Toyota stále věří hybridům. Příštích pět let jsou její prioritou

Toyota chce v nejbližších letech rozšířit vývoj benzinově-hybridní technologie. Vedení automobilky takto reaguje na zpřísňování emisních norem.
Toyota stále věří hybridům. Příštích pět let jsou její prioritou

Pro nejbližších pět let budou pro největší světovou automobilku Toyota Motor Corporation klíčové hybridní technologie. Firma informovala, že hodlá rozšířit rozvoj v této oblasti a rychleji přinést motory s nižšími emisemi. 

Japonská automobilka si dobře uvědomuje, že v nejbližších letech porostou ekologické nároky na automobily. Tento trend bude globální.

"Musíme přijmout agresivnější přístup, abychom se vypořádali s měnícími se předpisy," řekl Toshiyuki Mizushima, prezident divize pohonných jednotek japonské automobilky. 

Toyota mění plány. Také ona začne vyrábět klasické elektromobily

Toyota mění plány. Také ona začne vyrábět klasické elektromobily

Podle plánů se do roku 2021 zvýší počet zaměstnanců ve vývojovém týmu hybridních technologií do roku o 30%. Za pět let má 60% prodaných vozů v Japonsku, USA, Evropě a Číně obsahovat nové prvky, které sníží emise oxidu uhličitého o alespoň 15% v porovnání s průměrným množstvím emisí prodaných vozů v roce 2015.

Toyota se nechce soustředit jen na zlepšení efektivity svých hybridních systémů. Své úsilí chce vrhnout také do vývoje baterií s delším dojezdem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků