Toyota Tundrasine je pick-up s osmi dveřmi. Protože proč ne

Na SEMA 2015 si přijdou na své i příznivci užitkových aut. Svým způsobem. Například Toyota vzala pick-up Tundra, jeden ze svých stěžejních modelů na severoamerickém trhu, a přestavěla ho na prodlouženou limuzínu – ovšem pořád s korbou vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Toyota Tundrasine vychází z pick-upu Tundra 1794 Edition CrewMax; na délku měří 7,9 m

Limo-pick-up vychází z provedení Tundra 1794 Edition CrewMax, ale s rozvorem nataženým o rovných 90 palců (2286 mm). Jinak se exteriér od sériové Tundry prakticky neliší, což je vlastně s podivem.

Našli jsme auto pro Stropnického: obrněnou limuzínu Mercedes G 63

Našli jsme auto pro Stropnického: obrněnou limuzínu Mercedes G 63

Shodný s produkční verzí je i hnací řetězec. Tvoří ho vidlicový osmiválec 5,7 l o výkonu 284 kW, šestistupňová samočinná převodovka a pohon všech kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Barevná kombinace v interiéru nepůsobí příliš moderně, ale na nedostatek pohodlí si cestující jistě stěžovat nebudou

Designéři se ale vyřádili v interiéru. Kombinace leštěného dřeva, hnědé kůže a bílých švů je údajně inspirovaná světem soukromých tryskáčů. Vzadu se nacházejí samostatně polohovatelná křesla opulentních tvarů a samozřejmě i špičkový zábavní systém. 

Jak asi tušíte, se sériovou výrobou Tundrasine plány Toyoty nepočítají.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků