Dělá to Mazda, začíná s tím Nissan a teď to čeká i Toyotu. Starat se o své starší je totiž základ.
Je až neuvěřitelné, jaká obrovská komunita vyrostla v posledních letech okolo japonských vozů. Svým způsobem za to může počátek tohoto tisíciletí. Vrchol tuningové scény, první filmy Rychle a zběsile a zástup tuningových publikací. Tehdy si širší veřejnost všimla, že japonské sporťáky jsou vlastně závodní auta.
Jejich motory měly často kořeny v motorsportu a byly schopné přežít úpravy i na tisíce koní. Na vrcholu tohoto japonského řetězce jsou vozy, jako Nissan Silvia, Nissan GT-R R34, nebo právě Toyota Supra. Konkrétně čtvrtá generace A80 patří mezi ty nejhodnotnější. Neméně dobře je na tom ale i třetí generace A70.
Vzhledem k obří popularitě vrací japonská automobilka do výroby tovární díly. Oznámil to prezident společnosti Gazoo Racing Shigeki Tomoyama. Sportovní divize automobilky tak nyní otevírá program GR Heritage Parts Project. Zatím se však neví, které díly přesně se budou znovu vyrábět.
Toyota tak následuje další japonské výrobce, jakým je například Mazda, která opět vyrábí nové díly pro první generaci roadsteru MX-5. Otázkou teď zůstává, jestli se budou díly na Supry prodávat pouze v Japonsku. Uvidíme, fanouškovská základna je po celém světě opravdu obrovská.