Toyota ukázala novou Corollu sedan. Stále sází na hybridní ústrojí

Sir_CHerokee  |  16. 11. 2018 10:05

Podle mě nejpovedenější provedení! Je dobře, že si zachová klasický motor 1,6 atmo. Bude to zase držák.

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 11. 2018 07:23

V roce 2018 nabizet motor kterej musim podradit na trojku abych neco predjel? Na takovej drzak teda kaslu.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  19. 11. 2018 08:59

zbývá koupit si tříválcový jednolitrák napříč koncerny Ford, VW, Hyundai-Kia, Dacia-Renault, u kterého to Vaše předjetí ostatní účastníci provozu musí tolerovat i na pětku....

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 11. 2018 10:49

moc velkej prehled o autech teda nemas, bodejt lordy vozi rr se soferem

Odpovědět  |   | 
Bautista  |  16. 11. 2018 10:16

Proti Skode Rapid s dvouvalcem s promenlivym vypinanim nebude mit sebemensi sanci!

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  16. 11. 2018 10:23

Konečně dostala i hlídání mrtvého úhlu.

Viz zde: https://www.netcarshow.com/toyota/2020-corolla_sedan/...

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  16. 11. 2018 11:24

Ta 1,6 atmo je sice fajn, ale doufám, že na ní zapracují, protože je ubíjející s ní nyní jezdit. Stačí, když jedu sám do kopce, natož někoho naložit. To se někdy rozjedu i na osmdesát. A podvozek by to chtělo taky poladit, protože v kombinací se zadní nápravou je auto v zatáčkách až nebezpečné díky "vlnění". Na druhou stranu zaslouží pochvalu, jak dobře tlumí nerovnosti silnice i na těch úzkoprofilech, na kterých to prodávají. A poslední věc v kterou doufám, že trochu poladí celý systém navigace a audia. Ten odpovídá době tak před deseti lety. Grafiku ani nezmiňuji, ale rychlost ovládání a detaily jako, že když potřebuji navigaci a do toho telefonuji, tak upozornění na další odbočení se prostě nezobrazí. Celkově je tato část tristní. Ale jinak hezké auto PS: ještě by nevadilo zjistit, zdali trochu sáhli do bezpečnosti, protože kastle vycházela v roce 2013 dost bídně s bezpečností a vše se dohnalo jen elektronickými ptákovinami.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  16. 11. 2018 11:51

Je to nova platform TNGA - ta rozhodne nevychazi z roku 2013. S tou kastli by tak meli mit poresene i tvrdsi americke narazove testy - pokud se to bude prodavat ve 150ti zemich jak se uvadi.

Myslim ze vetsina vozu se proda ve verzi hybrid, rozhodne zde v 'bohatem' EU regionu.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  16. 11. 2018 14:21

Právě že současná Corolla docela pohořela v amerických testech. A těch evropských to nebylo tak špatné, ale známe ty smutné rozdíly těch testů.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  16. 11. 2018 14:23

PS: a to ještě nikdo netuší, jak dopadlo ten průšvih, že auta byla montovaná ze slabších plechů, kdy výrobce podváděl a dodával horší materiál. Předpokládám, že crash testy byly provedeny ještě z plnohodnotných materiálů, ale výroba už pak jela ze šizených

Odpovědět  |   | 
Peter  |  17. 11. 2018 08:00

Když už o něčem píšeš,tak si to aspoň přečti.
Celkem se firma Kobe Steel přiznala k podvodům u 19 300 tun hliníkových plechů a tyčí, 19 400 kusů hliníkových výrobků, 2 200 tun měděných výrobků a blíže neupřesněného množství ocelového prášku. Nedostatečně kvalitní výrobky byly dodány mezi 1. zářím 2016 a 31. srpnem 2017 celkem více než dvěma stovkám zákazníků. K falšovaným údajům patřila mimo jiné i pevnost těchto výrobků.
Který z těchto výrobků a materiálů používají japonské automobilky na výrobu karoserie?

Odpovědět  |   | 
Zemanova sprostota  |  18. 11. 2018 17:06

Ty toho o výrobě moc nevíš. Asi netušíš, že se neustále měří namátkově lisované díly, tedy i tloušťka plechu.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  16. 11. 2018 12:39

Vzhled je docela pěkný. ještě by to chtělo nějaké svižné motory.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 11. 2018 22:20

Zajimave, kolik lidi s motorizaci svetove nejprodavanejsiho auta/modelu nema problem. Asi maj jinde horsi a ucpanejsi silnice, tak jim to staci

Odpovědět  |   | 
Radek  |  17. 11. 2018 11:02

Tak nevím, zda to není tím, že nabídka motorů v Camry obsahuje světově dosti širokou palenu motorů - vč. 3.5 V6 (benzín samozřejmě). Jenže Toyota má pocit, že Hybrid stačí... jak komu no.... Totéž to budue Highlanderu. Ale aspoň hybrid, ostatní výrobce (audi) mají pocit, že v stačí nafta

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 11. 2018 11:44

Zjevne nejen Toyota - viz prodejni cisla. Jeste muzes sahnout po Lexusu nebo jit jinam. AFAIK Highlander 3.5l V6 hybrid. Neni to Lego, ikdyz se tak nektere automobilky snazi profilovat

Odpovědět  |   | 
Betelgeuze  |  22. 11. 2018 01:38

Asi proto že pro věčinu lidí je auto obyčejné spotřební zboží a řeší víc spolehlivost než požitek z jízdy.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 11. 2018 12:53

ja keby som v toyote tak sadim na podvozok gt86 lebo tak by mala vyzerat poriadna corolla, volakedy to meno znamenalo nieco ale po 87roku to islo do kelu ked uz vsetky presli na predny pohon...

Odpovědět  |   | 
ivan  |  12. 01. 2019 16:49

také bych přivítal silnější motor,aby jela je třeba ji točit,bohužel,je to klasika a člověk je zvyklí dotknout se plynu a valit,no tady to není,kdyby tam byl aspon 2litr tak by to byla pecka.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

dnes | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A