Jiný kraj, jiná poptávka. Toyota začíná nabízet v Thajsku dvě specifikace pick-upu Hilux ve verzi GR Sport.
Sportovní výbava GR Sport není u SUV Toyoty již ničím ojedinělým. Ostatně v této lehce říznější variantě se nedávno představil i nejnovější Land Cruiser, kterému byly dále vylepšeny jeho off-road schopnosti. Další novinka s logy GR Sport teď nicméně přichází z Thajska, kde uvádí Toyota na trh hned dvojici pick-upů Hilux ve verzi Revo GR Sport.
První specifikací vyladěného Hiluxu je Hi-Floor, která s díly GR Sport klasicky staví na osvědčené čtyřkolce s dostatečnou světlou výškou. Nechybí upravený bodykit, rám nad korbou, 18palcová kola, zesílený podvozek SuperFlex, uzamykatelný mezinápravový diferenciál a standardně silnější 2,8litrový diesel o výkonu 150 kW (204 koní).
Především zajímavá je nicméně druhá dostupná specifikace Hiluxu Revo GR Sport s označením Lo-Floor. Motor pod kapotou se nemění, pick-up si zde ale vystačí pouze s pohonem zadních kol, dále mu byl snížen standardní podvozek o celých 23 mm a do původně velkých blatníků se nastěhovala nedůstojně malá 17palcová kola na silničních pneumatikách – naznačující, že majitelé svůj ostře vypadající pick-up stejně nejspíš vybaví většími aftermarket koly.
Na silniční využití specifikace Lo-Floor odkazují i nástavce nárazníků a prahů, dále snižující nájezdové úhly původně terénního pick-upu. Ostatně na propagačních fotografiích model pózuje v prostředí závodního okruhu. Jízdou na okruhu se nakonec prezentují obě GR Sport verze Hiluxu i v reklamním spotu výše.