Toyota si opět registrovala název Celica. Zatím se netěšte, nemusí to nic znamenat

14 komentářů

Twan
30. ledna • 22:16

Je znát, že se do vedení Toyoty probojovali mladí, nadějní manažeři. Navíc bez jakékoliv znalosti historie nebo respektu k ní. Tady si musím trochu cucat z prstu, ale prostě jestli půjdou dál ve znamení "vyrobte/vymyslete za nás" tak to bude jejich zkáza....kde jsou časy, kdy montovali AE86 s "civilní" kopií motoru Fordu RS1600? Nebo třeba 2JZ..už si dobili pozice a teď je hloupě ztrácejí v zájmu "pár dolarů navíc"...

.
30. ledna • 22:53

Akio Toyoda je šéfem jedné z největších světových automobilek a auty žije. Zdá se to být samozřejmé spojení, realitou je ale pravý opak - Toyoda je jako automobilový nadšenec ve vedení Toyoty raritou vedle lidí jako Jim Hackett, který řídí Ford. Nic proti panu Hackettovi, jméno si ale ve světě byznysu udělal jako šéf nábytkářské firmy a kdyby přišla nabídka od Wrigley's, povede klidně továrnu na žvýkačky, nadšení pro auta je mu cizí.Toyoda je v tomto směru na úplně jiné úrovni a nejlepším důkazem je o víkendu proběhnuvší čtyřiadvacetihodinovka na Nürburgringu, jeden z nejprestižnějších vytrvalostních závodů planety. Právě té se Akio Toyoda zúčastnil, ovšem nikoli jako šéf postávající v boxech, nýbrž jako jeden z pilotů tovární stáje.Leckdo by čekal, že to bude dělat veřejně, aby ukázal, jak je „cool”, ale o vlastní renomé mu očividně nejde. Závodů se účastní potají, pod smyšleným jménem, které zná jen pár dobře informovaných. A vodítkem pro širší veřejnost byla snad jen tisková zpráva Toyoty konstatující: „Na vrcholu principů Toyoty používání závodních aktivit jako prostředku zlepšení produktového vývoje tento rok doplní pilot zástup továrních pilotů špičkový testovací pilot Morizo,” konstatovala doslova.Nezasvěcení si představí nějakého zasloužilého testera značky, který navzdory jinému primárnímu poslání vyškolí i profesionální řidičská esa, realita je ale jiná. Morizo není nikdo jiný než Akio Toyoda a je to zkušený pilot. I čtyřiadvacetihodinovky na Ringu se účastnil nejednou a má za sebou i plejádu kratších závodů v závodních Toyotách všeho druhu.Toyodova, pardon Morizova Supra soutěžila pod označením Supra VLN9 v třídě SP8T a v závodě dojela na 4. místě v rámci třídy a 41. celkově, když za 24 hodin obrazila 137 kol. To je velmi slušný výsledek, bez ohledu na něj je ale samotná Toyota účast pozoruhodným důkazem, že šéf Toyoty je nadšenec každým coulem. Nakonec i nedávné odhalení některých jeho soukromých aut leccos naznačilo...

Twan
31. ledna • 15:11

No ale k čemu to všechno je, když pak nechá BMW vyrábět Supru...

.
31. ledna • 15:42

Prosím.nastuduj si nejdříve problematiku a pak se ptej.
Živočichové jako ty mi nesmírně lezou na nervy.
Hloupost je příšerná věc

Twan
31. ledna • 18:38

Jakou problematiku? Toyota prostě škudlila, aby nemusela vymýšlet svůj motor a platformu. Prostě si to koupili u BMW. Žádná problematika za tím není, jen hloupé řeči kolem....a ty keci si nech od cesty ty šášo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
1. února • 21:46

Vypadá to, ze mu k sebeukájení stačí pohled na znak Tojoty nebo jak se ta značka jmenuje.

.
31. ledna • 19:30

0

Voltr
30. ledna • 16:05

Aneb Celica s tříválcém nebo 500 kg akumulátorem.

.
30. ledna • 16:10

Ciste BEV - poradny ,ukazkovy sportak na baterky. Kdyz uz ,tak neco jak se patri.
Zadny napul nedomrdek .

petr r. (petrumr)
30. ledna • 15:44

neplesti si toyota GR a yaris GR. Když je GR za modelem, tak to značí stupen výbavy a když je GR za toyotou, tak to značí model auta a néé výbavu. podle mě půjde o toyotu GR celica na bázi corolly, bude to kupé, tříválec 1.6 s větším turbem a větším mezichladičem, dva torseny atd.

Axel Toronto (xax41)
30. ledna • 14:07

Celica se melo jmenovat to, co si ted rika Supra. A jmeno Supra si meli nechat pro neco, co by melo parametry Nissanu GTR. Nerikam tim, ze je nova Supra spatna, ale mela byt neco pompezniho, nejen lepsi Z4. Auto mezi GT86 a tou stavajici Suprou je celkem zbytecne.

.
30. ledna • 15:20

Ta nova Supra nemela radeji vzniknout.
To se pekne BMW odvdecilo Toyote za poskytnuti know how k hybridnimu pohonu ,to byl kauf.
Diesel motory pro evropu byl kompletni humus,totalni marastmus a Supra uz jen dokonalo dilo zkazy.
Jak se rika,za dobrotu na zebrotu.
A Celica snad bude poradne vozitko,ikdyz to bude EV - jinak to nevidim.

.
30. ledna • 12:51

Celica EV - muj osobni nazor na vzkriseni tohoto veleuspesneho jmenahttps://www.thedrive.com/news/38840/toyota-files-f... ...

Doporučujeme

Články odjinud