Toyota si ničí pověst. Opět svolává auta do servisů

Toyota si ničí pověst. Opět svolává auta do servisů

Svolávací akce japonské automobilky Toyota v letech 2009 až 2011 postihly více než 10 milionů motoristů. Ti všichni museli se svými vozy do servisů. A nešťastná anabáze pokračuje.

Toyota nyní totiž ohlásila další monstrakci, už druhou během dvou měsíců. Svolává do servisů po celém světě 2,8 milionů vozů. Oficiální zdůvodnění zní: „Svolávané vozy mohou mít problémy s mechanismem řízením a vodním čerpadlem hybridního systému.“ 

Akce se týká v Japonsku 1,5 milionu vozů, v Evropě 496 000 a v USA 670 000. „Jedná se o problém s hřídelí řízení. Svolávány jsou například vozy druhé generace značky Prius a některé modely značky Corolla. Dohromady deset modelů,“ řekl mluvčí Toyoty agentuře Reuters.

Celá akce je preventivní. Podle mluvčího Toyoty se nikomu v souvislosti se zmiňovanými problémy nic nepřihodilo.

Kontrola a oprava budou bezplatné, vše zabere kolem jedné hodiny. Vyjádření Toyoty v anglickém jazyku naleznete zde.
 

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 771 km
Cena: 314 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2013
Stav: 69 336 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 25 128 km
Cena: 146 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2011
Stav: 64 304 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků