Toyota Supra stejně rychlá jako Bugatti Veyron? Na Nürburgringu možná ano

Hlavní inženýr Toyoty Tetsuya Tada prozradil na právě probíhajícím detroitském autosalonu, že nová Supra by si mohla na Severní smyčce Nürburgringu dojet pro velmi hezký čas.

Nová Supra už je oficiálně venku a hned první den rozdělila fanoušky na dva tábory. Ať už vůči této novince zaujímáte jakýkoli postoj, nemůžete ji upřít dobré předpoklady pro rychlé časy na okruhu.

Motor umístěný vpředu, pohon zadních kol, kabina řidiče přímo uprostřed vozu a ideální poměr mezi délkou rozvoru a rozchodem kol (1,55). V kombinaci se silným šestiválcovým motorem a automatickou dvouspojkovou převodovkou je nová Supra ideální hračkou na okruh.

Nová Toyota Supra oficiálně: Už žádná tajemství! Jen u šestiválce nezůstane

Nová Toyota Supra oficiálně: Už žádná tajemství! Jen u šestiválce nezůstane

S jejím uvedením se také objevily dotazy, jak si asi povede na Nürburgringu, zřejmě nejoblíbenějším okruhu na světě. Na tuto otázku částečně odpověděl i šéfinženýr Tetsuya Tada pro magazín Road & Track.

Podle něj by nová Supra mohla celkem snadno dosáhnout času okolo 7:40. „Je velmi snadné pokořit osmičku, časy 7:50 a 7:40 udělá snadno“, doplnil. S tímto časem by si snadno podala i starší generaci supersportů.

Nové Bugatti Divo je přiostřený Chiron. Stojí 129 milionů

Nové Bugatti Divo je přiostřený Chiron. Stojí 129 milionů

Třeba takové Lamborghini Murciélago LP640 to má za 7:47. Za sebou by nechala ale i Porsche 911 997 GT3 RS (7:43) nebo Mercedes-Benz SLS AMG (7:44). Ze současných aut by dostalo na frak Porsche Cayman GTS nebo Honda Civic Type-R. V ohrožení by mohl být i tisícikoňový Bugatti Veyron, jehož čas je 7:40.

Nakonec je ale možné, že Supra bude ještě mnohem rychlejší. Bohužel se zatím žádná taková jízda neplánuje. Nejrychlejší Suprou na Severní smyčce Nürburgringu je s časem 7:49 upravená předchozí generace s výkonem přes šest set koní.

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 66 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků