Toyota se v průběžném pořadí závodu o světovou jedničku vrátila před VW

Toyota se v průběžném pořadí závodu o světovou jedničku vrátila před VW

Největším výrobcem automobilů na světě byla za první tři čtvrtletí roku 2015 Toyota. Od ledna do září sice prodala o něco méně aut (7,498 milionu) než ve stejném období loni, ale pokles zaznamenal i Volkswagen. Ten má na kontě 7,43 milionu prodaných vozů, třetí je GM s výsledkem 7,2 milionu.

Vodíková Toyota Mirai se představuje i v evropské verzi. Stovku dá za 9,6 s

Vodíková Toyota Mirai se představuje i v evropské verzi. Stovku dá za 9,6 s

V pololetních statistikách se přitom německá automobilka dostala před Japonce. Za sestupem Volkswagenu z pomyslného čela průběžného pořadí stojí pokles prodejů v Číně, Rusku a Latinské Americe.

Nakonec ale rozhoduje až výsledek za celý rok. Loni uhájila prvenství Toyota (10,23 milionu aut) opět před Volkswagenem (10,14) a GM (9,92).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků