Toyota ukázala novou Corollu sedan. Stále sází na hybridní ústrojí

Sir_CHerokee  |  16. 11. 2018 10:05

Podle mě nejpovedenější provedení! Je dobře, že si zachová klasický motor 1,6 atmo. Bude to zase držák.

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 11. 2018 07:23

V roce 2018 nabizet motor kterej musim podradit na trojku abych neco predjel? Na takovej drzak teda kaslu.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  19. 11. 2018 08:59

zbývá koupit si tříválcový jednolitrák napříč koncerny Ford, VW, Hyundai-Kia, Dacia-Renault, u kterého to Vaše předjetí ostatní účastníci provozu musí tolerovat i na pětku....

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 11. 2018 10:49

moc velkej prehled o autech teda nemas, bodejt lordy vozi rr se soferem

Odpovědět  |   | 
Bautista  |  16. 11. 2018 10:16

Proti Skode Rapid s dvouvalcem s promenlivym vypinanim nebude mit sebemensi sanci!

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  16. 11. 2018 10:23

Konečně dostala i hlídání mrtvého úhlu.

Viz zde: https://www.netcarshow.com/toyota/2020-corolla_sedan/...

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  16. 11. 2018 11:24

Ta 1,6 atmo je sice fajn, ale doufám, že na ní zapracují, protože je ubíjející s ní nyní jezdit. Stačí, když jedu sám do kopce, natož někoho naložit. To se někdy rozjedu i na osmdesát. A podvozek by to chtělo taky poladit, protože v kombinací se zadní nápravou je auto v zatáčkách až nebezpečné díky "vlnění". Na druhou stranu zaslouží pochvalu, jak dobře tlumí nerovnosti silnice i na těch úzkoprofilech, na kterých to prodávají. A poslední věc v kterou doufám, že trochu poladí celý systém navigace a audia. Ten odpovídá době tak před deseti lety. Grafiku ani nezmiňuji, ale rychlost ovládání a detaily jako, že když potřebuji navigaci a do toho telefonuji, tak upozornění na další odbočení se prostě nezobrazí. Celkově je tato část tristní. Ale jinak hezké auto PS: ještě by nevadilo zjistit, zdali trochu sáhli do bezpečnosti, protože kastle vycházela v roce 2013 dost bídně s bezpečností a vše se dohnalo jen elektronickými ptákovinami.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  16. 11. 2018 11:51

Je to nova platform TNGA - ta rozhodne nevychazi z roku 2013. S tou kastli by tak meli mit poresene i tvrdsi americke narazove testy - pokud se to bude prodavat ve 150ti zemich jak se uvadi.

Myslim ze vetsina vozu se proda ve verzi hybrid, rozhodne zde v 'bohatem' EU regionu.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  16. 11. 2018 14:21

Právě že současná Corolla docela pohořela v amerických testech. A těch evropských to nebylo tak špatné, ale známe ty smutné rozdíly těch testů.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  16. 11. 2018 14:23

PS: a to ještě nikdo netuší, jak dopadlo ten průšvih, že auta byla montovaná ze slabších plechů, kdy výrobce podváděl a dodával horší materiál. Předpokládám, že crash testy byly provedeny ještě z plnohodnotných materiálů, ale výroba už pak jela ze šizených

Odpovědět  |   | 
Peter  |  17. 11. 2018 08:00

Když už o něčem píšeš,tak si to aspoň přečti.
Celkem se firma Kobe Steel přiznala k podvodům u 19 300 tun hliníkových plechů a tyčí, 19 400 kusů hliníkových výrobků, 2 200 tun měděných výrobků a blíže neupřesněného množství ocelového prášku. Nedostatečně kvalitní výrobky byly dodány mezi 1. zářím 2016 a 31. srpnem 2017 celkem více než dvěma stovkám zákazníků. K falšovaným údajům patřila mimo jiné i pevnost těchto výrobků.
Který z těchto výrobků a materiálů používají japonské automobilky na výrobu karoserie?

Odpovědět  |   | 
Zemanova sprostota  |  18. 11. 2018 17:06

Ty toho o výrobě moc nevíš. Asi netušíš, že se neustále měří namátkově lisované díly, tedy i tloušťka plechu.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  16. 11. 2018 12:39

Vzhled je docela pěkný. ještě by to chtělo nějaké svižné motory.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 11. 2018 22:20

Zajimave, kolik lidi s motorizaci svetove nejprodavanejsiho auta/modelu nema problem. Asi maj jinde horsi a ucpanejsi silnice, tak jim to staci

Odpovědět  |   | 
Radek  |  17. 11. 2018 11:02

Tak nevím, zda to není tím, že nabídka motorů v Camry obsahuje světově dosti širokou palenu motorů - vč. 3.5 V6 (benzín samozřejmě). Jenže Toyota má pocit, že Hybrid stačí... jak komu no.... Totéž to budue Highlanderu. Ale aspoň hybrid, ostatní výrobce (audi) mají pocit, že v stačí nafta

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 11. 2018 11:44

Zjevne nejen Toyota - viz prodejni cisla. Jeste muzes sahnout po Lexusu nebo jit jinam. AFAIK Highlander 3.5l V6 hybrid. Neni to Lego, ikdyz se tak nektere automobilky snazi profilovat

Odpovědět  |   | 
Betelgeuze  |  22. 11. 2018 01:38

Asi proto že pro věčinu lidí je auto obyčejné spotřební zboží a řeší víc spolehlivost než požitek z jízdy.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 11. 2018 12:53

ja keby som v toyote tak sadim na podvozok gt86 lebo tak by mala vyzerat poriadna corolla, volakedy to meno znamenalo nieco ale po 87roku to islo do kelu ked uz vsetky presli na predny pohon...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 62 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

10.  12.  2018 | | 328 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 51 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A