Toyota stále věří hybridům. Příštích pět let jsou její prioritou

Toyota chce v nejbližších letech rozšířit vývoj benzinově-hybridní technologie. Vedení automobilky takto reaguje na zpřísňování emisních norem.
Evropský Prius má podle normy NEDC spotřebu 3,6 litru na 100 km, podle americké normy 4,5 litru na 100 km.

Pro nejbližších pět let budou pro největší světovou automobilku Toyota Motor Corporation klíčové hybridní technologie. Firma informovala, že hodlá rozšířit rozvoj v této oblasti a rychleji přinést motory s nižšími emisemi. 

Japonská automobilka si dobře uvědomuje, že v nejbližších letech porostou ekologické nároky na automobily. Tento trend bude globální.

"Musíme přijmout agresivnější přístup, abychom se vypořádali s měnícími se předpisy," řekl Toshiyuki Mizushima, prezident divize pohonných jednotek japonské automobilky. 

Toyota mění plány. Také ona začne vyrábět klasické elektromobily

Toyota mění plány. Také ona začne vyrábět klasické elektromobily

Podle plánů se do roku 2021 zvýší počet zaměstnanců ve vývojovém týmu hybridních technologií do roku o 30%. Za pět let má 60% prodaných vozů v Japonsku, USA, Evropě a Číně obsahovat nové prvky, které sníží emise oxidu uhličitého o alespoň 15% v porovnání s průměrným množstvím emisí prodaných vozů v roce 2015.

Toyota se nechce soustředit jen na zlepšení efektivity svých hybridních systémů. Své úsilí chce vrhnout také do vývoje baterií s delším dojezdem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků