Toyota Supra se čtyřválcem z BMW je tady. Výhody oproti R6 jsou nesporné

31 komentářů

Twan
17. ledna • 20:37

Může někdo rozumně vysvětlit proč má nejbohatší automobilka na světě problém udělat vlastní auto? Proč proboha BMW, absolutně to nechápu. Oni Japonci jsou trochu zvláštní svým pocitem méněcennosti, třeba když uvedli R34, šéf vývoje Nissanu test v japonském magazínu komentoval tak, že by se rádi dostali na úroveň BMW...Ale to že už tehdy byli o level dál jim zřejmě nedošlo. Tohle je výsledek.

bzzz
18. ledna • 13:30

Prosim tebe nebo ty + o vysvetleni, co je na tom aute objektivne nepovedene.

GT
19. ledna • 12:00

No třeba design, ty falešný výdechy a průduchy jsou kýč jak bič.

Twan
19. ledna • 14:03

Přesně, když jsem to poprvé viděl, přímo z toho křičelo že to je Z4, ta silueta je prostě typická. Navíc ten design je jak píše GT tragický, rádobymoderní a nasílu nasadili pár "připomínek", viz zadní spoiler. Motory jsou tragikomické, proti původní 2JZ je to špatný vtip. Je to jen moderní navoněná bezduchá sranda co se rozpadne. On ten blok na B58 třeba nejde převrtat, takže vlastně všechny jezdí do prvního repasu.To je trochu směšné, když původní supra s rozumným řidičem byla se sériovými komponenty schopná kouzlit 500+ koní bez většího dopadu na životnost čehokoliv. Sice byla těžká ale to byla daň za neskutečnou pevnost a kvalitu vozu, který byl bez úprav prakticky nerozbitný i když se řidič hodně snažil. Nevidím na tom autě jedinou pozitivní věc....nebo respektive doufám, že se nebudou prodávat a Toyotu to donutí vytáhnout hlavu z prdele a vrátit se k dobrým zvyklostem.

Rumburak
16. ledna • 23:11

Špatný nadpis. Měl znít "Nevýhody oproti R6 jsou nesporné."
R6 je jediná zajímavá věc na tom autě, po jeho odebrání zbude jenom předražená srajda.

JT
17. ledna • 6:45

Až se s tim svezeš, tak dělej chytrého. Ten R6 je výbornej motor, ale v tomhle autě asi tak na honění si ega a poměřování si pytlíků. R4 a rozložení váhy 50:50 je v tomhle autě naprostá řidičská radost. Tohle auto je dělaný na technickou zatáčkovitou trať a tam rozložení 50:50 je lepší. Jízda rovně a po dálnici je v tom autě celkem nuda.

Twan
17. ledna • 20:32

Zdravý základ by byl kdyby ze supry nedělali takovouhle srandu....nikdy to nebylo auto na tratě, spíš GT. A bylo krásné. A nebyl to přeznačený bavorák. A vůbec, tohle je prostě kepl bez duše.....

jb
17. ledna • 20:55

A navíc to není žádná oteklá, těžká a neotesaná bestie jako byla stará Supra.

Twan
20. ledna • 22:16

tak už jsi si ulevil, tak jdi zase tahat angličáky po místnosti....

jb
17. ledna • 20:53

Zřejmě jsi s novou Suprou najezdil víc kilometrů než já. Mě přijde to auto jako malý sporťák v pohodě, na tratě není většina aut, protože na to nemají brzdy. Upřímně to co na tom autě dělala Toyota za moc nestojí...

Twan
20. ledna • 16:04

Nenajel jsem s ní ani kilometr. Jde ale o úplně jinou věc.

bzzz
18. ledna • 13:22

Toyota ji kdyz uz nic jineho tak odladila ;-) Proc ostatni nekoupi spickove komponenty a nepostavi konkurenci?

Pospa
16. ledna • 23:18

Borče srajda si tak maximálně ty😉

kari
16. ledna • 8:07

A proč alespoň k tomu čtyřválci nedají na výběr manuál. :-/

Supra rider
16. ledna • 8:39

Ještě bude verze Supra20i a ta bude i s manuálem. Verze 30i, 40i pouze s automatem

kari
16. ledna • 10:29

Což je na jednu stranu potěšující, na druhou stranu mohli dát ten manuál alespoň k té prostřední verzi a ne jen k té nejslabší.

expat
16. ledna • 16:48

Euro6d/WLTP = 3-[

expat
16. ledna • 16:53

BMW/Mini k tomuto motoru (190kw) již delší dobu z výše jmenovaných důvodů manuál nenabízí. :-/

Konzerva
16. ledna • 8:25

A startovací kliku také ne. :-(

Matej
15. ledna • 22:58

100kg??

..
15. ledna • 23:30

100kg!!

Emkejx
16. ledna • 17:58

100kg?!

Emkejx
15. ledna • 22:22

Tak snad nepride aj Toyota "iSupra".

petr r. (petrumr)
15. ledna • 19:40

konečně.

,.,
15. ledna • 19:40

Co teprve nesporné výhody tříválce od BMW!

petr r. (petrumr)
15. ledna • 19:42

není náhodou tříválec v bmw napříč?

OnlyTruth
15. ledna • 20:32

v novej (horsej) 1ke ano, v 3ke pozdlzne

OnlyTruth
15. ledna • 19:08

urcite ano ak je to lahke auto aspon 1250 kg ...

Černý
16. ledna • 12:23

Supra je těžká, na 1250kg by se nedostala ani s jednoválcem.

expat
17. ledna • 14:25

Přesně. S dnešními NCAP požadavky na bezpečnost vozu je to nemyslitelné.B-]

bzzz
18. ledna • 13:18

Tak s jinymi materialy a za uplne jinou cenu...

Doporučujeme

Články odjinud