Toyota Tundra najela za šest let 1,4 milionu kilometrů. Pod kapotou má osmiválec, zřejmě nesmrtelný

10 komentářů (10 nových)

petr malecek
12. června • 21:45

Je to tedy dost ale je to Toyota Ta vydrží, ne jako V8 od MB

Dřevo Levně
11. června • 6:50

S palivem od českejch pump by nevydržela ani polovinu. Prej to tak chceme.

petr r. (petrumr)
11. června • 15:01

joo my tady máme více oktanů, u nás jezdil s tundrou co dělal v kromexinu a všichni z ulice mu nadávali pro ty výfuky, okna se třepaly a to měl na volnoběh.

smějící se bestie 2
11. června • 12:24

Nepovídej - povídej !

Dřevo Levně
11. června • 16:12

Ani nechtěj vědět co tankuješ. Čtyřicet korun za litr je příliš velký pokušení aby to darebáci nechali jen tak.

smějící se bestie 2
10. června • 22:03

Co se divíte, 8válec diesel, je běžný v náklaďákách, kamionech a tyto km jezdí, takže jenom rozdíl v obsahu motoru a hmotnosti.

Jan Taraba
11. června • 9:19

Tohle je ovšem V8 benzín, což kromě paliva a dražšího provozu na věci nic nemění. Pořád je to stroj, co nevibruje a vydrží věčně.

Dřevo Levně
12. června • 9:05

Žádný spalovací motor nevydrží věčně.

smějící se bestie 2
11. června • 12:23

Tak troj hrnek, nikdy nebude mít životnost 8válce, zvlášť když ho montujou do aut s velkou hmotnosti.

Jan Taraba
11. června • 13:03

To se snad nikdo ani nepokouší tvrdit, nebo jo?
Trojhrnky vznikly a ještě skomírají s tím, co za dutohlavy sedělo a sedí v EK, kde vymýšlejí kraviny. Automobilky by dobrovolně (pokud by je nenutilo výpalné napasované nesmyslnou metodikou na preferenci podobných nesmyslů jako tříhrnky) nikdy takovou pitomost neudělaly. Ale doba se pomaličku vrací k normálu a minimálně VW tříválce zařízl, dál nevyvíjí a v mnoha modelech je ruší a nahrazuje rozumným základem v podobě čtyřválce 1,5, což je výborná zpráva. A na horním okraji spektra minimálně D3 pro Evropu přestala rušit osmiválce a to je ještě lepší zpráva.

Doporučujeme

Články odjinud