Sportovní výbava GR Sport není u SUV Toyoty již ničím ojedinělým. Ostatně v této lehce říznější variantě se nedávno představil i nejnovější Land Cruiser, kterému byly  dále vylepšeny jeho off-road schopnosti . | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor & Lo-Floor Zdroj: Toyota

Sportovní výbava GR Sport není u SUV Toyoty již ničím ojedinělým. Ostatně v této lehce říznější variantě se nedávno představil i nejnovější Land Cruiser, kterému byly dále vylepšeny jeho off-road schopnosti. | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor & Lo-Floor | Zdroj: Toyota

Další novinka s logy GR Sport teď nicméně přichází z Thajska, kde uvádí Toyota na trh hned dvojici pick-upů Hilux ve verzi Revo GR Sport. | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor Zdroj: Toyota

Další novinka s logy GR Sport teď nicméně přichází z Thajska, kde uvádí Toyota na trh hned dvojici pick-upů Hilux ve verzi Revo GR Sport. | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor | Zdroj: Toyota

První specifikací vyladěného Hiluxu je Hi-Floor, která s díly GR Sport klasicky staví na osvědčené čtyřkolce s dostatečnou světlou výškou. Nechybí upravený bodykit, rám nad korbou... | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor Zdroj: Toyota

První specifikací vyladěného Hiluxu je Hi-Floor, která s díly GR Sport klasicky staví na osvědčené čtyřkolce s dostatečnou světlou výškou. Nechybí upravený bodykit, rám nad korbou... | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor | Zdroj: Toyota

...18palcová kola, zesílený podvozek SuperFlex, uzamykatelný mezinápravový diferenciál a standardně silnější 2,8litrový diesel o výkonu 150 kW (204 koní). | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor Zdroj: Toyota

...18palcová kola, zesílený podvozek SuperFlex, uzamykatelný mezinápravový diferenciál a standardně silnější 2,8litrový diesel o výkonu 150 kW (204 koní). | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor | Zdroj: Toyota

Především zajímavá je nicméně druhá dostupná specifikace Hiluxu Revo GR Sport s označením Lo-Floor. Motor pod kapotou se nemění, pick-up si zde ale vystačí pouze s pohonem zadních kol... | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor Zdroj: Toyota

Především zajímavá je nicméně druhá dostupná specifikace Hiluxu Revo GR Sport s označením Lo-Floor. Motor pod kapotou se nemění, pick-up si zde ale vystačí pouze s pohonem zadních kol... | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor | Zdroj: Toyota

...dále mu byl snížen standardní podvozek o celých 23 mm a do původně velkých blatníků se nastěhovala nedůstojně malá 17palcová kola na silničních pneumatikách... | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor Zdroj: Toyota

...dále mu byl snížen standardní podvozek o celých 23 mm a do původně velkých blatníků se nastěhovala nedůstojně malá 17palcová kola na silničních pneumatikách... | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor | Zdroj: Toyota

...– naznačující, že majitelé svůj ostře vypadající pick-up stejně nejspíš vybaví většími aftermarket koly. | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor Zdroj: Toyota

...– naznačující, že majitelé svůj ostře vypadající pick-up stejně nejspíš vybaví většími aftermarket koly. | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor | Zdroj: Toyota

Na silniční využití specifikace Lo-Floor odkazují i nástavce nárazníků a prahů, dále snižující nájezdové úhly původně terénního pick-upu. | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor Zdroj: Toyota

Na silniční využití specifikace Lo-Floor odkazují i nástavce nárazníků a prahů, dále snižující nájezdové úhly původně terénního pick-upu. | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor | Zdroj: Toyota

Ostatně na propagačních fotografiích model pózuje v prostředí závodního okruhu. Jízdou na okruhu se nakonec prezentují obě GR Sport verze Hiluxu i v reklamním spotu. | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor Zdroj: Toyota

Ostatně na propagačních fotografiích model pózuje v prostředí závodního okruhu. Jízdou na okruhu se nakonec prezentují obě GR Sport verze Hiluxu i v reklamním spotu. | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor | Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor | Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor | Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor | Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor | Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor | Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor | Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor | Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor | Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor | Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor Zdroj: Toyota

 | Toyota Hilux Revo GR Sport Hi-Floor | Zdroj: Toyota

Další novinka s logy GR Sport teď nicméně přichází z Thajska, kde uvádí Toyota na trh hned dvojici pick-upů Hilux ve verzi Revo GR Sport. | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor Zdroj: Toyota
První specifikací vyladěného Hiluxu je Hi-Floor, která s díly GR Sport klasicky staví na osvědčené čtyřkolce s dostatečnou světlou výškou. Nechybí upravený bodykit, rám nad korbou... | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor Zdroj: Toyota
...18palcová kola, zesílený podvozek SuperFlex, uzamykatelný mezinápravový diferenciál a standardně silnější 2,8litrový diesel o výkonu 150 kW (204 koní). | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor Zdroj: Toyota
Především zajímavá je nicméně druhá dostupná specifikace Hiluxu Revo GR Sport s označením Lo-Floor. Motor pod kapotou se nemění, pick-up si zde ale vystačí pouze s pohonem zadních kol... | Toyota Hilux Revo GR Sport Lo-Floor Zdroj: Toyota
19
Fotogalerie

Toyota Hilux ve verzi GR Sport? Snížený pick-up s malými koly vypadá vtipně

Jiný kraj, jiná poptávka. Toyota začíná nabízet v Thajsku dvě specifikace pick-upu Hilux ve verzi GR Sport.

Sportovní výbava GR Sport není u SUV Toyoty již ničím ojedinělým. Ostatně v této lehce říznější variantě se nedávno představil i nejnovější Land Cruiser, kterému byly dále vylepšeny jeho off-road schopnosti. Další novinka s logy GR Sport teď nicméně přichází z Thajska, kde uvádí Toyota na trh hned dvojici pick-upů Hilux ve verzi Revo GR Sport.

První specifikací vyladěného Hiluxu je Hi-Floor, která s díly GR Sport klasicky staví na osvědčené čtyřkolce s dostatečnou světlou výškou. Nechybí upravený bodykit, rám nad korbou, 18palcová kola, zesílený podvozek SuperFlex, uzamykatelný mezinápravový diferenciál a standardně silnější 2,8litrový diesel o výkonu 150 kW (204 koní).

Především zajímavá je nicméně druhá dostupná specifikace Hiluxu Revo GR Sport s označením Lo-Floor. Motor pod kapotou se nemění, pick-up si zde ale vystačí pouze s pohonem zadních kol, dále mu byl snížen standardní podvozek o celých 23 mm a do původně velkých blatníků se nastěhovala nedůstojně malá 17palcová kola na silničních pneumatikách – naznačující, že majitelé svůj ostře vypadající pick-up stejně nejspíš vybaví většími aftermarket koly.

Na silniční využití specifikace Lo-Floor odkazují i nástavce nárazníků a prahů, dále snižující nájezdové úhly původně terénního pick-upu. Ostatně na propagačních fotografiích model pózuje v prostředí závodního okruhu. Jízdou na okruhu se nakonec prezentují obě GR Sport verze Hiluxu i v reklamním spotu výše.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud