Toyota si zakládá na hybridech a moderních dieslech

11 komentářů

Ludowil
15. září • 13:37

No pekna zprava, ale uz jste nerekli to hlavni co na tiskovce nedavno rekl japonskej sefik Toyoty a totiz to, ze udelali strategicke rozhodnuti prejit z celou vyrobou na hybridy ve stredne dobem horizontu a dale vyrobit min. 1mil kusu od roku 2010! Uz ted nestiha jedina fabrika na hybridy co je v Japonsku a rychle zacnou montovat i v Cine a jinde.
Prumerna cekaci doba na Priuse je v US 24tydnu s maximem u nekterych dealeru nad 50tydnu!
V teto situaci GM, Ford ma akcie oznacene za junk a joudove z VW hodlaji neco vubec teprve vyrabet v roce 2010.
Doufam, ze si ty fosilni joudy veme cert..

Petr.Pavel
14. září • 21:54

U každého testu automobilu zdůrazňujete, zda se jedná o auto pro ženy, nebo pro muže. Díky vám, milá redakce autorevue ( a zvláště panu Brožovi) jsem zjistil ve svých kristových letech, že jsem vlastně žena, protože jezdím v autě "pro ženy" a zajímají mě až na výjimky auta ekologická, nebo ta s nízkými provozními náklady včetně nízké spotřeby. Tak bych rád věděl o této Ladě, jestli je určena pro ženy, nebo pro muže. Chápejte, někdo může utrpět trauma, když si koupí auto a teprve pak následně zjistí, že nebylo určeno pro jeho pohlaví.

Radek Ondrášík
14. září • 22:13

No nemáte to jednoduché. V rámci toho, že ekologická auta jsou poměrně drahá, tak asi budete bohatý a např. Prius je takový mix. MPV a SUV tak jste v podstatě bohatá žena se spoustou vlastních dětí. U Lady to bude asi auto pro muže horaly z tvrdého podnebí, takže v tomto případě Vás vidím jako vousatého, nemytého chlápka s motorovou pilou a krumpáčem za opaskem, a protože daná Lada jezdí na vodík, tak budete vousatý, nemytý chlápek s motorovou pilou a krumpáčem za lesem s velkým zajmem o chemii a fyziku.

the L-guy
14. září • 20:12

Spravne, je to o ekologii a nafta patri do traktorov. Nafta = rakovina. Jazdim Lexus a nemam blizko k naftovym motorom, jazda mi pripada ako otvaranie flias s mineralkou - vrrr pfss vrrr pfsss :) dost bolo srandy. Okrem ineho som neobjavil zatial automaticku prevodovku ktora by mi sekla v dieslovom motore. To co nemci nazyvaju automat je automat len z daleka, keby to nemalo tiptronic tak je to nepouzitelne. Lexus s naftou by bol fakt od veci, aj ked novy IS dostane diesel, predpokladam ze kvoli europe... Myslim ze Toyota vie co robi, s 3l motorom viem zajazdit za 9l pri jazde 60/100/160, s hybridom to bude super vec a o nafte nema clovek dovod uvazovat.

Koba
14. září • 20:54

tak to ze lexus a nafta asi nejde k sebe, o tom ste ma presviedcat nemuseli, to som chcel vediet len tak pre zaujimavost  ale aj tak dik. mna skor zaujimaju tie vykony elektromotorov v hybridoch. pretoze fakt nechapem naco potrebuje lexus az 120kW EM... uplne by mu stacil tak 30kW, ved aj tak ho pouziva len pri rozjazde a na to ten EM uplne staci

Koba
14. září • 16:47

vedel by mi niekto vysvetlit, preco do tych hybridov nedaju vznetovy motor namiesto benzinoveho? ved turbodiesle maju predsa o cosi mensiu spotrebu... zeby to potom bolo az prilis drahe? no neviem... v takom lexuse by si to clovek ani nevsimol na cene, no mozno na spotrebe ano...

ELVIS
15. září • 12:21

----------------------------------------------

ten benzin je tam hlavne kvoli castym startom ktore lepsie znasa benzin a mimo ine aj kvoli tej ekologii ako tu niekto napisal. avsak nie kvoli emisiam celkovo, ale hlavne kvoli tym co vznikaju pri starte - ten kudol co zakazdim vyjde z vyfuku by bol na hanbu. Plus diesel sa ukrutne dlho zahrieva, cize totalne nevhodne na kratke drahy.

www.toyotateam.sk

------------------------------ ----------------

ACE.
14. září • 19:38

V současnosti dou hlavně v americe a nafta tolik nefrčí. Až budou mít šanci prodat rozumné množství v evr. jistě se něco zjeví. Zřejmě to mají dost dobře promyšlené.

kmarty
14. září • 19:25

Jestli to nebude kvuli tomu ze to neni o spotrebe, ale o ekologii

Petr T.
14. září • 21:39

Plácáš, právě Toyota má nejekologičtější diesel (a bude v Lexusu IS200). Hybridy s dieselem jsou jen otázkou velmi krátkého času (2006 v provozu, nyní ve Frankfurtu.)

Veverak
14. září • 17:06

Chrochtaka do Lexuse muze chtit opravdu jen blazen .. . Kazdopadne neni problem v castych startech? Treba tomu dieselu nedelaj dobre a mozna to i pri startu docela zere .... Spis by zajimava alternativa byl hybrid s turbo benzinem

Doporučujeme

Články odjinud