Toyota se podívala na zoubek roztomilému Daihatsu. Vznikl tento malý bastard

Automobilka Daihatsu patří od roku 2016 pod Toyotu. Na její jediný sportovně střižený model se nyní podívala divize Gazoo Racing.

Japonské zastoupení Toyoty odhalilo zbrusu nové miniauto, které se na všechny strany ohání roztomilostí. Vůz začal svůj život jako Daihatsu, Toyota si jej ale vzala a zavřela do dílny s nápisem GR (Gazoo Racing). Jak asi tušíte, z obyčejných aut zde dělají pěkně rychlé mašiny.

Malé Daihatsu se proměnilo v široký Nissan GT-R. Liberty Walk se zase činí

Malé Daihatsu se proměnilo v široký Nissan GT-R. Liberty Walk se zase činí

Copen GR Sport je roadster postavený jako hardcore sportovní auto. Největší pozornost byla věnována podvozku a ostřejšímu vzhledu. Vůz by měl být nyní tužší, s lepším odpružením a elektrickým posilovačem řízení.

Toyota neposkytuje žádná čísla. Víme jen, že tříválcový přeplňovaný motor zůstává na stejném zdvihovém objemu 660 cm3 (jinak by auto nesplňovalo umístění v obchodní třídě kei car) a nabídka převodovek zůstává u pětistupňového manuálu a bezstupňovém CVT s pádly pod volantem a sedmi virtuálními stupni.

TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

V přepočtu stojí Coopen GR Sport jen lehce přes půl milionu korun. Je ale bohužel určen pouze pro japonský trh. Značka Daihatsu to na českém trhu po nějaké době vzdala a oficiální zastoupení tu brzy nebude již deset let.

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků