Koupil jsem ji moji zene fungl novou , prvni a posledni ! Do svetlometu tekla voda ( 2x meneny ) , elektronika zacala zlobit po 2 000 km , dalsi zavady , tachometr , kontrolky ( opakovany zavady ) a v servisu bych snad musel nekoho zabit jak byl mizerny ...... , zacal zvonit ventil vyfukovy na 3 valci po 1000 km a mechanik v Toyote me tvrdil ze to neni mozny tak ze sem mu sundal valve cover aby se presvedcil sam , sroub na rocker na camshaft nebyl dotazeny z fabriky , v mym pripade ventily stacili nastavit ale radej kdyz sem toho mourenina z Toyoty videl sem si ty ventily nastavil sam - vyrobni zavada na motorech cely prvni serie ..... tu popelnici Corollu - 22 000 km najeto jsem trade in v dealership Honda a koupil zene novou fully loaded Hondu Element 2.4 l . S Hondou nikdy nebyl problem a service byl vzdycky perfektni .
Kdo chcete ještě další uživatelské zkušenosti s Toyotou a její kvalitou, konkrétně Yarisem, přečtěte se tu debatu, jsou tam dobré postřehy.;-)
Koupil jsem před 6 lety (tehdy) novou Corollu, od té doby jezdím, neřeším, nic nevrže a neklepe, žádné závady namám, pouze tak zhruba jednou za půl roku až rok dojedu do servisu na výměnu oleje a předepsanou údržbovou prohlídku a výměny. První žárovka mi praskla asi po 110 tis. km, to bylo všechno. 1,3 motor táhně pěkně čile, spotřebu má naopak mírnou. Nemám žádný důvod to auto měnit. Kromě toho dva moji sousedé mají (opravdu shodou okolností) Yarise, jeden před dvěma roky bazarového, druhý loni nového (už druhého). Oba dva jezdí, neřeší, závady nemají, jsou spokojení. Přeju vám ostatním taky takovou pohodu. :-)) P.S. A stěrače mi i za průtrže mračen a v zimě ve vánici jdou jak z praku, v životě jsem nezažil nějaké zpomalování. P.P.S. A ještě pořád tam mám původní baterii. P.P.P.S Zkuste nejezdit do servisu k Dubovi, ale do nějakého normálního univerzálního, jestli už jste po záruce a buďte si u opravy. P.P.P.P.S. Toyota Assistance jsem měl samozřejmě taky, ale nemám s ní zkušenost, v životě jsem je nepotřeboval.
Ještě aby už po šesti letech odešel akumulátor... Ve stařičké Š105 (r.v. 84) vydržela baterka našim víc jak devět let.Tady spíš hraje roli to, že se dnešní akumulátory nazývají "bezúdržbovými", což má za následek, že na ně někteří lidi kašlou a ani tu jednoduchou kontrolu množstí elektrolytu a případné doplnění destliky nejsou schopni udělat. Ale jinak mám taky mnohem lepší zkušenosti s obyčejnými neznačkovými servisy, které odvedou kvalitní práci a to ještě za výrazně nižší cenu.
Abych se vratil jeste k veci. Auto jsem kupoval a byl to pro me jeden ze tri hlavnich nejsilnejsich argumentu pred koupi i podle toho, ze je prave udajne velice spolehlive, sledoval jsem statistiky a i dnes se Yaris drzi dobre, ale pak, jak je mozne, ze je mozne, ze u takoveho auta je jedno takhle extremne poruchove a navic, kdyz muze byt jedno takoveto, kdo rika, ze po Evrope nejezdi rada dalsich kusu, kde mela Toyota spatny den (v lepsim pripade), hmmm? A to se ani netesim, co si na me auto vymysli priste. Myslite, ze vam Toyota v CR pujci auto zdarma behem opravy, kdyz jej potrebujete? Ani omylem a pujcovne je celkem mastne. Minule mi pujcili auto tak spinave, ze jsem je jel hned za sve umyt, pac nebylo videt ven a taky bych se musel stydet s tim jet, hlavne, ze na boku byly kravske napisy Nahradni auto Toyota, to mohl vymyslet jen nekdo ze sourozencu houpaciho kone, kdyz to pak ani nemaji cas umyvat nebo mit v nahradnim aute aspon A/C, kdyz tam opravuji i Lexus :-). A ted mi poradte, jak chtit auto kolem pul mega, s dobrym dieselem do 1850 ccm, bohatou vybavou a od "dobre" znacky, je-li nejaka takova :-))). Diky za tipy! Jo jeste jedna perla z toho Toyota nahrdelniku se mi vybavila. Maji Toyota Asistencni sluzbu, super, k novemu auto na tri roky zadara, no neberte to, ale i kdyz jste kousek za Prahou, jsou lini napr. o vikendu k vam dojet a radeji vam desetkrat volaji, az vas ukacaji, at si dojete napr. 30 km a to same zpet do mista bydliste cloveka, ktery ma pohotovost, no neni tohle blby vtip? :-) (ano, je)
To Yarin CITUJEM "myslel jsem, ze bych sel casem do noveho, ale preslo me to, akorat ted nevim, co by mel byt ideal..." Nechapem jednu vec,ako niekto moze rozmyslat nad novym Yarisom,ked s TOYOTOU ma take problemy,ako pises.Urcite keby to bolo az tak zle,tak by som sa jej vyhybal na sto honov a nie rozmyslat nad dalsou Toyotou.Tiez som jazdil s novym Yarisom 1,3 ,je to velmi prijemne a vydarene auto
Mas vymenit servis, jsou to babralove a amateri ... ja jezdim do Olomouce a Sokolova a v obou si pripadam jako Vazeny host at prijdu s cimkoliv. Kdyz jde o zarucni opravu, auto poskytnou zdarma ... Vymenoval jsem celni sklo na Corolle a odjel s nahradnim Versem ...
ono vieš, skôr toyota by mala tomu servisu zobrať certifikát. Príde mi dosť úchylné keď si kúpim auto za 2.1m SKK aby som ja hĺadal servis a triasol sa, že čo zase pokazia.
A nebo kup si nove Clio a budes spokojen... Kamos ho ma v 1,6 a je nadmiru spokojen. Obecne u Rendla se aspon na nic nehraji, maji prijatelne ceny a vis co muzes ocekavat (predpokladas, ze se sem tam nejaka ta porucha muze i vyskytnout a tak to neresis...) a tak pokud ti auto spolehlive funguje (mne jiz nekolikaty Rendl a to najezdim rocne kolem 56 tis. km a ted mam na Lagune jiz 120 tis. a krome par drobnosti jako pruzinka spojky a praskly drzak steracu slape jako hodinky), tak jsi mile prekvapenej a spokojenej. Lejes jenom benzin a delas pravidelnou udrzbu. V Praze doporucuji zastoupeni na Zlicine, dle mych zkusenosti, maji velmi slusnej pristup k zakaznikovi o servisu ani nemluvim...
Kup si novýho CIVIKA v benzínu či nafte.Žerou při normální jízdě cca stejně....a budeš spokojen....
...neda mi nepridat svoji zkusenost, a to ne jen proto, ze je i negativni. Mam 1,5 roku Yarise (prvni generace) s litrem, motor je super (neni to dabel, ale taky nezere a VVT-i opravdu funguje a na dalnici se da "zavodit" se vsemi HTP, kterym to proste nejede, navic motor je ctyrvalec a je velice tichy v otackach neobtezuje, to Toyota umi), auto ma dobre jizdni vlastnosti a nektera reseni v interieru mi prijdou velice nadcasova i dnes, ale... Hned od zacatku jsem jedna reklamace za druhou, hned pri predani melo radio praskly displej, udajne z vyroby :-), ale radio vymenili, i kdyz to znamenalo vymenu skoro celeho radia kvuli displeji. Od zacatku se po chvili pouzivani zpomaluji sterace (jizda po dalnici v desti typicky) a mechanismus "rachta", reklamoval jsem celkem petkrat a uz ze me delaji vola, dnes uz vim, ze japonec nema sterace pro nase podminky OK nikdy (ani vetsi typy). Ve dverich neco stale dela pri jizde pazvuky, servis to neumi opravit, ale je to v urovni, kde mate blizko hlavu, takze to skoro stale slysite. Je to 3-dverak a po par mesicich zacaly nabihat jedny dvere krive na karoserii, museli to opravit. Na Stedry den loni jsem zjistil, ze uz nekolik dni mi dalkovy central sice zamkne dvere, ale jen bocni a tak mam permanentne odemkly kufr. Kdyz jsem videl pri oprave, jak velice lacine udelany je central tak zadni stirac ve dverich, pripadal jsem si, jak v cinske tovarne, kde kopiruji znackovou techniku :-( (a chtelo se mi brecet). Nyni mi odesel predcasne zadni tlumic, museli vymenit v paru oba a jeste delali oci, ze to neni normalni a jak mam byt rad, ze mi to vymeni. Po 45tis km se propada sedak ridice, museli jej objednat a predtim jej jeste vic znicili a tak ted cekam skoro mesic... Klepal mi vyfuk, jen tak, jednoho dne se posledni zaves tehle trubky rozhodl, ze ho to bavi, u skoro noveho auto to nechapu, i kdyz to servis opravil, je to neprijemne, bylo to slyset. Tyden s autem jsem zjistil pri jizde v noci, ze presne v zornem poli ridice je ve skle! cerna tecka, krasne se pres ni diva, ale uz jsem to nereseil, mel jsem okna vypiskovana cerstve a tak. Zajimavy je servis, slusny v Praze a to jen castecne je v Pruhonicich, jinak horor. Prodejci v Praze jsou horor asi vsichni (nic nevi). Servis mi naposledy menil zarovku osvetleni SPZ, i kdyz stoji deset CZK, tak oni vam ji nauctuji, ale pritom vam ji vezmou z vasich rezervnich zarovek...no comment. Jel jsem ted par set km s novym 1.3 Yarisem a velke zklamani, na oko je auto super, ale v noci nejsou skoro zadna tlacitka podsvetlena, i kdyz jich moc neni, motor od 1.0 o moc agilnejsi neni (zajety byl) a nad 130 km/h se z nej vytratil elan, svetla maji mnohem nizsi vykon nez u stareho typu a tak dal, skoda slov, myslel jsem, ze bych sel casem do noveho, ale preslo me to, akorat ted nevim, co by mel byt ideal... A perla navic, prijimaci technik v jednom servise v Praze Motole (vypada asi na 18 let) pomalu serval, jak jsem si mohl dovolit rict, ze mi poskrabali volant, i kdyz to poskrabali, vracel jsem se kvuli tomu 30 km do servisu, pak mi rekl frajirek, at pockam 10 min na jeho sefa, ze je na obede, ale po 30 min (a meho stani minuly tyden v tech 35 stupnich venku) neprisel, Toyota sice vsude ve svych knizkach k autu pise, jak jste jako zakaznik dulezity, ale neni to pravda, Toyotu nezajimate...
tak s tou ich linkou Eurocare mám iné zábavné skúsenosti. Keď sa mi v rumunsku urvali štifty tak mi tvrdili, že v rumunskiu nemajú servis. Potom som im dal servis v maďarsku tam sa nevedeli dovolať, nakoniec som sa dovolal do košíc, kde štifty (vec za prá korún) nemali. Samozrejme, že som to dal opraviť v Blave ale keď som zistil aké to je jednoduché tak si to urobím sám (odvtedy už áno, tie štifty odchádzajú ako na bežiacom páse) - vždy mám v aute aspoň 6ks. Najlepšie na tom, je to, že som pretelefonoval 5 tisíc aby mi pár km pred hranicami hu/sk ponúkli náhradné vozidlo. Yaris... Je to na smiech, potreboval som auto s redukciou. Jednoducho na smiech.Nakoniec keď som to reklamoval tak mi z eurocare prišiel mail, kde mi tvrdili že je to úplne inak (naštastie takéto hovory si nahrávam). Takže toyota už nikdy viac. Ich servis a hotline je otrasný.Vďakabohu chvíľu na to som robil doporučenie na nákup 35ks vozidiel, už tušíte, že toyota to nevyhrala... A čoskoro budem robiť ďalšie...
záleží na servisu a na tom, jak se chova automobilka, kdyz nejaky problem vznikne. Škoda (koncern) ceka az se vam neco vysype a doufa, ze to bude az po zaruce. Toyota auta svola a vsem to zdarma vymeni vcas ... Vzdyt Lexus sel tak daleko, ze svolal auta aby jim vymenil uchyt koberecku...
Co se to děje v japonsku?Aby se jim nesesypala roky budované renomé spolehlivých vozů,protože to je jediný důvod,proč koupit toyotu.:-/
Ano, je to velmi pozitivní. Pokud jsou u Toyoty i přes ,,díry v hlídání kvality" na špici se spolehlivostí a kvalitou, pak až ty nedostatky ve hlídání kvality odstraní, budou již (logicky vzato) nedostižní.:-D
:-D:-D:-D
nerad to tady čtu,ale moje propočty s mojí corollou jsou uplně jinde než tady-za poslední rok 3,2l oleje+olejivý filtr tj-asi 400Kč.A jak čtu,že někdo má služební xx auto a jednou za rok do servisu a najede 50 000km?olej se nemění?Faktura jde na podnik že?Jak teda může být živ servis WV,Seat,Škoda když se to vůbec,ale vůbec nekazí:-D
Variabilní servisní intervaly Ti asi nic neříkají, že?
ne,nic kurvý to jenom motor a peněženku majitele:-))
Aspon ze s tym nieco robia a nezamlcuu to. Majitelia inych znaciek, ktory do omrzenia vymienaju vahy vzduchu, pripadne im stale vibruje predna naprava a znacky sa tvaria ze je vsetko v poriadku by mohli svoje hovorit. Tento clanok, nech sa snazi tvarit akokolvek, beriem skor ako pozitivum pre toyotu.
Oni ale byli nuceni to přiznat. Jinak by to stále byl "tutl". Cimrmanovcům nemusím vysvětlovat, co že to ten tutl je, pro ostatní, případ, který je nutné ututlat.
ako majiteľ auta značky toyota, Ti môžem zodpovedne povedať, že Toyota sa "snaží iba tváriť". Slovenským zákazníkom táto aktivita nepomôže. Minulé chyby neodstránia, spätne Ti nerefundujú nič. Ostanú iba výhovorky. Dokonca ani závady v budúcnosti nebudú riešiť inak ako tak, že si ich zaplatíš sám.Viem o čom hovorím, sám mám s vozidlom (Landcruiser J120) problémy, ktoré súvisia s kvalitou (napr. ložisko, ktoré odišlo po 70tkm, problémy so štartovaním a mnoho ďalších).
Landcruiser J120 jakej to má motor,koupils to nový,nebo ojetý,proč nejezdíš na moravu do servisu,tam Ti auto i umejou a omluví se Ti,když nejsi spokojenej,tak ho prodej,ale takovou blbost bys neudělal:-))
Yo a ešte jedna vec, mňa ani tak netrápi či je auto v servise (mám čím jazdiť) skôr ma trápi to, že keď sa zošúpe po roku volant tak oni zisťujú či to nemôže byť tým, že sa potím :) Sorry to je strašne blbý prístup. Podobne pri ložisku, zisťovali či to nemôže byť tým, že mám OME podvozok a nakoniec prišli na to, že je to tým, takže všetko som cvakal v záruke ja. Okrem toho, že je to blbosť (jediné čo by mohlo ložisku "pomôcť" je manžeta alebo podložky alebo naozaj strašná rana do kolesa (ale to by si neodnieslo iba ložisko)). Jednoducho prístup k zákazníkovi 0.0 nič.Jednoducho nemám prvé auto ale tak kazové auto s tak mizerným servisom som ešte nezažil.
Tenhle pristup je klasika treba u Volva - kdyz se neco po..re, tak vymysli neco, kvuli cemu je to tvoje chyba. Znamemu u noveh SUV odesla uz dvakrat spojka, oni tvrdi, ze je to tim, ze neumi jezdit (proc potom spojka neodesla na zadnem jinem aute, ktere mel, uz prechazeji mlcenim). A reklamacni perlicka: Vim, ze nejde o nic moc duleziteho, ale treba me v obchode s botami rekli, ze pretrzena dirka na tkanicku neni proto, ze jde o materialovou vadu, ale o "spatne vybranou obuv, kdy utahovani tkanicek bylo nutne provadet s vyssi silou a proto se roztrhla". Proc se tedy neroztrhla i ta na druhe bote uz taky nedokazali zodpovedet.
ale áno Volvo, tak s tým máme podobné skazky :) Viem si živo predstaviť... A to si ešte nemenil prevodovku/automat kde Ti povedia, že to majú skladom. Potom čakáš 3 týždne, keď ťa to prestane baviť odtiahneš to do viedne kde Ti to spravia aj s čakaním na diel za dva dni... A čuduješ sa, kde Tí rakúšania majú euro za 20SKK pretože cena je o polovicu nižšia ako u nás...
ve Zlíně ?Já do servisu nejezdím,tak moc nevím,ale po zkušenostech od známých máš asi smůlu.:-(
No smolu má asi aj môj kamoš s takým istým auto iba o model 2005 :) Ako posledný príklad môžem uviesť čakaciu dobu na homokinetický kĺb, 3 týždne a auto stojí v servise. Nejaká náhrada nehrozí...Jednoducho toyota už nie je to čo bola, resp. to čo z nej spravili majitelia corroly či avensisu.
je to 3.0D, kupoval som to nové. A nepredám to pretože mi nikto nezaplatí to čo tam je (ARB/OME/SS/navijáky ako učite vieš nebude to pasovať nikam inam ako na J120). Na morave je ktorý servis dobrý? Napríklad na C&K som počul ľudí aj nadávať aj chváliť...
tak to si Toyota na Slovensku moc image nechce budovat ... mam zkusenosti s Toyotou Olomouc a Sokolov ... Olomouc je vyborna, Sokolov jeste lepsi, ale pro tebe uz uplne z ruky ...
mrknem ten olomouc, dik za radu
A to jeste nevis o vehlasnem brzdovem systemu Lexu, ktery ti komplet odejde po jednom extremnim brzdeni treba nekde na dalnici... Toyota nikdy nebyla a nikdy nebude, nic vic nez obycejnej mainstream, i kdyz se moc a moc snazi protlacit se do luxusnejsi oblasti, sroubovanymi cenami urcite, ale nema na to tak dlouholetou tradici ve vyrobe aut jako napr. nekteri tady na starem kontinentu s vice jak 100 letou tradici a rekl bych, ze nema na to ani svym image, ktery stavi na 100% spolehlivosti, ale uprimne, ta v dnesni dobe aut nadupanych elektronikou neexistuje... O podceneni nekterych uzitych materialovych casti v autech (ktere jsou k nepochopeni viz. brzdy Lexu vyse) uz ani nemluvim. :-(
o tym lexusu jsi vyčet kde,sleduji vše,ale tohle sem neslyšel.
skor sa to da brat ako negativum.Zaujimave ako sa na jednu a tu istu vec da nazerat roznymi pohladmi
o tom ani nikdo nepochyboval, ze to fanousci toyoty tak vezmou... :-)
Nie som fanusik toyoty, vlastnim nemecke a francuzske auto :-P
Toyota detekovat vady v systému, je první krok k nápravě.Rovněž přiznání této skutečnosti vidím jako pozitivum.K tomu, co napsal Tuky: podle mého mínění Japonci obecně (a možná, že i Korejci) na rozdíl od některých evropských producentů automobilů neprošpikují vozy výkřiky poslední techniky,jež jsou začasté zdrojem toho, že auto nejede.Spíše sázejí na střídmost a spolehlivost, lze to vidět velmi často i na designu, který bývá konzervativnější a nadčasový.
co sa na dizajne interieru moze pokazit tomu nerozumiem:-(:-(
A k uzoufání NUDNÉ :-(
je to otázka názoru na život: někdo možná s atraktivní Alfa Romeo stráví velkou část života po servisech a utratí za to hodně peněz, já třeba dávám přednost ježdění s "nudnou" Toyotou a utratím velkou část života s velkými částkami peněz s atraktivními dívkami.
Sorry, ale jeste jsem nevidel atraktivni divky, ktere by pritahovaly Toyoty. Opravdu atraktivni divky pritahuje pouze "svata" trojice nemeckych premiantu nebo ryze italske sportaky, nejnoveji i Peugeot 407 coupe, nikoliv Toyota, mozna stara dobra Supra a MR2, ale tot od Toyoty vse... B-]
mezi tu trojku doufám neřadíš VW? :-D
VW je mainstream, stejne jako Toyota, Renault, Ford nebo Mazda... Svatou nemeckou trojici v premiantech tvori Mercedes, BMW a Audi, ale to ty jiste chapes... ;-)
takovou "atraktivni" divku si stejne klidne muzes nechat (neuklidi, nevypere, kramy ma stejne :)
Takovou bych taky nechtel... ;-) Pro zivot absolutne nepouzitelna... :-D :-D :-D Ja jenom poukazuji na to, na co takove atraktivni divky leti... Rozhodne si nemyslim, ze mezi ne patri Toyota, snad krome Supry, ta ve sve dobe, ale jeste i dnes po tech letech, je opravdu kockolap a opravdove delo... MR2 je pro me taky super kara... B-]
Moc hezky napsáno, takový příklad z opravdového života asi všechny ty nažhavené Italo a Francouzomaniaky dosti zmrazí.:-D
Ale treba kdybys mel tu Alfu, tak bys nemusel tolik "utracet" za ty atraktivni divky? ;-)
nevím jak ty, ale raději budu kamarádit s živou kočkou, než s živou Alfou.
Skoda, zes to nepochopil ;-)
Podle me se to s tou spolehlivosti prehani. Je opravdu tak dulezita? Zatim jsem vzdycky jezdil jen s novymi auty. Vzdycky tak 1-2 roky, pak prislo jine (sluzebni). Obycejne znacky, Skoda, VW, Ford, tak 50 kkm rocne. Nikdy jsem nemel zadny problem, do servisu jsem jezdil jen na garancky a maximalne vymenit zarovku. Pro lidi, co auta meni vcas, nema spolehlivost velky smysl. Navic si myslim, ze vsechny znacky se uz hodne zlepsily a rozdily jsou minimalni - kazdy rok o jednu navstevu v servisu vic? Tak pak radsi dobre auto s prijemnym rizenim, ktere neni tak gumove jako u corolly ci avensisu.
Naprosty souhlas... :-P
taky souhlasím,toyota se pozná až když má nejeto přes 200t a to už evropský auta jdou na zvedák.
treba priznat, ze toyota nikdy nepatrila medzi spicku v technike - vzdy to boli mensie ci veacsie kopie nemcov/americanov => nikdy nemali neodskusane veci v autach; ale ak sa pozrieme na posledna ucinkovanie toyoty, zrazu sa objavuju nove systemy, ktore este nie su dostatocne odskusane na inych autach [ex: 8at, (nezmyselne) hybridy] + toyota zacala vyhadzovat rozum a peniaze v F1 a honbe za dobrym umiestnenim vo svetovom rebricku automobiliek + nove toyoty/lexusy co sa snazia byt polosportovymi autami a konkurovat 550i, M5, E500, E55, M3 apod nie su typicke pre toyotu.hold, pokrok vyzaduje odvahu robit chyby....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.