Toyota stále věří hybridům. Příštích pět let jsou její prioritou

Toyota chce v nejbližších letech rozšířit vývoj benzinově-hybridní technologie. Vedení automobilky takto reaguje na zpřísňování emisních norem.
Toyota stále věří hybridům. Příštích pět let jsou její prioritou

Pro nejbližších pět let budou pro největší světovou automobilku Toyota Motor Corporation klíčové hybridní technologie. Firma informovala, že hodlá rozšířit rozvoj v této oblasti a rychleji přinést motory s nižšími emisemi. 

Japonská automobilka si dobře uvědomuje, že v nejbližších letech porostou ekologické nároky na automobily. Tento trend bude globální.

"Musíme přijmout agresivnější přístup, abychom se vypořádali s měnícími se předpisy," řekl Toshiyuki Mizushima, prezident divize pohonných jednotek japonské automobilky. 

Toyota mění plány. Také ona začne vyrábět klasické elektromobily

Toyota mění plány. Také ona začne vyrábět klasické elektromobily

Podle plánů se do roku 2021 zvýší počet zaměstnanců ve vývojovém týmu hybridních technologií do roku o 30%. Za pět let má 60% prodaných vozů v Japonsku, USA, Evropě a Číně obsahovat nové prvky, které sníží emise oxidu uhličitého o alespoň 15% v porovnání s průměrným množstvím emisí prodaných vozů v roce 2015.

Toyota se nechce soustředit jen na zlepšení efektivity svých hybridních systémů. Své úsilí chce vrhnout také do vývoje baterií s delším dojezdem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků