Toyota si ničí pověst. Opět svolává auta do servisů

Toyota si ničí pověst. Opět svolává auta do servisů

Svolávací akce japonské automobilky Toyota v letech 2009 až 2011 postihly více než 10 milionů motoristů. Ti všichni museli se svými vozy do servisů. A nešťastná anabáze pokračuje.

Toyota nyní totiž ohlásila další monstrakci, už druhou během dvou měsíců. Svolává do servisů po celém světě 2,8 milionů vozů. Oficiální zdůvodnění zní: „Svolávané vozy mohou mít problémy s mechanismem řízením a vodním čerpadlem hybridního systému.“ 

Akce se týká v Japonsku 1,5 milionu vozů, v Evropě 496 000 a v USA 670 000. „Jedná se o problém s hřídelí řízení. Svolávány jsou například vozy druhé generace značky Prius a některé modely značky Corolla. Dohromady deset modelů,“ řekl mluvčí Toyoty agentuře Reuters.

Celá akce je preventivní. Podle mluvčího Toyoty se nikomu v souvislosti se zmiňovanými problémy nic nepřihodilo.

Kontrola a oprava budou bezplatné, vše zabere kolem jedné hodiny. Vyjádření Toyoty v anglickém jazyku naleznete zde.
 

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků