Toyota Tundrasine je pick-up s osmi dveřmi. Protože proč ne

Na SEMA 2015 si přijdou na své i příznivci užitkových aut. Svým způsobem. Například Toyota vzala pick-up Tundra, jeden ze svých stěžejních modelů na severoamerickém trhu, a přestavěla ho na prodlouženou limuzínu – ovšem pořád s korbou vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Toyota Tundrasine vychází z pick-upu Tundra 1794 Edition CrewMax; na délku měří 7,9 m

Limo-pick-up vychází z provedení Tundra 1794 Edition CrewMax, ale s rozvorem nataženým o rovných 90 palců (2286 mm). Jinak se exteriér od sériové Tundry prakticky neliší, což je vlastně s podivem.

Našli jsme auto pro Stropnického: obrněnou limuzínu Mercedes G 63

Našli jsme auto pro Stropnického: obrněnou limuzínu Mercedes G 63

Shodný s produkční verzí je i hnací řetězec. Tvoří ho vidlicový osmiválec 5,7 l o výkonu 284 kW, šestistupňová samočinná převodovka a pohon všech kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Barevná kombinace v interiéru nepůsobí příliš moderně, ale na nedostatek pohodlí si cestující jistě stěžovat nebudou

Designéři se ale vyřádili v interiéru. Kombinace leštěného dřeva, hnědé kůže a bílých švů je údajně inspirovaná světem soukromých tryskáčů. Vzadu se nacházejí samostatně polohovatelná křesla opulentních tvarů a samozřejmě i špičkový zábavní systém. 

Jak asi tušíte, se sériovou výrobou Tundrasine plány Toyoty nepočítají.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Kde je problém?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků