Toyota ukázala novou Corollu sedan. Stále sází na hybridní ústrojí

20 komentářů

ivan
12. ledna • 16:49

také bych přivítal silnější motor,aby jela je třeba ji točit,bohužel,je to klasika a člověk je zvyklí dotknout se plynu a valit,no tady to není,kdyby tam byl aspon 2litr tak by to byla pecka.

OnlyTruth
16. listopadu • 12:53

ja keby som v toyote tak sadim na podvozok gt86 lebo tak by mala vyzerat poriadna corolla, volakedy to meno znamenalo nieco ale po 87roku to islo do kelu ked uz vsetky presli na predny pohon...

.x.
16. listopadu • 12:39

Vzhled je docela pěkný. ještě by to chtělo nějaké svižné motory.

bzzz
16. listopadu • 22:20

Zajimave, kolik lidi s motorizaci svetove nejprodavanejsiho auta/modelu nema problem. Asi maj jinde horsi a ucpanejsi silnice, tak jim to staci ;-)

Betelgeuze
22. listopadu • 1:38

Asi proto že pro věčinu lidí je auto obyčejné spotřební zboží a řeší víc spolehlivost než požitek z jízdy.

Radek
17. listopadu • 11:02

Tak nevím, zda to není tím, že nabídka motorů v Camry obsahuje světově dosti širokou palenu motorů - vč. 3.5 V6 (benzín samozřejmě). Jenže Toyota má pocit, že Hybrid stačí... jak komu no.... Totéž to budue Highlanderu. Ale aspoň hybrid, ostatní výrobce (audi) mají pocit, že v stačí nafta :-(

bzzz
17. listopadu • 11:44

Zjevne nejen Toyota - viz prodejni cisla. Jeste muzes sahnout po Lexusu nebo jit jinam. AFAIK Highlander 3.5l V6 hybrid. Neni to Lego, ikdyz se tak nektere automobilky snazi profilovat ;-)

Bouce
16. listopadu • 11:24

Ta 1,6 atmo je sice fajn, ale doufám, že na ní zapracují, protože je ubíjející s ní nyní jezdit. Stačí, když jedu sám do kopce, natož někoho naložit. To se někdy rozjedu i na osmdesát. A podvozek by to chtělo taky poladit, protože v kombinací se zadní nápravou je auto v zatáčkách až nebezpečné díky "vlnění". Na druhou stranu zaslouží pochvalu, jak dobře tlumí nerovnosti silnice i na těch úzkoprofilech, na kterých to prodávají. A poslední věc v kterou doufám, že trochu poladí celý systém navigace a audia. Ten odpovídá době tak před deseti lety. Grafiku ani nezmiňuji, ale rychlost ovládání a detaily jako, že když potřebuji navigaci a do toho telefonuji, tak upozornění na další odbočení se prostě nezobrazí. Celkově je tato část tristní. Ale jinak hezké auto PS: ještě by nevadilo zjistit, zdali trochu sáhli do bezpečnosti, protože kastle vycházela v roce 2013 dost bídně s bezpečností a vše se dohnalo jen elektronickými ptákovinami.

MV.
16. listopadu • 11:51

Je to nova platform TNGA - ta rozhodne nevychazi z roku 2013. S tou kastli by tak meli mit poresene i tvrdsi americke narazove testy - pokud se to bude prodavat ve 150ti zemich jak se uvadi.Myslim ze vetsina vozu se proda ve verzi hybrid, rozhodne zde v 'bohatem' EU regionu.

Bouce
16. listopadu • 14:23
Zemanova sprostota
18. listopadu • 17:06

Ty toho o výrobě moc nevíš. Asi netušíš, že se neustále měří namátkově lisované díly, tedy i tloušťka plechu.

Peter
17. listopadu • 8:00

Když už o něčem píšeš,tak si to aspoň přečti.
Celkem se firma Kobe Steel přiznala k podvodům u 19 300 tun hliníkových plechů a tyčí, 19 400 kusů hliníkových výrobků, 2 200 tun měděných výrobků a blíže neupřesněného množství ocelového prášku. Nedostatečně kvalitní výrobky byly dodány mezi 1. zářím 2016 a 31. srpnem 2017 celkem více než dvěma stovkám zákazníků. K falšovaným údajům patřila mimo jiné i pevnost těchto výrobků.
Který z těchto výrobků a materiálů používají japonské automobilky na výrobu karoserie?

Bouce
16. listopadu • 14:23

PS: a to ještě nikdo netuší, jak dopadlo ten průšvih, že auta byla montovaná ze slabších plechů, kdy výrobce podváděl a dodával horší materiál. Předpokládám, že crash testy byly provedeny ještě z plnohodnotných materiálů, ale výroba už pak jela ze šizených

Bouce
16. listopadu • 14:21

Právě že současná Corolla docela pohořela v amerických testech. A těch evropských to nebylo tak špatné, ale známe ty smutné rozdíly těch testů.

Dix_
16. listopadu • 10:23

Konečně dostala i hlídání mrtvého úhlu.Viz zde: https://www.netcarshow.com/toyota/2020-corolla_sedan/...

Bautista
16. listopadu • 10:16

Proti Skode Rapid s dvouvalcem s promenlivym vypinanim nebude mit sebemensi sanci!

Sir_CHerokee
16. listopadu • 10:05

Podle mě nejpovedenější provedení! Je dobře, že si zachová klasický motor 1,6 atmo. Bude to zase držák.

homer
19. listopadu • 7:23

V roce 2018 nabizet motor kterej musim podradit na trojku abych neco predjel? Na takovej drzak teda kaslu.

Lord Owl
19. listopadu • 8:59

zbývá koupit si tříválcový jednolitrák napříč koncerny Ford, VW, Hyundai-Kia, Dacia-Renault, u kterého to Vaše předjetí ostatní účastníci provozu musí tolerovat i na pětku....

homer
19. listopadu • 10:49

moc velkej prehled o autech teda nemas, bodejt lordy vozi rr se soferem

Doporučujeme

Články odjinud