Toyota útočí chytře přes děti. Její nová hračka se jmenuje Camatte

Toyota útočí chytře přes děti. Její nová hračka se jmenuje Camatte

Toyota odhalila na tokijském veletrhu hraček třísedadlový koncept nazvaný Camatte. Celá akce měla očividně jediný cíl, přivábit ke značce pozornost zatím nepříliš „atakované“ skupiny zákazníků – malých dětí a jejich rodičů (kteří jim nic neodmítnou). 

Autíčko Camatte je 2,7 metru dlouhé, 1,3 metru široké a 1,2 metru vysoké. Pohání ho elektrický motor, má olověné baterie a dosahuje maximální rychlost 40 km/h.

Je velké zhruba jako miniauta, která v Japonsku tvoří vozový park ze 40 procent. Na rozdíl od nich ale nebude smět do běžného provozu. Děti s ním budou moci jezdit pouze na drahách pro motokáry nebo na uzavřených prostranstvích.

Toyota doufá, že Camatte poslouží jako lákadlo. Mohlo by v dětech probudit touhu vlastnit později auto této značky. Chce si je „vychovat“. A zdá se, že v tomto předběhla další japonské výrobce. Všichni totiž přemýšlejí, jak přitáhnout k autům pozornost mladých Japonců, kteří je už dnes nepovažují za to nejdůležitější. 

Klepněte pro větší obrázek
Název Camatte je odvozený od japonského slova "kamau," které znamená „starat se“. 

Camatte má sedadlo řidiče umístěné uprostřed a dvě samostatná zadní. Toto uspořádání je výhodné pro rodiče, kteří mohou své potomky doprovázet, pomáhat jim s ovládáním vozu.

Další jeho výhodou je, že je složené z výměnných panelů. Pokud se dítěti barva vozu zprotiví, lze ji rychle obměnit. Je to podobné jako skládačka lego.
 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků