Toyota v Belgii otvírá rozšířené Evropské centrum pro automobilové díly

Toyota dnes v belgickém Diestu otevřela své rozšířené Evropské centrum pro automobilové díly. Tento nový objekt, představující investice ve výši 20 milionů eur, pomůže zlepšit dostupnost automobilových dílů a příslušenství značky Toyota po celé Evropě v souladu s jejím stále rostoucím odbytem. Rozšířením o 30,000m2 se v Evropském centru pro automobilové díly Toyoty (TPCE) vytvořilo na 50 nových pracovních míst, čímž se celkový počet zaměstnanců TPCE vyšplhal na 567 lidí. Jedná se již o druhé rozšíření TPCE od založení centra v roce 1993 a celková skladovací plocha tak vzrostla na 100,000m2.

Na dnešním slavnostním otevření prohlásil generální ředitel a prezident Toyota Motor Europe, pan Tadashi Arashima: „Rozšíření našeho Evropského centra pro automobilové díly znamená, že můžeme dále uspokojovat rostoucí počet Evropanů, kteří řídí automobil značky Toyota a zajišťovat jim náhradní díly a příslušenství v požadovaném termínu”.

S cílem minimalizovat negativní dopady tohoto rozšíření na místní životní prostředí se TPCE i nadále zaměřuje na ochranná opatření jako je např. recyklace odpadních vod, efektivnější úspora energií, či zvyšování objemu vratných obalů. S dále rostoucím objemem dodávaného zboží přispějí tato opatření ke snížení nároků na přírodní zdroje – což je závazek uznávaný v rámci celé společnosti Toyota.

TPCE expeduje dodávky náhradních dílů a příslušenství v „požadovaném termínu“ do regionálních center pro náhradní díly – Toyota Motor Marketing Europe (TMME) a některým vlastním marketingovým a odbytovým společnostem v rámci jednotlivých evropských států. Navíc dodává náhradní díly asi 600 maloobchodníků z regionů Beneluxu, severní Francie a západního Německa.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků