Toyota S-FR Racing Concept je kapesní speciál pro Tokio

Koncept Toyota S-FR se představil začátkem října. Šlo o velmi kompaktní kupé dlouhé necelé čtyři metry. K vidění bude na autosalonu v Tokiu, kde ale Toyota představí ještě jednu verzi. Jak prozrazuje označení S-FR Racing, půjde o závodní provedení kapesního kupé.

Koncept Toyota S-FR je vlastně GT86 v ještě menším balení

Koncept Toyota S-FR je vlastně GT86 v ještě menším balení

Bohužel Toyota ve svých oficiálních materiálech zatím nic konkrétního neřekla. Přirozeně bude velmi zajímavý hlavně poměr hmotnosti k výkonu, jenže v tomto směru nám mohou posoužit leda tak všeobecné spekulace. Ty slibují hmotnost pod jednu tunu a výkon zhruba 130 koní, přičemž ani není jasné, jaký motor bude pod kapotou. Nezbývá, než si počkat na další fakta.

Toyota GT86 Blackline: Australská specialita omezená na 450 kusů

Toyota GT86 Blackline: Australská specialita omezená na 450 kusů

Jisté jsou akorát rozměry Toyoty S-FR Racing Concept. Ta na délku měří 4100 mm, široká je 1735 mm a vysoká 1270 mm, přičemž rozvor náprav dosahuje na 2480 mm. Ve srovnání s původní variantou je Racing tedy o 110 mm delší, o 40 mm širší a o 50 mm nižší. Rozvor zůstal zachován.

Pokud vás tohle auto zajímá, pak si zapište do kalendáře datum 15. ledna 2016, kdy nadcházející tokijský autosalon začíná. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků