Toyota S-FR Racing Concept je kapesní speciál pro Tokio

Koncept Toyota S-FR se představil začátkem října. Šlo o velmi kompaktní kupé dlouhé necelé čtyři metry. K vidění bude na autosalonu v Tokiu, kde ale Toyota představí ještě jednu verzi. Jak prozrazuje označení S-FR Racing, půjde o závodní provedení kapesního kupé.

Koncept Toyota S-FR je vlastně GT86 v ještě menším balení

Koncept Toyota S-FR je vlastně GT86 v ještě menším balení

Bohužel Toyota ve svých oficiálních materiálech zatím nic konkrétního neřekla. Přirozeně bude velmi zajímavý hlavně poměr hmotnosti k výkonu, jenže v tomto směru nám mohou posoužit leda tak všeobecné spekulace. Ty slibují hmotnost pod jednu tunu a výkon zhruba 130 koní, přičemž ani není jasné, jaký motor bude pod kapotou. Nezbývá, než si počkat na další fakta.

Toyota GT86 Blackline: Australská specialita omezená na 450 kusů

Toyota GT86 Blackline: Australská specialita omezená na 450 kusů

Jisté jsou akorát rozměry Toyoty S-FR Racing Concept. Ta na délku měří 4100 mm, široká je 1735 mm a vysoká 1270 mm, přičemž rozvor náprav dosahuje na 2480 mm. Ve srovnání s původní variantou je Racing tedy o 110 mm delší, o 40 mm širší a o 50 mm nižší. Rozvor zůstal zachován.

Pokud vás tohle auto zajímá, pak si zapište do kalendáře datum 15. ledna 2016, kdy nadcházející tokijský autosalon začíná. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků