Je to tedy dost ale je to Toyota Ta vydrží, ne jako V8 od MB
S palivem od českejch pump by nevydržela ani polovinu. Prej to tak chceme.
joo my tady máme více oktanů, u nás jezdil s tundrou co dělal v kromexinu a všichni z ulice mu nadávali pro ty výfuky, okna se třepaly a to měl na volnoběh.
Nepovídej - povídej !
Ani nechtěj vědět co tankuješ. Čtyřicet korun za litr je příliš velký pokušení aby to darebáci nechali jen tak.
Co se divíte, 8válec diesel, je běžný v náklaďákách, kamionech a tyto km jezdí, takže jenom rozdíl v obsahu motoru a hmotnosti.
Tohle je ovšem V8 benzín, což kromě paliva a dražšího provozu na věci nic nemění. Pořád je to stroj, co nevibruje a vydrží věčně.
Žádný spalovací motor nevydrží věčně.
Tak troj hrnek, nikdy nebude mít životnost 8válce, zvlášť když ho montujou do aut s velkou hmotnosti.
To se snad nikdo ani nepokouší tvrdit, nebo jo?Trojhrnky vznikly a ještě skomírají s tím, co za dutohlavy sedělo a sedí v EK, kde vymýšlejí kraviny. Automobilky by dobrovolně (pokud by je nenutilo výpalné napasované nesmyslnou metodikou na preferenci podobných nesmyslů jako tříhrnky) nikdy takovou pitomost neudělaly. Ale doba se pomaličku vrací k normálu a minimálně VW tříválce zařízl, dál nevyvíjí a v mnoha modelech je ruší a nahrazuje rozumným základem v podobě čtyřválce 1,5, což je výborná zpráva. A na horním okraji spektra minimálně D3 pro Evropu přestala rušit osmiválce a to je ještě lepší zpráva.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.