Toyota stále věří hybridům. Příštích pět let jsou její prioritou

Toyota chce v nejbližších letech rozšířit vývoj benzinově-hybridní technologie. Vedení automobilky takto reaguje na zpřísňování emisních norem.
Toyota stále věří hybridům. Příštích pět let jsou její prioritou

Pro nejbližších pět let budou pro největší světovou automobilku Toyota Motor Corporation klíčové hybridní technologie. Firma informovala, že hodlá rozšířit rozvoj v této oblasti a rychleji přinést motory s nižšími emisemi. 

Japonská automobilka si dobře uvědomuje, že v nejbližších letech porostou ekologické nároky na automobily. Tento trend bude globální.

"Musíme přijmout agresivnější přístup, abychom se vypořádali s měnícími se předpisy," řekl Toshiyuki Mizushima, prezident divize pohonných jednotek japonské automobilky. 

Toyota mění plány. Také ona začne vyrábět klasické elektromobily

Toyota mění plány. Také ona začne vyrábět klasické elektromobily

Podle plánů se do roku 2021 zvýší počet zaměstnanců ve vývojovém týmu hybridních technologií do roku o 30%. Za pět let má 60% prodaných vozů v Japonsku, USA, Evropě a Číně obsahovat nové prvky, které sníží emise oxidu uhličitého o alespoň 15% v porovnání s průměrným množstvím emisí prodaných vozů v roce 2015.

Toyota se nechce soustředit jen na zlepšení efektivity svých hybridních systémů. Své úsilí chce vrhnout také do vývoje baterií s delším dojezdem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků