Toyota stále věří hybridům. Příštích pět let jsou její prioritou

Toyota chce v nejbližších letech rozšířit vývoj benzinově-hybridní technologie. Vedení automobilky takto reaguje na zpřísňování emisních norem.
Toyota stále věří hybridům. Příštích pět let jsou její prioritou

Pro nejbližších pět let budou pro největší světovou automobilku Toyota Motor Corporation klíčové hybridní technologie. Firma informovala, že hodlá rozšířit rozvoj v této oblasti a rychleji přinést motory s nižšími emisemi. 

Japonská automobilka si dobře uvědomuje, že v nejbližších letech porostou ekologické nároky na automobily. Tento trend bude globální.

"Musíme přijmout agresivnější přístup, abychom se vypořádali s měnícími se předpisy," řekl Toshiyuki Mizushima, prezident divize pohonných jednotek japonské automobilky. 

Toyota mění plány. Také ona začne vyrábět klasické elektromobily

Toyota mění plány. Také ona začne vyrábět klasické elektromobily

Podle plánů se do roku 2021 zvýší počet zaměstnanců ve vývojovém týmu hybridních technologií do roku o 30%. Za pět let má 60% prodaných vozů v Japonsku, USA, Evropě a Číně obsahovat nové prvky, které sníží emise oxidu uhličitého o alespoň 15% v porovnání s průměrným množstvím emisí prodaných vozů v roce 2015.

Toyota se nechce soustředit jen na zlepšení efektivity svých hybridních systémů. Své úsilí chce vrhnout také do vývoje baterií s delším dojezdem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 14 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků