Toyota Supra se čtyřválcem z BMW je tady. Výhody oproti R6 jsou nesporné

OnlyTruth  |  15. 01. 2020 19:08

urcite ano ak je to lahke auto aspon 1250 kg ...

Odpovědět  |   | 
Černý  |  16. 01. 2020 12:23

Supra je těžká, na 1250kg by se nedostala ani s jednoválcem.

Odpovědět  |   | 
expat  |  17. 01. 2020 14:25

Přesně. S dnešními NCAP požadavky na bezpečnost vozu je to nemyslitelné.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 01. 2020 13:18

Tak s jinymi materialy a za uplne jinou cenu...

Odpovědět  |   | 
,.,  |  15. 01. 2020 19:40

Co teprve nesporné výhody tříválce od BMW!

Odpovědět  |   | 

není náhodou tříválec v bmw napříč?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 01. 2020 20:32

v novej (horsej) 1ke ano, v 3ke pozdlzne

Odpovědět  |   | 

konečně.

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  15. 01. 2020 22:22

Tak snad nepride aj Toyota "iSupra".

Odpovědět  |   | 
Matej  |  15. 01. 2020 22:58

100kg??

Odpovědět  |   | 
..  |  15. 01. 2020 23:30

100kg!!

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  16. 01. 2020 17:58

100kg?!

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 01. 2020 08:07

A proč alespoň k tomu čtyřválci nedají na výběr manuál.

Odpovědět  |   | 
Konzerva  |  16. 01. 2020 08:25

A startovací kliku také ne.

Odpovědět  |   | 
Supra rider  |  16. 01. 2020 08:39

Ještě bude verze Supra20i a ta bude i s manuálem. Verze 30i, 40i pouze s automatem

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 01. 2020 10:29

Což je na jednu stranu potěšující, na druhou stranu mohli dát ten manuál alespoň k té prostřední verzi a ne jen k té nejslabší.

Odpovědět  |   | 
expat  |  16. 01. 2020 16:48

Euro6d/WLTP =

Odpovědět  |   | 
expat  |  16. 01. 2020 16:53

BMW/Mini k tomuto motoru (190kw) již delší dobu z výše jmenovaných důvodů manuál nenabízí.

Odpovědět  |   | 
Rumburak  |  16. 01. 2020 23:11

Špatný nadpis. Měl znít "Nevýhody oproti R6 jsou nesporné."
R6 je jediná zajímavá věc na tom autě, po jeho odebrání zbude jenom předražená srajda.

Odpovědět  |   | 
Pospa  |  16. 01. 2020 23:18

Borče srajda si tak maximálně ty😉

Odpovědět  |   | 
JT  |  17. 01. 2020 06:45

Až se s tim svezeš, tak dělej chytrého. Ten R6 je výbornej motor, ale v tomhle autě asi tak na honění si ega a poměřování si pytlíků. R4 a rozložení váhy 50:50 je v tomhle autě naprostá řidičská radost. Tohle auto je dělaný na technickou zatáčkovitou trať a tam rozložení 50:50 je lepší. Jízda rovně a po dálnici je v tom autě celkem nuda.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  17. 01. 2020 20:32

Zdravý základ by byl kdyby ze supry nedělali takovouhle srandu....nikdy to nebylo auto na tratě, spíš GT. A bylo krásné. A nebyl to přeznačený bavorák. A vůbec, tohle je prostě kepl bez duše.....

Odpovědět  |   | 
jb  |  17. 01. 2020 20:53

Zřejmě jsi s novou Suprou najezdil víc kilometrů než já. Mě přijde to auto jako malý sporťák v pohodě, na tratě není většina aut, protože na to nemají brzdy. Upřímně to co na tom autě dělala Toyota za moc nestojí...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 01. 2020 13:22

Toyota ji kdyz uz nic jineho tak odladila Proc ostatni nekoupi spickove komponenty a nepostavi konkurenci?

Odpovědět  |   | 
Twan  |  20. 01. 2020 16:04

Nenajel jsem s ní ani kilometr. Jde ale o úplně jinou věc.

Odpovědět  |   | 
jb  |  17. 01. 2020 20:55

A navíc to není žádná oteklá, těžká a neotesaná bestie jako byla stará Supra.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  20. 01. 2020 22:16

tak už jsi si ulevil, tak jdi zase tahat angličáky po místnosti....

Odpovědět  |   | 
Twan  |  17. 01. 2020 20:37

Může někdo rozumně vysvětlit proč má nejbohatší automobilka na světě problém udělat vlastní auto? Proč proboha BMW, absolutně to nechápu. Oni Japonci jsou trochu zvláštní svým pocitem méněcennosti, třeba když uvedli R34, šéf vývoje Nissanu test v japonském magazínu komentoval tak, že by se rádi dostali na úroveň BMW...Ale to že už tehdy byli o level dál jim zřejmě nedošlo. Tohle je výsledek.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 01. 2020 13:30

Prosim tebe nebo ty + o vysvetleni, co je na tom aute objektivne nepovedene.

Odpovědět  |   | 
GT  |  19. 01. 2020 12:00

No třeba design, ty falešný výdechy a průduchy jsou kýč jak bič.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  19. 01. 2020 14:03

Přesně, když jsem to poprvé viděl, přímo z toho křičelo že to je Z4, ta silueta je prostě typická. Navíc ten design je jak píše GT tragický, rádobymoderní a nasílu nasadili pár "připomínek", viz zadní spoiler. Motory jsou tragikomické, proti původní 2JZ je to špatný vtip. Je to jen moderní navoněná bezduchá sranda co se rozpadne. On ten blok na B58 třeba nejde převrtat, takže vlastně všechny jezdí do prvního repasu.To je trochu směšné, když původní supra s rozumným řidičem byla se sériovými komponenty schopná kouzlit 500+ koní bez většího dopadu na životnost čehokoliv. Sice byla těžká ale to byla daň za neskutečnou pevnost a kvalitu vozu, který byl bez úprav prakticky nerozbitný i když se řidič hodně snažil. Nevidím na tom autě jedinou pozitivní věc....nebo respektive doufám, že se nebudou prodávat a Toyotu to donutí vytáhnout hlavu z prdele a vrátit se k dobrým zvyklostem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A