Toyota v Belgii otvírá rozšířené Evropské centrum pro automobilové díly

Toyota dnes v belgickém Diestu otevřela své rozšířené Evropské centrum pro automobilové díly. Tento nový objekt, představující investice ve výši 20 milionů eur, pomůže zlepšit dostupnost automobilových dílů a příslušenství značky Toyota po celé Evropě v souladu s jejím stále rostoucím odbytem. Rozšířením o 30,000m2 se v Evropském centru pro automobilové díly Toyoty (TPCE) vytvořilo na 50 nových pracovních míst, čímž se celkový počet zaměstnanců TPCE vyšplhal na 567 lidí. Jedná se již o druhé rozšíření TPCE od založení centra v roce 1993 a celková skladovací plocha tak vzrostla na 100,000m2.

Na dnešním slavnostním otevření prohlásil generální ředitel a prezident Toyota Motor Europe, pan Tadashi Arashima: „Rozšíření našeho Evropského centra pro automobilové díly znamená, že můžeme dále uspokojovat rostoucí počet Evropanů, kteří řídí automobil značky Toyota a zajišťovat jim náhradní díly a příslušenství v požadovaném termínu”.

S cílem minimalizovat negativní dopady tohoto rozšíření na místní životní prostředí se TPCE i nadále zaměřuje na ochranná opatření jako je např. recyklace odpadních vod, efektivnější úspora energií, či zvyšování objemu vratných obalů. S dále rostoucím objemem dodávaného zboží přispějí tato opatření ke snížení nároků na přírodní zdroje – což je závazek uznávaný v rámci celé společnosti Toyota.

TPCE expeduje dodávky náhradních dílů a příslušenství v „požadovaném termínu“ do regionálních center pro náhradní díly – Toyota Motor Marketing Europe (TMME) a některým vlastním marketingovým a odbytovým společnostem v rámci jednotlivých evropských států. Navíc dodává náhradní díly asi 600 maloobchodníků z regionů Beneluxu, severní Francie a západního Německa.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků