Přeplněné silnice a ulice v Asii daly vzniknout mnoha zajímavým kompaktním modelům. Tento kousek stojí na technice Yarisu.
Model Sienta má Toyota v nabídce již od roku 2003 a toto je jeho zcela nová třetí generace. Stojí na platformě GA-B, tedy na základu současného Yarisu. S ním sdílí benzinovou patnáctistovku v klasickém i hybridním provedení, které může být doplněno 4kW elektromotorem pro zadní nápravu, čímž se z tohoto praktického vozu stává čtyřkolka. S elektrickou asistencí automobilka slibuje spotřebu okolo 5,5 l/100 km.
Na délku měří jen 4,3 metru, ale nabídne až sedmimístné uspořádání sedadel. V zadní části navíc může být výsuvná rampa, díky níž je možné přepravovat vozíčkáře. Palubní deska nabídne řadu odkládacích poliček a přihrádek, nechybí zde moderní digitální přístrojový štít ani šikovně umístěná obrazovka infotainmentu uprostřed. Posádka vzadu se nemusí bát tepelného diskomfortu, má k dispozici výdechy ventilace ve stropě a před sluncem ji ochrání integrované roletky v posuvných dveřích.
Ceny startují v přepočtu na 350.000 Kč za předokolku v základní výbavě, hybridní čtyřkolka má stát zhruba 560 tisíc korun. Problém představuje fakt, že je vůz určen pro japonský trh a u nás ho nekoupíte.