledna • 21:52

Nikdo ty nudné krabice nekupuje, tak musí s cenou dolů.

Jan
10. ledna • 23:24

A proto je Toyota nejprodávanější na světě :😀

.
11. ledna • 12:38

to je hot dog také

haha
10. ledna • 14:51

Zajímavé, že v konfigurátoru toyoty, auta zdražila.. yaris cross, comfort tech style o 20.000,- sleduji to.. chci ho..

fil
10. ledna • 9:19

Nic není nemožné,Toyooootaaa

Roman Uzdichcal
10. ledna • 2:25

Tak a teď to obdobné u VW/Škoda, která se montuje v ČR. Náklady na dopravu na rozdíl od japonců , korejců atd 0Kč. Stejně je jedna z nejdražších.
Nikdy bych si novou Škodovku za tyhle ceny nekoupil!

Václav
10. ledna • 6:53

U VW vám dají kolem 20% stačí obejít přímo prodejce.

petr r. (petrumr)
10. ledna • 16:36

VW neumí vyrobit hybrid, tak proč by měl někdo obcházet prodejce?

Komik
9. ledna • 23:46

Když se podíváte na ceny v polsku nebo SK a přepočítat dnesnim kurzem, tak je pořád prostor slevnovat. Treba Corolla touring 2.0 je v PL levnější o 130.000.

René Widenka (Renoi)
9. ledna • 22:45

Nevím jak ostatní modely, ale Yaris dnešním dnem zdražil plošně o 20tis. Takže sleva je ve skutečnosti 10tis. Výkup je stejný.

g+
9. ledna • 21:34

Miluju rav4 plugin. Spotreba 9 na 100 prokazuje vyhodnost hybridnich systemu.

EL2020
11. ledna • 11:39

Záleží, jak se to auto používá. Ta,co máme ve firmě, má dlouhodobou spotřebu 3,3. A k tomu samozřejmě nějaká elektřina. Jinak s tím, že to jezdí jako levné auto za 600tis a ne jako drahé auto za 1,5 mil souhlas. Komfort je v tom menší než v tom nejobyčejnějším Golfu. A to je ten plug-in zase o kus dál než běžná ravka, to jsou už úplné trakaře.

Pavlos
9. ledna • 22:06

Nevím jak, ale u mě RAV hybrid jezdí 5-6 l/100 km

g+
9. ledna • 22:49

Jo to verim proc ne. Jen tomu bude odpovidat to plouzeni. Ale nevadi doba je uz takova.

Jméno
10. ledna • 11:09

10/100 mám na nehybridním Pentastaru, s hybridním Aurisem jezdím mezi 4-4,5. 9 je nesmysl, který sis vymyslel.

g+
10. ledna • 13:03

tak kazdy nejzdi 40 v obci, 60 mimo a 90 po dalnici, pak ti tvou spotrebu verim... tady se muzes kochat realnou spotrebou nekoho, kdo jezdi normalne...https://www.spritmonitor.de/en/detail/1326454.html...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
g+
10. ledna • 13:05

jo a je dobre zminit, ze spotrebu elektriny tam uz nezadavam... takze si propocitej dalsich cca 15 kwh na 100 km v elektrine k te spotrebe benzinu co tam je...

petr r. (petrumr)
10. ledna • 16:34

joo pěkný, zapomněls si počítač vynulovat, když spotřebovals 15kW, tak tych 9litrů je na 300km nebo na 200km a každých 100km si spotřeboval 7,5kW.

g+
10. ledna • 17:15

ale jdi ty brepto... chapu, ze se ti to nehodi k tvym vlhkym snum

petr r. (petrumr)
10. ledna • 18:46

jo ty snílku co netočís motor pžes 1000.....já nemám sen, je to realita na rozdíl od tebe. My na rozdíl od tebe tu rav4 hybrid máme a má dlouhodobě 4,6l a plug-in když dobíjíš, tak 50-60km ujede a nemůže mět více, má stejný spalovák akorát jen vetší elektromotor. Sice já mám C-HR, ale na počítač se kouknu a ještě nám řekni, jestli má hybrid otáčkoměr.

g+
10. ledna • 20:16

Hodne sem ti tu babovicku poslapal dle tech zpufalych reakci co? Ja ti spotrebu ukazal ze se ti nelibi realita je tvuj problem. Holt plugin a zere 9-13

petr r. (petrumr)
10. ledna • 21:51

a proč? já mám taky spotřebu 13l, nejvíce sem měl 33l, to zbylo v nádrži 3litry benzínu a musíš si k tomu dosadit kilometry, tys když jels po D1 a měls spotřebu takovou jak píšeš, kde všude tankovals, plug in má menší nádrž a fakty ty litry musíš lomit kilometrama. Pro tebe by bylo vhodný GPS hlídání, prostě kniha jízd.

g+
11. ledna • 8:55

Asi jsi chtel byt vtipny v tomto prispevku, snaha se ceni, ale moc ti to nejde. Kup si to auto, nesni o nem porad, dej si 300-400-500 km po dalnici 130-140 ne 90 a ukaz tady spotrebu. Preji ti stesti pri setreni.

petr r. (petrumr)
11. ledna • 17:59

průměr máš 6,01l/100km a chtěls mět větší jak u škodovky nebo VW a nepovedlo se ti to, to je průser jak.......

petr r. (petrumr)
11. ledna • 17:54

proč tankuješ 100oktanový benzín?

petr r. (petrumr)
11. ledna • 11:00

A tu spotřebu tvoji najdeme kde, je tam asi vyfocená rekuperace nebo jsi raději řádil N. Kdo chce psa bít, klacek si najde.

Moik
10. ledna • 15:16

Hele nemáš tam průměr 6l? Proč píšeš 9?

g+
10. ledna • 17:15

Protoze mam prumer 9... tech 6 bylo jen v dobe, kdy byl extremni podil jizd jen na elektrinu, jenze staci jet treba Ostrava-Praha a z tech 750 km jedes na elektrinu tak 10 a zbytek jedes ciste na bezny hybrid...takze jakmile clovek opusti rajno jizdy ciste na elektrinu, je ta spotreba hroziva, to blby benzinovy kodiak 1,5 jezdi za mensi spotrebu jak hybrid od Toyoty...ale jak rikam, pokud se nekdo plazi 40/70/90 tak tech 6 bude mit i na dalnici

Moik
11. ledna • 9:35

Ale jo já tomu věřím. Když se s tím začne jezdit nevybíravě, prostě jak s diesel kombíkem, tak letí spotřeba nahoru jak prase. Takže když se chce někdo přesouvat v klidu 150 tacho po dálnici na tempomat a v noci třeba 160tacho, tak je lepší mít octavii lift TDI než RAV4 PHEV!

Jméno
10. ledna • 20:35

Co dodat, když víš, že budeš jezdit Ostrava - Praha - Ostrava, tak si nemáš kupovat plug-ina. Jak jsem psal výše. Kamarádovi má teď v lednu dojít. Původně jej nechtěl brát kvůli ceny (má předchozí hybridní generaci Ravky), ale dal si panely na střechu a neví, co s elektřinou (teda do zimy), tak si ji objednal. A s jeho nájezdem to bude spíš elektromobil, než spalovák. Takže tam to dává smysl. Jenomže i tak, když si srovnáš spotřeby se srovnatelně silným autem se 4x4 a rychlými přesuny, budeš na 8 litrech tak jako tak. I ten Kodiaq 1.5 je úsporný do 100km/h.

g+
11. ledna • 8:54

na tom odkazu vidis spotrebu 13... to bylo 160 po dalnici... tech 8-10 co tam je, to jsou presuny 140 po dalnici. Proste ten atmo motor je uplne naprd, kdyz chces jet kdekoli jinde nez po meste. Cekal bych od hybridu, ze tam, kde se neuplnatni elektrina bude fungovat jako nehybridni auta a ne ze bude mit spotrebu o 30-40% vyssi a tam, kde muze zapnout elektrinu to bude parada.Kdyz k tomu prictu, ze Ravka je proste levne auto. To auto ma cenu tak toho zakladniho modelu tedy 600-700k. To, ze stoji plugin 1,5 je dano tim elektrem ne tim, ze by to auto bylo jako jine za 1,5. Tudiz extremne hlucne, od kol. Od motoru. Aerodynamika. K tomu se tak dvakrat mesicen totalne zasekne system, ze je treba auto vypnout zapnout. Kufr zadny. Misto zadne (ale to clovek vi predem).Velke plus je tlacitkove ovladani, to mam rad. Ano, technicky vzato muze jezdit jen na elektrinu, kdyz budu jezdit 40-50 km kolem baraku. Ale pak si nebudu kupovat dvou tunovou krabici.takze toliko z realneho zivota

Jméno
12. ledna • 12:49

Vidíš a já na cukačku po městě a okolí ženě pořídil právě přes 2 tuny těžké rodinné auto se zmíněný pentastarem. Jako další adept by byla ta RAVka, ale za tu čeho opravdu ne. To už mi lépe finančně vyjde Highlander. Tam se dá reálně jezdit město a meziměsto kolem 7, což je furt podle mě přijatelné. (Na Pentastaru jsem po městě na 14-15ti a kombinace 12-13 v LPG, v benzínu o 1-2 litry níž).

smějící se bestie 2
9. ledna • 18:15

Povánoční slevy ?

Jarda
9. ledna • 20:38

Ne, ale myslím, že konkurenční boj a reakce na vyhlášení jiné konkurenční značky, která si dala za cíl, že se stane asijskou jedničkou v Evropě.

KDSD
9. ledna • 21:03

Ssangyoung?

Česílko
10. ledna • 6:17

Hyundai

petr r. (petrumr)
10. ledna • 16:11

toyota a hyundai nejsou konkurenti, spíš ze škodovky jdou lidi k hyundai a dost lidí ze škodovky k toyotě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jarda
10. ledna • 19:14

Možná u nás až tak nejsou, ale celkově ano jako i ostatní automobilky.
Toyota se začíná obávat, protože jí Hyundai šlape na paty.
Hyundai je nově 3. největší automobilka světa...
https://www.auto.cz/hyundai-se-stal-3-nejvets... ...
A další...
https://elektrickevozy.cz/clanky/stane-se-hyundai-l... ...
Jelikož se elektromobilita postupně rozjíždí a Toyota v tomhle výrazně zaostává, tak proto ty obavy toyoty z budoucnosti (někde na netu je k tomu článek).

petr r. (petrumr)
9. ledna • 18:54

Ne, je to akční nabídka, Český výrobce aut Toyota prostě lidem v republice musí pomoct.

Honimir
9. ledna • 17:03

By se mi mozna vic libilo, kdyby se na RAV4 necekalo i 18 mesicu.

g+
9. ledna • 21:56

Na zadnou se neceka 18 mesicu. Do 3 mas jakoukoli

Horác
11. ledna • 1:19

No já osobně mám dobu dodání 15 měsíců (Toyota ProAce City Verso).

Řepík
10. ledna • 9:38

Jo, tak to bych chtěl fakt vidět. Odkud tyhle informace čerpáš...

Jméno
10. ledna • 11:03

Tak dojeď ke mě do Opavy cca za dva měsíce. V polovině prosince jsem objednal Corolla Cross a dodání mám přelom únor/březen. Klidně ti to papírově doložím. Úplně stejné to bylo s Ravkou.

Řepík
10. ledna • 14:22

reagoval jsem na dodání RAV4 hybrid. Corolla Cross je něco jiného a ano, tam je doba dodání cca. 4 měsíce...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
10. ledna • 16:06

jak jsem psal já nebo goes, do května bys mohl jezdit, jdi na fb.

Jméno
10. ledna • 11:05

A kolega čeká na plug-in Ravku 5 měsíců. Teď někdy by mu měla dojít. Objednával na konci léta. Ale za nehoráznou cenu… (Pro mě).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lukáš
10. ledna • 11:24

Tak kolega objednal RAVku v únoru, dodána měla být v září. Jenže nebyla a další termín je až tento únor. Takže rok...

g+
10. ledna • 13:04

tak ono hlavne tim, ze toyota nema konfigurovatelne vybavy neni problem kupovat skladovky a tech je docela dost...

petr r. (petrumr)
9. ledna • 18:14

HONIMIR-jdi na FB stránky toyota klub česká republika a je tam vlákno o dodávkách modelů. Rav4 neseženeš třeba plug-in, ale hybridní ravku 4x4 do května ano. Od května budou nějaký kusy i gr yaris, ale jak tam psal, po ohlášení máš na to do hodiny, jinak šance se vzdaluje. Píši, ale o dodávkách modelů na RČ.

Honimir
9. ledna • 17:12

Hmm, tak stranky Toyoty rikaji, ze je to jen na jednu vybavovou linii (Comfort) a pak jeste predokolka Trek. Takze takova ta prodejni klasika hybrid 4x4 ve vyssi vybave je porad za stary ceny.Navic v tom slavnym bonusu rovnou zahrnut 45k za vykup.

petr r. (petrumr)
9. ledna • 17:01

stylovka C-HR je jednička a musíme ještě napsat, že u C-HR jsou na výběr dva hybridy, dejte si sklenku vody na displej a uvidíte, že s hybridem nebudete vylívat, ale už dost chodí tady škodováci co dali nekřestanské prachy do cukajících plechovek, ale zase je mají rádi čerpadláři i fialovci.

Jenik3
10. ledna • 14:14

CHR vypada jako pouzitelne auto do mesta a pro rodinu. Je tak akorat dlouhe a prostorne.
Jake jsou zkusenosti s tim hybridem? Nemyslim spotrebu paliva, ale spolehlivost, pouzitelnost ve meste (napr. rejd), kolik km vlastne ujede na baterku?

petr r. (petrumr)
10. ledna • 16:04

jezdíme dva, většinou po městě, třeba na 600km dáme150km mimo město a když někoho vezu, tak ani nepozná jestli motor běží nebo stojí, žádný cukání, rekuperace dobrá a nástup brzdy nepoznáš, rejd to má dobrý a můžu pochválit i rozměr pneu co mám 215/60 R17 na dnešná cesty je to komfort. Spolehlivost? Rozpadla se gumička stěrače na zadku.....Na baterku to ujede málo, můj rekord je asi 2,5km, couvá to jen na elektromotor. Navštiv stránku na FB C-HR nebo toyota club, je to model všechstátů.

Jenik3
10. ledna • 16:21

Rozjizdi se CHR na elektriku nebo spalovaci motor?
Pneumatiky maji pekny vysoky profil (zadna slupicka /45), to se mi libi.
Cekal jsem, ze to na baterku ujede vic. Ale 2.5km je lepsi nez nic.

petr r. (petrumr)
10. ledna • 16:49

V zimě vždy naskočí motor, ale když se rozjedeš na hulváta, tak na elektriku a potom se připojí druhý motor se spalovákem, potom motor zhasne a zase dokola, stojíš na semaforech, motor neběží a ty z brzdy plyn na doraz a když je to zahřáty, tak spalovák se ti zpustí až třeba při 50 a potom když máš omezovač na 55, tak zdechne a ty jedeš třeba 800m na elektriku a pořád tak dokola, nic nepoznáš, žádný cukání. Třeba v létě klima běží a spalovák se ti zpustí třeba po půl kilometru.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
g+
10. ledna • 17:17

nic nepoznas? ehm... kdyz odmyslim tu hruznou akustiku an urovni skutru, tedy nonstop vytoceny spalovak, tak to prepinani clovek citi jak sluchem, tak i telem... ale verim, ez u ridicu, kteri jsou spise konzumenti, nez ridici, tak ti nepoznaji ani ze jednou dopredu

petr r. (petrumr)
10. ledna • 18:37

ve městě?ehm..pán je asi bez nohy s protézou, jaký skutr jak nonstop vytočený spalovák, co tam cítíš, co se tam přepíná? Ty v nehybridu nepřidáš plyn, jenom do tisice otáček..že? A ještě, má toyotí hybrid zpátečkový kolo v převodovce, jak to vůbec couvá?

g+
10. ledna • 20:14

V nehybridu se motor nevytoci do maxima a rychlost to nedohani ale otacky rostou s rychlosti. Cvt je cvt a u to ecvt funguje jako skutr. Ale ok. Ty to nevnimas z toho bud jen rad. Ridicu co ridi jak stroje je vetsina

petr r. (petrumr)
10. ledna • 21:31

Víš vůbec jak vypadá ecvt, ta převodovka není pro hňupy co neovládají nohy, chce to cit a vnímání, Jak nevytočíš v nehybridu motor do maxima? asi to máš pokažený, jak jsem měl Z4, tak šla do maxima pořád, musíš řadit, chápeš to a u hybridu to vytočí do největšího kroutáku a výkonu, ale to zned spadne, žádná spojka, žádný řemen, prostě u hybridu ty jsi pánem a kdo nemá cit v nohou, tak pro něho to není a raději si koupí auto, stejnak neřadí, podtáčí to a potom se diví, že mu to netočí a nemůže to vytočit a jezdí po městě na 6 i mimo město a brzdí hybridy jak na výjezdu, tak na vjezdu. Nehybrid dojíždí,hybrid rekuperuje a vesnicí projede na elektřinu, ty vesnicí projedeš s podtočeným motorem, smradem, bordelem z brzd atd. Nesmíš vypnout motor aby ti to klimatizovalo, potom křeče v nohou, nechceš řadit, podtáčíš to a pořád dokola, ale v hospodě se frajeříš, že motor vytáčíš k omezovači.......snílek?

petr r. (petrumr)
9. ledna • 18:21

škodováci prominte, já jsem nevěděl, že vaše automobilka neumí hybrid a ještě o dvou motorizací, neliší se to jen objemem motoru, ale typem baterie, zadní náprava je stejná, víceprvek.

M.C.D.
9. ledna • 16:10

Tak ještě jedno takové kolo slev.

Kuk Vykuk
14. ledna • 1:22

Sni dál. 😂🤣

Karel Juran
9. ledna • 21:38

Presne tak, Corolla za 900 000kc nikdy

VK
10. ledna • 9:16

Cena v dnešní cenové bídě dobrá, ale spíše bych to srovnal s RAV4. Rozdíl mezi Corolla Cross a RAV4. Benzínová RAV4 o 50 000 levnější než Corolla cross, ale abych byl fér, tak hybridní RAV4 "jen" o 70 000 dražší než Corolla Cross. Tam už nevidím moc důvodů nejít rovnou pro RAVku.

Doporučujeme

Články odjinud