Toyota se nevzdá městských mini. Nové Aygo se však bude muset změnit

9 komentářů

petr r. (petrumr)
20. prosince • 19:20

asi to zůstane v Kolíně a jenom přidají yaris, hlavně a´t tam vyrábí i hybrid.

booch
20. prosince • 16:33

Aygo jsem měl letos možnost zkusit s 1,2 turbo. Do města a na okresky boží. Rychlé, obratné... supr zábava. Chce to trochu držet v otáčkách, spotřeba kupodivu do 4,5. Jen díky malé hmotnosti pozor na nerovnosti v zatáčkách :D

Peter
22. prosince • 16:03

Aygo a 1,2T??? Někdo tě pěkně oblbnul. Anebo se o to snažíš ty tady.

neodborník
21. prosince • 12:38

To 1,2 a Turbo mohla být tak akorát nějaká neoriginální samolepka.

Zed
20. prosince • 13:55

Aygo jsem koupil manželce, na ježdění do školy, školky, do práce, na nákupy ideál. Počítám, že s jejím nájezdem bude sloužit 20 let. Jezdí zatím celkové za 5 v průměru, v městském a příměstské provozu včetně ranních rozmrazování v zimě.

mpolan
20. prosince • 9:04

Inu, kdo umí, ten umí.

Nornik
20. prosince • 15:23

Asi tak, zatim nic neukazali...jediny kdo ukazal je Suzuki. Micro-hybrid swift je parada a cenove neuletl.

mpolan
21. prosince • 13:04

Toyota dělá hybridy už třicet let...

neodborník
20. prosince • 10:28

Co umí se teprve ukáže, jestli opravdu, říct nestačí..

Doporučujeme

Články odjinud