Může někdo rozumně vysvětlit proč má nejbohatší automobilka na světě problém udělat vlastní auto? Proč proboha BMW, absolutně to nechápu. Oni Japonci jsou trochu zvláštní svým pocitem méněcennosti, třeba když uvedli R34, šéf vývoje Nissanu test v japonském magazínu komentoval tak, že by se rádi dostali na úroveň BMW...Ale to že už tehdy byli o level dál jim zřejmě nedošlo. Tohle je výsledek.
Prosim tebe nebo ty + o vysvetleni, co je na tom aute objektivne nepovedene.
No třeba design, ty falešný výdechy a průduchy jsou kýč jak bič.
Přesně, když jsem to poprvé viděl, přímo z toho křičelo že to je Z4, ta silueta je prostě typická. Navíc ten design je jak píše GT tragický, rádobymoderní a nasílu nasadili pár "připomínek", viz zadní spoiler. Motory jsou tragikomické, proti původní 2JZ je to špatný vtip. Je to jen moderní navoněná bezduchá sranda co se rozpadne. On ten blok na B58 třeba nejde převrtat, takže vlastně všechny jezdí do prvního repasu.To je trochu směšné, když původní supra s rozumným řidičem byla se sériovými komponenty schopná kouzlit 500+ koní bez většího dopadu na životnost čehokoliv. Sice byla těžká ale to byla daň za neskutečnou pevnost a kvalitu vozu, který byl bez úprav prakticky nerozbitný i když se řidič hodně snažil. Nevidím na tom autě jedinou pozitivní věc....nebo respektive doufám, že se nebudou prodávat a Toyotu to donutí vytáhnout hlavu z prdele a vrátit se k dobrým zvyklostem.
Špatný nadpis. Měl znít "Nevýhody oproti R6 jsou nesporné."R6 je jediná zajímavá věc na tom autě, po jeho odebrání zbude jenom předražená srajda.
Až se s tim svezeš, tak dělej chytrého. Ten R6 je výbornej motor, ale v tomhle autě asi tak na honění si ega a poměřování si pytlíků. R4 a rozložení váhy 50:50 je v tomhle autě naprostá řidičská radost. Tohle auto je dělaný na technickou zatáčkovitou trať a tam rozložení 50:50 je lepší. Jízda rovně a po dálnici je v tom autě celkem nuda.
Zdravý základ by byl kdyby ze supry nedělali takovouhle srandu....nikdy to nebylo auto na tratě, spíš GT. A bylo krásné. A nebyl to přeznačený bavorák. A vůbec, tohle je prostě kepl bez duše.....
A navíc to není žádná oteklá, těžká a neotesaná bestie jako byla stará Supra.
tak už jsi si ulevil, tak jdi zase tahat angličáky po místnosti....
Zřejmě jsi s novou Suprou najezdil víc kilometrů než já. Mě přijde to auto jako malý sporťák v pohodě, na tratě není většina aut, protože na to nemají brzdy. Upřímně to co na tom autě dělala Toyota za moc nestojí...
Nenajel jsem s ní ani kilometr. Jde ale o úplně jinou věc.
Toyota ji kdyz uz nic jineho tak odladila ;-) Proc ostatni nekoupi spickove komponenty a nepostavi konkurenci?
Borče srajda si tak maximálně ty😉
A proč alespoň k tomu čtyřválci nedají na výběr manuál. :-/
Ještě bude verze Supra20i a ta bude i s manuálem. Verze 30i, 40i pouze s automatem
Což je na jednu stranu potěšující, na druhou stranu mohli dát ten manuál alespoň k té prostřední verzi a ne jen k té nejslabší.
Euro6d/WLTP = 3-[
BMW/Mini k tomuto motoru (190kw) již delší dobu z výše jmenovaných důvodů manuál nenabízí. :-/
A startovací kliku také ne. :-(
100kg??
100kg!!
100kg?!
Tak snad nepride aj Toyota "iSupra".
konečně.
Co teprve nesporné výhody tříválce od BMW!
není náhodou tříválec v bmw napříč?
v novej (horsej) 1ke ano, v 3ke pozdlzne
urcite ano ak je to lahke auto aspon 1250 kg ...
Supra je těžká, na 1250kg by se nedostala ani s jednoválcem.
Přesně. S dnešními NCAP požadavky na bezpečnost vozu je to nemyslitelné.B-]
Tak s jinymi materialy a za uplne jinou cenu...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.