Toyota S-FR Racing Concept je kapesní speciál pro Tokio

Koncept Toyota S-FR se představil začátkem října. Šlo o velmi kompaktní kupé dlouhé necelé čtyři metry. K vidění bude na autosalonu v Tokiu, kde ale Toyota představí ještě jednu verzi. Jak prozrazuje označení S-FR Racing, půjde o závodní provedení kapesního kupé.

Koncept Toyota S-FR je vlastně GT86 v ještě menším balení

Koncept Toyota S-FR je vlastně GT86 v ještě menším balení

Bohužel Toyota ve svých oficiálních materiálech zatím nic konkrétního neřekla. Přirozeně bude velmi zajímavý hlavně poměr hmotnosti k výkonu, jenže v tomto směru nám mohou posoužit leda tak všeobecné spekulace. Ty slibují hmotnost pod jednu tunu a výkon zhruba 130 koní, přičemž ani není jasné, jaký motor bude pod kapotou. Nezbývá, než si počkat na další fakta.

Toyota GT86 Blackline: Australská specialita omezená na 450 kusů

Toyota GT86 Blackline: Australská specialita omezená na 450 kusů

Jisté jsou akorát rozměry Toyoty S-FR Racing Concept. Ta na délku měří 4100 mm, široká je 1735 mm a vysoká 1270 mm, přičemž rozvor náprav dosahuje na 2480 mm. Ve srovnání s původní variantou je Racing tedy o 110 mm delší, o 40 mm širší a o 50 mm nižší. Rozvor zůstal zachován.

Pokud vás tohle auto zajímá, pak si zapište do kalendáře datum 15. ledna 2016, kdy nadcházející tokijský autosalon začíná. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků