Nová Toyota Supra se ukázala v továrním tuningu. Jde hlavně o aerodynamiku

Krátce po oficiální premiéře nové generace Toyoty Supra nám automobilka představuje koncept okořeněný továrními díly TRD.

Koncept s dlouhým názvem Toyota GR Supra Performance Line Concept TRD je prezentací nové Supry, která dostala řadu sportovních dílů od oddělení Toyota Racing Development (TRD). Případní zájemci o japonský sporťák se tak mohou podívat, jak si mohou své auto dále vylepšit pomocí oficiálních dílů s tovární zárukou.

Od TRD se ovšem žádných technických vylepšení pod kapotou či navýšení výkonu nedočkáte. Celá série dílů se tak hlavně soustředí na aerodynamiku vozu. Rozsáhlejší nabídka dílů pro podvozek nebo interiér by se však mohla objevit později.

Nová Toyota Supra za desítky milionů? Ta první ano, výtěžek šel na charitu

Nová Toyota Supra za desítky milionů? Ta první ano, výtěžek šel na charitu

Vepředu se koncept dočkává nové karbonové části předního nárazníku s bočními „křidélky“, na bocích zahlédnete výraznější karbonové prahy a lepšího proudění vzduchu okolo karoserie mají dosáhnout dodatečné panely na dveřích. Vzadu poté nesmí chybět nádstavec pro původní integrovaný spoiler na víku kufru a také došlo na rozšíření difuzoru níže.

Nakonec je možné Supru vybavit speciálními 19palcovými kovanými koly s nižší hmotností. To je prozatím v rámci nabídky TRD pro novou Supru všechno. Jak bylo ale řečeno, nabídka se určitě ještě rozšíří. Na doopravdy přiostřenou Supru si pak musíme ještě počkat, japonská automobilka však dříve oznámila, že na verzi se sportovním přívlastkem GRMN již opravdu pracuje.

Vůz by se společně s běžnou Toyotou Supra mohl ukázat na blížícím se autosalonu v Ženevě.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků