Toyota se vrací zpět na okruhy. Závodit bude s hybridem

Toyota se vrací zpět na okruhy. Závodit bude s hybridem

Toyota oznámila, že se zúčastní několika podniků světového šampionátu 2012 vytrvalostních závodů FIA, včetně slavné čtyřiadvacetihodinovky v Le Mans. Prototyp, se kterým bude japonská značka závodit, je postaven na podvozku LMP1, který pochází z dílny Toyota Motorsport GmbH. Základnou týmu se stane centrum pro sportovní vozy nacházející se v německém Kolíně na d Rýnem.

Závodní speciál nebude mít ani klasický benzinový, ani naftový motor. Toyota chce závodit s hybridním automobilem. Detailnější informace samozřejmě neznáme. Jediné, co tisková zpráva uvádí, je přítomnost zážehového motoru. Nový speciál by měl být připraven pro první testy koncem letošního roku. Další podrobnosti a termíny se dozvíme později.

Klepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků