Toyota se vrací zpět na okruhy. Závodit bude s hybridem

Toyota se vrací zpět na okruhy. Závodit bude s hybridem

Toyota oznámila, že se zúčastní několika podniků světového šampionátu 2012 vytrvalostních závodů FIA, včetně slavné čtyřiadvacetihodinovky v Le Mans. Prototyp, se kterým bude japonská značka závodit, je postaven na podvozku LMP1, který pochází z dílny Toyota Motorsport GmbH. Základnou týmu se stane centrum pro sportovní vozy nacházející se v německém Kolíně na d Rýnem.

Závodní speciál nebude mít ani klasický benzinový, ani naftový motor. Toyota chce závodit s hybridním automobilem. Detailnější informace samozřejmě neznáme. Jediné, co tisková zpráva uvádí, je přítomnost zážehového motoru. Nový speciál by měl být připraven pro první testy koncem letošního roku. Další podrobnosti a termíny se dozvíme později.

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků