Toyota ukázala novou Corollu sedan. Stále sází na hybridní ústrojí

Sir_CHerokee  |  16. 11. 2018 10:05

Podle mě nejpovedenější provedení! Je dobře, že si zachová klasický motor 1,6 atmo. Bude to zase držák.

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 11. 2018 07:23

V roce 2018 nabizet motor kterej musim podradit na trojku abych neco predjel? Na takovej drzak teda kaslu.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  19. 11. 2018 08:59

zbývá koupit si tříválcový jednolitrák napříč koncerny Ford, VW, Hyundai-Kia, Dacia-Renault, u kterého to Vaše předjetí ostatní účastníci provozu musí tolerovat i na pětku....

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 11. 2018 10:49

moc velkej prehled o autech teda nemas, bodejt lordy vozi rr se soferem

Odpovědět  |   | 
Bautista  |  16. 11. 2018 10:16

Proti Skode Rapid s dvouvalcem s promenlivym vypinanim nebude mit sebemensi sanci!

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  16. 11. 2018 10:23

Konečně dostala i hlídání mrtvého úhlu.

Viz zde: https://www.netcarshow.com/toyota/2020-corolla_sedan/...

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  16. 11. 2018 11:24

Ta 1,6 atmo je sice fajn, ale doufám, že na ní zapracují, protože je ubíjející s ní nyní jezdit. Stačí, když jedu sám do kopce, natož někoho naložit. To se někdy rozjedu i na osmdesát. A podvozek by to chtělo taky poladit, protože v kombinací se zadní nápravou je auto v zatáčkách až nebezpečné díky "vlnění". Na druhou stranu zaslouží pochvalu, jak dobře tlumí nerovnosti silnice i na těch úzkoprofilech, na kterých to prodávají. A poslední věc v kterou doufám, že trochu poladí celý systém navigace a audia. Ten odpovídá době tak před deseti lety. Grafiku ani nezmiňuji, ale rychlost ovládání a detaily jako, že když potřebuji navigaci a do toho telefonuji, tak upozornění na další odbočení se prostě nezobrazí. Celkově je tato část tristní. Ale jinak hezké auto PS: ještě by nevadilo zjistit, zdali trochu sáhli do bezpečnosti, protože kastle vycházela v roce 2013 dost bídně s bezpečností a vše se dohnalo jen elektronickými ptákovinami.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  16. 11. 2018 11:51

Je to nova platform TNGA - ta rozhodne nevychazi z roku 2013. S tou kastli by tak meli mit poresene i tvrdsi americke narazove testy - pokud se to bude prodavat ve 150ti zemich jak se uvadi.

Myslim ze vetsina vozu se proda ve verzi hybrid, rozhodne zde v 'bohatem' EU regionu.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  16. 11. 2018 14:21

Právě že současná Corolla docela pohořela v amerických testech. A těch evropských to nebylo tak špatné, ale známe ty smutné rozdíly těch testů.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  16. 11. 2018 14:23

PS: a to ještě nikdo netuší, jak dopadlo ten průšvih, že auta byla montovaná ze slabších plechů, kdy výrobce podváděl a dodával horší materiál. Předpokládám, že crash testy byly provedeny ještě z plnohodnotných materiálů, ale výroba už pak jela ze šizených

Odpovědět  |   | 
Peter  |  17. 11. 2018 08:00

Když už o něčem píšeš,tak si to aspoň přečti.
Celkem se firma Kobe Steel přiznala k podvodům u 19 300 tun hliníkových plechů a tyčí, 19 400 kusů hliníkových výrobků, 2 200 tun měděných výrobků a blíže neupřesněného množství ocelového prášku. Nedostatečně kvalitní výrobky byly dodány mezi 1. zářím 2016 a 31. srpnem 2017 celkem více než dvěma stovkám zákazníků. K falšovaným údajům patřila mimo jiné i pevnost těchto výrobků.
Který z těchto výrobků a materiálů používají japonské automobilky na výrobu karoserie?

Odpovědět  |   | 
Zemanova sprostota  |  18. 11. 2018 17:06

Ty toho o výrobě moc nevíš. Asi netušíš, že se neustále měří namátkově lisované díly, tedy i tloušťka plechu.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  16. 11. 2018 12:39

Vzhled je docela pěkný. ještě by to chtělo nějaké svižné motory.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 11. 2018 22:20

Zajimave, kolik lidi s motorizaci svetove nejprodavanejsiho auta/modelu nema problem. Asi maj jinde horsi a ucpanejsi silnice, tak jim to staci

Odpovědět  |   | 
Radek  |  17. 11. 2018 11:02

Tak nevím, zda to není tím, že nabídka motorů v Camry obsahuje světově dosti širokou palenu motorů - vč. 3.5 V6 (benzín samozřejmě). Jenže Toyota má pocit, že Hybrid stačí... jak komu no.... Totéž to budue Highlanderu. Ale aspoň hybrid, ostatní výrobce (audi) mají pocit, že v stačí nafta

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 11. 2018 11:44

Zjevne nejen Toyota - viz prodejni cisla. Jeste muzes sahnout po Lexusu nebo jit jinam. AFAIK Highlander 3.5l V6 hybrid. Neni to Lego, ikdyz se tak nektere automobilky snazi profilovat

Odpovědět  |   | 
Betelgeuze  |  22. 11. 2018 01:38

Asi proto že pro věčinu lidí je auto obyčejné spotřební zboží a řeší víc spolehlivost než požitek z jízdy.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 11. 2018 12:53

ja keby som v toyote tak sadim na podvozok gt86 lebo tak by mala vyzerat poriadna corolla, volakedy to meno znamenalo nieco ale po 87roku to islo do kelu ked uz vsetky presli na predny pohon...

Odpovědět  |   | 
ivan  |  12. 01. 2019 16:49

také bych přivítal silnější motor,aby jela je třeba ji točit,bohužel,je to klasika a člověk je zvyklí dotknout se plynu a valit,no tady to není,kdyby tam byl aspon 2litr tak by to byla pecka.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A