Je třeba pochopit. Jednou pro vždy. Že jediná dobrá auta dnes vyrábějí Němci. Případně Angličané, Češi, Italové (a Američané) pod pečlivým dozorem přísného Němce třímajícího v ruce bičík! To všechno co se tady na všech těch serverech píše o čínských, teslách, korejských, francouzských autech.... Je to tlachání. Přijměte to konečně.
🤣 Ty jsi vtipálek. Pojem ,,německá kvalita'' u aut už totiž dávno neplatí. Podobně jsou na tom s kvalitou i ostatní, které jsi hned za Němci uvedl. To je prostě realita dneška.
😂😂 jako vtip dobrý 😂😂
Já vám nevím, ta Toyota... Škaredý to je, uvnitř to vypadá jako auto z před 10 lety, výkonově mdlé. Benzíny malé, diesely skoro žádné, hlavně teď všude ty hybridy. Paskvil. Podle mě to žije z podstaty a z jakési pověsti skvělého auta. Velmi nerad to říkám, ale ti korejci je snad už předčili. Jaký to byly v 80 a 90 letech auta. Hondy, Mazdy, Subaru... Dneska???
Přesně tak👍🇰🇷👍!
No a trh říká, že to chce. Viz článek.
Malé benzíny? A která automobilka má prosím velké benzíny?A to, že nemá naftu, asi ani komentovat nebudu...
Benzíny malé nemá, 2.0 nebo 2,5 určitě v dnešní době není malé (plus 1.0, 1.2, 1.5 a 1.8). Na druhou stranu s přihládnutím k tomu, že jsou to atmo (což osobně považuji za výhodu) . JENŽE! Jen v kombinaci s hybridem. V Corolle bud 1.8, nebo 2.0 hybrid, klasika jen oturbená 1.2.V Yarisu to je dobrý, tam je 1.0 a nebo 1.5 bez hybridu. Obzvláště 1.5 92kW 6MT super.V RAV4 už zase buď jen hybrid s 2,5 a nebo benzín 2.0, sic 173koní, ale je to na tak velké auto s atmo 2.0 líné.
A proč ne hybrid? Já jezdím hybridem a žádný problém s ním nemám. A co se týká spotřeby, tak jezdím za to samé jako předtím s dieselem, ta samá velikost auta. A je to kultivovanější a výkonnější, já jsem spokojený.
1,5 litr atmosféra s malou baterií hybrid, 120 koní -nesmrtelná- převodovka bez řazení, spotřeba reálně 3.5l. Nizoučké náklady a statistická spolehlivost o 20% nad konkurencí. 25 let praxe o tom říká svoje. Jak před 10. lety vevnitř to vypadá přesně protože napřed součástky prochází náročnými zkouškami, než můžou do výroby. Tomu se říká zodpovědnost. Co přesně je na tom špatně?
Vždyť píšu, že jsem s hybridem spokojený :-)
já to psal v reakci na první příspěvek
A projel ses někdy opravdu v těch autech a porovnal, nebo si srovnání jen vyčteš teoreticky?
Korejci je nepředčí nikdy - mají totiž jinou mentalitu. A to co tě štve, není problém Toyoty, ale celého automobilového průmyslu, který musí podlézat stále nižší laťku nesmyslných překážek vyprodukovaných bezmozky z EU. A jakási pověst skvělého auta? To není pověst, to je skutečnost. Jen bohužel u nás ještě nepříliš známá.
Korejci se sami povazujou za nadnárod a ostatníma opovrhujou i když to dovedne skryvaj. A ty napíšeš že nebudou lepší Japonců - to ti nikdy neodpustej.
Pravda a láska nevítězí, ty šly do p.dele, zato toyoťácká kvalita a spolehlivost pomalu vítězí na celém světě. U nás to bude trošičku problém, než odejde generace škodopatů (nebo psychoškodů) pro které je nejlepší auto na světě octavia I v tédéíčku na hlínách, v metle, co táhne vocpodu. A dává vydělat desetitisícům automechaniků...
mám dvě toyoty, jednu rok 1998, jednu 2021, jednu Škodu 1.9 tdi 66kw na tahání káry, měl jsem dlouho i 81 Kw a k tomu mám transporter, a úplně tak dogmaticky bych to neviděl. Škodovky nejsou špatná auta, Toyoty jsou pro spoustu lidí moc drahé na pořízení... Škodovky mají své musto ve světě. Na českém trhu ztrácejí, ale to je politika škody a koncernu celkově a nějaké 10. milionové zemičce se určitě nebuou přizpůsobovat...
A že je tady docela sranda. Péťa z toho má orgasmus a tobě to hezky blábolí.
Neboj, taky se brzo uděláš, článek o škodovce tu bude cobydup :-)
A co bych s tím měl mít společného? Vzpamatuj se jestli je čas.
Máš, každý škodovák je kriminálník, krade, ojebává na daních nebo je státní zaměstnanec.
Nemám škodovku. Co teď?
kradeš, krátíš dane, vymýšlíš si, vlastně kdo lže i krade.
Abc má pravdu.
Ty jsi fakt vůl, korunovanej.
toyota vystřídala u lesníků první dustery, toyota vystřídala u vojáků UAZy a defendry, toyta vystřídala v garážích škodovky. Toyota je nejoblíbenějším autem do města v řádech anket a testů.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.