Nová Toyota Supra oficiálně: Už žádná tajemství! Jen u šestiválce nezůstane

jean  |  14. 01. 2019 17:41

Nepáči sa mi . Predošlé dve gen. sa mi páčili ... Našťastie nie som cieľový zákazník Toyoty, tak ich to asi nemusí mrzieť

Odpovědět  |   | 
Petro  |  16. 01. 2019 21:52

Kokote

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 01. 2019 19:06

200k, to Toyota Supra jde proti Toyotě GT86?

Odpovědět  |   | 
....  |  14. 01. 2019 21:03

Hlavne ked je este pomaly aj rovnako velka ako 86.Deli ich len 14 cm v prospech Supra.Razvor ma dokonca GT86 dlhsi o 10 cm.Neurobili niekde pani inzinieri chybu?Hmm

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 01. 2019 12:39

nepojde , je tazsia a nema boxer motor

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  14. 01. 2019 19:06

Pockam na osobni setkani. Nicmene za me je nejkrasnejsi 3 gen. Pokud bych si ale mel vybrat Supra vs. Z4 beru urcite Toyotu.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  14. 01. 2019 19:13

Mě se líbí i když nejsem úplně příznivcem fejkových nasávacích otvorů. Nejlépe mi k ní pasuje ta šedá metalíza. Výkonu má dost ale 250 kW mi přijde hodně konzervativních s ohledem na Z4 a novou M340i. Co mě trochu zklamalo je interiér, působí na mě o třídu horší než v Z4. Hlavně ten přístrojový štít vypadá dost archaicky, ani volant s tenčím věncem mě nezaujal. Co se týče motorizací tak za tu jedinou správnou považuji šestiválec. Nemyslím si že čtyřválce budou o tolik levnější aby stály za pozornost?!

Odpovědět  |   | 
Jara  |  14. 01. 2019 19:27

Nelibí se mi ani náhodou. Předešlá generace Supry je mnohem hezčí. Tohle není Toyota, ale překlepaná BMW Z4, motor BMW, podvozek BMW a z karoserie kouká styl a konstrukce BMW na první pohled. Za mě děs a bída. S tímto si Toyota celkem slušně nadělala do hnízda. Prasopes a ne Supra

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 01. 2019 08:58

Na trolla si slaby....

Odpovědět  |   | 
Ja to nebudu dělat, ne!  |  14. 01. 2019 20:01

Exteriér ujde, ale ten BMW vnitřek je vážně k poblinkání. Nechápu, jak se někomu ta "dóójče" prémiovost nebo jak se tomu u němců vlezle nazývá líbí. Vždyť je to přeplácaný a obtloustlý. Stará Supra nebo MK4 byly krásná, jedinečná auta s japonskými motory. Tohle je jen další, přeplácaný EURO playstation vrak ve stylu roadsteru. O tom ani nikdy Supra nebyla, co mi je známo. Díky bohu alespoň za tu GT86 v případě Toyoty.

Odpovědět  |   | 
JiriK  |  16. 01. 2019 12:57

Copak má toyota nějakou platformu, co by šla použít? Nebo motor s více než 4 válci? Nemá, nemá nic, jen chcíplý hybridy s atmosférou 1,8 a pak 1,2T, čili základ v mainstreamu a nedosáhne ani na prostředek nabídky v nižší střední. A vy byste jí chtěl zaúkolovat kupé s R6 a pohonem zadních kol? Ha ha :)

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  16. 01. 2019 15:02

Ano, Toyota je mainstream. Na to, co píšete, má značku Lexus

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 01. 2019 15:29

A proč sis nepřečetl nejdříve tento článek, než začneš psát hlouposti?https://www.autorevue.cz/zapovezeno-evrope-toyota-... ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 01. 2019 16:30

5 l V8 ma Yoyota od koho? A co 3.5 l V6? A samozrejme nekolik dalsich...

Odpovědět  |   | 
Garfielld  |  17. 01. 2019 08:15

Nejdřív si prosím zjisti, co všechno má Toyota za motory a platformy ve svojí nabídce, ať ze sebe příště zbytečně neděláš hlupáka. ;)

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  14. 01. 2019 20:33

Podívejte se na obrázky konceptu, jsou všude. Ten koncept byl nádhernej, mělo to koule. Tohle auto se superkraťoučkým rozvorem a hnusně levnýma nasávacíma otvorama a nic moc plastovým interiérem je hodně slabej odvárek toho na co jsem se těšil.
Čtyřválce, pokud je vůbec někdo prvotně koupí, budou mít těžkej život a nebude se jim stárnout lehce - nikdo je z druhý ruky nebude chtít. Snad to aspoň nezabijou cenou.

Odpovědět  |   | 
....  |  14. 01. 2019 21:16

Este aby to nebolo naopak a najhorsie sa predavala z druhej ruky V6 Supra.
Motor od BMW,prevodovka automat=mizerne zvysenie vykonu.
Verim tomu,ze carodejovia z Greddy,HKS,Blitz,Tomei sa na nej vyriadia a nebude problem dostat z 2.0 turba s manualom cez 500 koní a to bude teprve zabavicka a nie nuda ako s tazkou V6 a automatom..

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  14. 01. 2019 21:24

Všetky Supry mali I6. Bmw Z4 tiež I6 (šesťvalce). Doterajšie informácie písali o I6.

Odpovědět  |   | 
....  |  14. 01. 2019 21:33

To je pravda,ze doteraz ich vsetky Supry mali,ale boli to japonske R6 co nieco aj vydrzia na rozdiel od BMW R6 a hlavne automatu.Dnes je krasne vidiet ako sa pohybuje trh v pripade MkIV co sa tyka prevodovky.Automat je proste zabijak toho auta.A v tomto pripade to nebude inac.Bud budu carodeji z Japonska menit prevodovky za manual,alebo radsej pojdu cestou ladenia 2.0 turba s manualom co sa pripravuje,ale v originalnom prevedeni to je pre mna max nevyuzity potencil toho auta do buducna.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  14. 01. 2019 21:49

Nedodáva náhodou BMW automat nejaká externá firma? ZF, Aisin.... ? Osobne nemám potuchy BMW ma už pár rokov vôbec nezaujíma. Ale staré R6 neboli zlé aj čo to vydržali, na internete je tiež pár úprav cez 500k. Hoci to nie sú také extrémi ako u Supry, to je fakt.

Odpovědět  |   | 
....  |  14. 01. 2019 22:02

To mas pravdu.Dodavaju automaty obe firmy.Stale je to ale automat.
Vsetko ide poladit coho je dokazom GT-R ,ale to su nekrestanske peniaze co napises do takej prevodovky ,aby zvladla vykon aky zvladala Supra mkIV.Pri vykonoch 500 koni sa len Supra rozbiehala a to so seriovou manualnou prevodovkou.Tym boli tie stroje zaujimave,ze boli vykonovo tazko poddimenzovane a stacilo ich “prifuknut” a hned tam bolo 500 koni si seriovymi vecami a to bolo ich caro ,ktore dnesnej “ikone” chyba a zdedila len meno,ktore si podla mna nezasluzila..

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 01. 2019 10:52

V6 místo R6, BMW místo ZF, ty budeš znalec, hlavně, že máš jasno.

Odpovědět  |   | 
WP  |  15. 01. 2019 04:45

Toyota žádný vhodný I6 nemá. Co nemá, to se nemůže poikaztit samozřejmě. Tyhle plačky...

Odkud si myslíš je ten čtyřválec?

Odpovědět  |   | 
JiriK  |  16. 01. 2019 13:01

Nemá ani vhodný vidlicový šestiválec, ani platformu. Nemá nic, z čeho by postavila takové auto.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  14. 01. 2019 20:53

Podľa nadpisu som čakal, že ten šesťvalec je len základná motorizácia. 1815 Kg sklamania.
A na tak malé auto pomerne ťažkého sklamania.

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 01. 2019 20:56

1815? Sakra to jsem přehlédl... Tak to ta 200k verze je pod gt86 :D

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  14. 01. 2019 20:59

Moja chyba to je celková hmotnosť. Pohotovostná 1495 kg.

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 01. 2019 21:55

Mě desiš :D

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 01. 2019 04:27

Petoo55 to spíš měli dát kompresor/turbo na Gt86 a nemuseli dělat Cupru a váha by byla níž a s manuálem v serii.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  15. 01. 2019 14:27

Suhlasím, ale snažím sa byť optimista, možno sa bude predavať lepšie ako Gt86.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 01. 2019 14:47

Supru Cetl jste vubec clanek, Michale? Supra je UPLNE JINE AUTO nez GT. GT si muzete prece nechat upravit.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  14. 01. 2019 23:42

Ošklivé jak noc. Tohle si vedle Caymana ani neškrtne.

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 01. 2019 00:03

Možná je to nostalgií, protože přední částí dost připomíná předchozí generaci a oblé tvary odkazují do 90. let, ale čím déle se na ni dívám, tím méně mi vadí. Není to žádná krasavice, ale od Toyoty je to vlastně docela dost střízlivý počin oproti zbytku portfolia. Kdybych musel volit mezi Z4 a touhle Suprou, tak bych si vzal Supru. Možná i proto, že Z4 působí mnohem více asijsky, než tahle malá "Japonka".

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 01. 2019 08:21

Japonci chtěj čas, než si člověk zvykne... Vzpominám na Imprezy, který ve všech generací od roku 2000 byly prostě hnusný a nejhnusnější "buldog", je dnes nejhezčí
LFA byl taky humáč, dneska to považuji za nejhezčí auto co kdy bylo.
Naopak překrásná DB9 mi už přijde dost nudná, hezká je pořád, ale prostě to není co v době vzniku

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 01. 2019 09:01

Mily pane, prvni odstavec jste napsal moc hezky.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  15. 01. 2019 09:43

Tak to bych nesouhlasil, Imprezy byly vždy hnusné a jsou hnusné dodnes. Což ovšem nijak nesouvisí s tím, že jsou to technicky skvělá auta. LFA bylo od prvního pohledu hezké auto a je dodnes i když designově nikdy nemělo a nemá a supersporty třeba od Ferrari. Což opět nic nemění na skutečnosti, že motor a podvozek byly a jsou famózní.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 01. 2019 10:57

Imprezy byly vždycky designově slabé, jedno která generace a věk na tom nic nezměnil.
LFA bylo naopak perfektní a věk na tom také nic nezměnil.
DB9 byla elegantní, ale velmi konzervativní, což znamelo, že si při příchodu z jejího designu na zadek nikdo nesedal, zato zůstane elegantní napořád.

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 01. 2019 16:00

Nevím kolik času potřebují, ale když sem to otevřel dneska a proložil to ještě několika pohyblivými obrázky z YT, tak mě to baví čím dál víc. Je tak nějak roztomile ošklivá. LFA považuji za ošklivé i po čase. To prostě kreslil samuraj na piku katanou rovnou do hlíny. To na mě moc není. A tahle malá vzteklina je mi sympatická právě pro oblé tvary. Zatímco v Německu kluci bez pravítka očividně nedojdou ani na záchod, tak Japonci si skupinově zacvičili, dali si na chuť Geishu (čokoládu samozřejmě) a po třech hodinách stavění hliněného sněhuláka tomu dali kola.

Odpovědět  |   | 
Ja to nebudu dělat, ne!  |  15. 01. 2019 22:06

Koukám, že je to tady samej germánofil. Co čekat od patriotů. Tuctovek od koncernu po prééémiovky z dojčlandu tu jezdí mraky. Jediná slušná automobilka Opel šla v 90. letech do kopru a zbylo tu snad jen Porsche s trochou originality... Tak kdo by si ty svoje německý plechovky nepochválil, když jsou tak dostupné a stačí vysolit peníze a mám je kdykoliv se mi zlíbí. Nic těžkého. To pořádné japonské/americké auto chce taky nějak sehnat a dotáhnout to sem, což není nic jednoduchého. No, však se servisy musí nějak živit, proto se prodává to, co se prodává. Pan Martin Vaculík to vystihnul přesně s tím srovnáním nových bavoráků s dacií, která snad dělá věci kvalitněji. No, auto není jen o pitomém displeji, ale o technice a tam šli Němci dost do kytek. Tahle Supra už taky nebude to pravé ořechove :/.

Odpovědět  |   | 
.  |  15. 01. 2019 23:37

No Vy jste hlava pane WachtmeisterNěmci šli do kytek a když mají Japonci jednou za uherák sesmolit sporťák, tak si musí kompletní techniku dovalit od těch Němců z kytek a ještě si to celé nechat vyrábět u Rakušáků.

Odpovědět  |   | 
JiriK  |  16. 01. 2019 13:05

Tomu se říká trolling, reakce autora jen povzbudí psát další bláboly, tak je lepší nereagovat.

Odpovědět  |   | 
Ja to nebudu dělat, ne!  |  16. 01. 2019 17:10

Ano, nikde nepíšu, že jsem za tenhle kočpopes projekt s názvem Supra rád. Však to vypadá uvnitř příšerně. Zlaté strohé, ale kvalitní a bytelné interiéry z 90. let od Japonců. Tohle je přeplácané a baculaté až to je k pláči. S tím nic nezmůžeme.Né každý je ovečka a musí si kupovat audinky, bavoráčky, folcvágny, škoděnky, seátky a hrát si s těmi vraky na závodníky a řešit každý ušetřený litr. Zkrátka někdo se chce odlišit, chce poctivou techniku a nechce někomu platit peníze navíc za něco, co je průměr. Dnešní doba tomu příliš nenahrává, ale tak spotřebky jsou skoro ve všech odvětvích. To není nic nového. Běžte si sednou do té vaší škodovky nebo něčeho podobného a běžte se kochat na silnice. Nezapomeňte si přikreslit zvuk z repráčků, připojit si nakousnuté jablko do autorádia a nastavit na DSG sportovní mód se spotřebou 5 litrů :D.

Odpovědět  |   | 
Petro  |  16. 01. 2019 21:53

Čuráku

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A