Kluci, kluci.. vy co tady řešíte problém, zda je je Supra drahá či nikoliv, si ji asi kupovat nepůjdete. Nebo možná ano. Ale pokud mám cca 1,5-2 mio na sportovní auto (rozuměj auto na moji zábavu, tj. asi třetí, možná čtvrtý do baráku), nekoupím si novýho Mustanga jen proto, že je o 400 tisíc levnější a vlastně ho nechci. Pokud mám jen 1,5 na zábavu, tak si buď počkám a koupím z druhý ruky, nebo až se bude víc dařit. Nebo něco úplně jinýho. Ono to taky není moc dobrá investice jít koupit takový auto nový, víme?
Jděte stím autem doprdele,to už není čistokrevný japonec,ele zprzněnec.
Tak špatné to nebude. Ošklivé to taky není. Má to germánskou krev krapet říznutou s japonskou... horší je cena, která je dražší než mnichovský originál v podobě Z4 M
Wow, auto s lepsou vybavou je drahsie. Co na to rada starsich?
Já bych to otočil. Toyota od BMW je dražší a méně hezká než originál od BMW.
1.800.000 ? Což si takhle přihodit mičudu a kouknout se po nefalšovaném Japonci, fenomenálním a krásným Lexusu LC500 ?! Na jednu stranu umí Toyota vyrobit nejlepší GT/sporťák desetiletí a na druhou stranu veme BMW Z4 i s motorizací a hraje si na Supru.
dorá cena
Chtěl jsem si ji zrovna objednat ale pak jsem viděl fotky super turbo embéčka...jmenuje se qurwa kominiq a jdu do něj. Pecka, hitparáda, má to kufr jako prase dám tam i vidle napříč a TSI mi udělá lepší službu.
A je to doutče prémie, jako pomalu všechno z Německa. Franta si nad tím vydrantí s chlapama v hospodě a bude spolojený. :-DSakra, jak já bych chtěl pryč. Lidí bez vkusu tady máme spoustu no. Hlavně co jedna paní povídala a to je svatá pravda.
A co ti brání? Nikdo tě tu nedrží. B-]
Nemohl bych si z podobných dělat legraci. Hlavně ten automobilový průmysl je tady pestrý :-D
Přitom za 5 let z plastů sleze lak a palubka začně drnčet jak vejtřaska z 75. Hlavně, že je to krásné, když je to nové. Všude jsou měkčené plasty a německá preciznost přece, nad tu nic nemá. Taková preciznost, že jsou všude plastové, falešné sportovní nádechy, 15" palcová obrazovka s "epl kár plej" a nejnovější navigací a vzadu, kde to není na očích, to má torzní příčku jako starej Favorit nebo Dacia, které se dotyční smějí. Má to falešnou koncovku, vlastně koncovky, s tříhrnkem pod kapotou a řízení přesné jako z NFS Underground. Ale když si koupít Race Sport verzi za milión, tak to možná dostanete. :-D:-D
Božemůj, kdo mu schoval prášky???
Ta cena je přestřelená. Měli by si ujasnit, čemu vlastně chtějí konkurovat. Komu chtějí vzít prodeje...
A čemu podle tebe chtějí konkurovat a komu brát prodeje? Podle mě kdo chce Supru (a má na ni) tak si ji prostě koupí a moc nebude řešit jestli někdo dělá něco "jako Supru".
Nevim, proc by to dotycny neresil. Je to hodne penez a clovek chce za ty penize dostat to nejlepsi. Za 1.8mil. je např. Porsche Cayman S.
Jj je na výběr. Dokonce Porsche i když v holobytu a se 4 válcem, ale zkrátka Porsche.
Vždy se musí s každým modelem hledat místo na trhu. S touto cenou Supře podle mě hrozí, že půjde cestou GT86. 1,8 mio..to chtějí konkurovat prémii? Těm klientelu nepřeberou, ti nikdy nepůjdou do Japonce, navíc jsou zaháčkovaní za věrnost. Fandové značky? Ti nebudou mít 1,8 mio. A ostatní si raději koupí (dle čísel prodejů sportovních aut našeho i evropského trhu) Mustanga o půl mega levnějšího. V USA bude předpokládám cena také nižší, protože za ty prachy jsou tam vozy jako Corvette, Shleby GT350, Camaro ZL1 nebo Challenger Hell cat, což je úplně jiná liga. A samo německé prémie a japonská prémie (Lexus, Infinity), které tam vyjdou levněji než u nás.
Prémie je takový legrační slovo, každej si pod tím představuje něco krapet jiného. Podle mě to je prémie slušná. A jinak ty auta co zmiňuješ jsou pochopitelně jiná liga, ale otázkou je zda vyšší nebo jen prostě jiná....
....."A ostatní si raději koupí (dle čísel prodejů sportovních aut našeho i evropského trhu) Mustanga o půl mega levnějšího"Pravda je to, že za Suprou bych se otočil jen a pouze z důvodu, že je to Supra, tedy neobvyklé auto. Za americkou proveniencí této kategorie se však otočím naprosto vždy, protože "JE" na co koukat. ,,,, na rozdíl od Toyoty, která prostě design neumí ani v civilu, ani u podobného modelu. Prostě vzhledově naprosto podprůměrné obludárium. Nicméně chápu, že jsou i tací, kterým se to líbit může. Vjem designu je věc hodně subjektivní.
Kazdy se otaci za necim jinym. Ja napr rozhodne za Suprou nez Mustangem nebo Corvetou. I ty nabusene Dodge se mi libi vice. A design? Beru ze Mustang se bude vetsine libit vice, ale designovejsi ke jednoznacne Supra.
Otáčet se za tuctovou americkou produkcí, která je u všech verzí stejná? Panejo, proč? Všechno vypadá stejně, jen přerostlá obluda.
:-D pán má asi vadu zraku. Raději tuctovou americkou produkci v podobě V8 Camara nebo Mustanga, páč za stejné peníze je u nás česká tuctová produkce v podobě Octavie s 3 nebo 4 válcem.
Toyota neumí design ? 🤣 Jediný auto,který fakt vykroutí krk každýmu je Lexus LC500, Toyota CH-R je taky designově hodně kreativní, stará supra byla nádherná a takhle bych mohl pokračovat dál. Za to "sterilní" křivky koncernu VW jsou fakt vodvaz, že jo ?!
Radku K : mě třeba ten Tebou jmenovaný Lexus vůbec, ale ani trochu neoslovuje. A ta Tebou jmenovaná Toyota je naprosto odporná příšera, ze které i Tobě bude už za 6 let na zvracení. Kdybych byl snob, což tedy rozhodně nejsem, tak bych se hanbou propadnul, kdybych měl před lidmi nastoupit třeba do megaošklivého Priuse. Každý to prostě vnímáme jinak (což je dobře) a není třeba nad tím polemizovat a kohokoliv za to hanět, či urážet. Užij si krásu Toyot a já se budu i nadále otáčet za Dodgem Challengerem :-))
On se tady někdo snad zmínil o designu koncernu jako o povedeném? Ani jsem si nevšiml...
Jasné. Mustang je krásný. Toyota max hezký, i levnější Z4M vypadá mnohem lépe. Ale za 1,8 mio..kua za to je v plné palbě Bullitt a ještě zbyde na 3 roky na benzín...
Od nevyssich v Toyote bylo jasne receno ze nezalezi na tom kolik se jich proda. Je jen a pouze image maker. Par tisic se jich ale stejne proda. Takze vyvoj s BMW se urcite zaplati.
Když se neprodá, tak žádná imag nebude. To jsou pindy, které mají omluvit totální proadák GT86...kterého je mi líto. Dobré auto, malý motor na kupátko (+ cenu)
A proč myslíš, že nedají do 86 silnější agregát. Přemotorované neznamená automaticky sportovní. Mají jen u tohoto modelu jinak nastavenou filozofii.
GT86 má do přemotorovaného hodně daleko. Myslím, že už nechcou investovat do vývoje, který se nezaplatil. Je to škoda. Kolik se jich v Česku vloni prodalo? 2? 1? 0? I Mazda to pochopila a při faceliftu MX-5 poměrně znatelně přiostřila.
Koho zajima pokriveny cesky trh?
Jasně ten kdo pokukuje po Supře si koupí raději Mustanga jen proto že je levnější?!Budu se chtít prohánět na silníčním kole ale nakonec se spokojím s fat bikem protože se dá pořídít levněji.B-]
To přirovnání ti zrovna moc nevyšlo :-D
Je to o preferencích. Mustang, ač je to absurdní vozidlo, co nabídnout taky má.
Podle ohlasu mistnich asi jen ten plnokrevny motor, pac s 2litrem ho udajne nikdo nechce. Co je to tedy za auto? ;-)
A kdybiste si ho nějakým hnutím mysli kupoval, tak berete dvoulitr?:-D:-D
zatracený autokorekce...KDYBYSTE
Nevim, ma neco do sebe, ale neni na seznamu mych favoritu, takze fakt nevim ;-)
Japonci jsou dál než Němci. Nebo vždycky byly ty neměcká prémie. Německá prémie je maximálně Mercedes S nebo Porsche. Zbytek se na Lexus, Acuru, Infinity nechytá ani omylem.
Vždy mě nadchne, jak tu někdo tluče japonci a neví jak se píše Infiniti. Nebo-li plkáš a nevíš zhola nic.B-]
Japonci dál než Němci samozřejmě nejsou. Tohle má vážného konkurenta v Mustangu, ale v Porsche samozřejmě ani omylem.
Němeci samozřejmě dál nejsou, to ví každý rozumný člověk.
Němeci nejsou. Němci jsou.Ale samozřejmě záleží, co posuzujete. Pokud to má bavit a ještě k tomu někam dojet a pár let fungovat za všech možných podmínek, tak to s GTR nedáte, s Carrerou i SL ano. Supra je samozřejmě nižší level, srovnávat ji s Porsche od Caymanu výš je nesmysl. Je to dražší a kvalitnější konkurent Mustangu. Otázkou je, zda i zábavnější....
Supra samozřejmě konkurent Mustangu není. Mustang je GTcko, ne sporťák. Jízdní projev Supry a Mustangu bude diametrálně odlišný.Supra bude konkurovat možná Caymanu, obě jsou to - na rozdíl od Mustangu - malá sportovní auta s okruhovým zaměřením.Supra je ale víceméně limitka, na příští rok už je vyprodaná, takže spíš věc pro nadšence a sběratele.
Srovnavat s muscle cars fakt neee, jedno ze jsou amici vykonnejsi.
Když ne, tak koho? Co se z větších sportovních aut prodává? Mustangy + 911. Ostatní tak leda kusově.
Takze na tocitych cestach v Alpach/Walesu nebo na vetsine dalnic s rychlostnim omezenim bude jedno, jestli ridite Mustanga, 911 nebo Supru? ;-)
V principu máte pravdu. Otázkou je, jak to vnímá zákazník, který si to auto jde koupit. Snad by ho mohl probrat značný počet rozflákaných Mustangů, vozu, který dominuje českému žebříčku totálních škod v poměru k počtu vozidel.
Ti nikomu konkurovat v podstatě nechtějí a prodeje nikomu nevezmou, chtějí prodat 900 aut za celý rok v celé Evropě, to je plivanec do moře a ne prodeje.
Vzpomínám na Supru, se kterou jsem jezdil v Itálii v roce 1996. Tehdy tam ještě rychle jezdit šlo. Bylo to super (nebo Supra;-)..), jak ratlík se tomu klepala nevyztužená kapota, letargický automat řadil, jak ho napadlo, místa vevnitř neskutečně málo, vzadu skoro žádné. Ale když se to roztočilo, tak to byla radost pro tělo, uši i mysl. Tak snad tohle v tom duchu zůstane, protože pak to smysl dává. Palec nahoru, cena přestřelená není.
doporučuji na tomhle webu zveřejňovat pouze koncernové novinky, jelikož jste aktuální tak maximálně jak soukup :DD s nekoncernovými vozy..
Ked ti to vadi tak sem nelez jantar.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.