Toyota S-FR Racing Concept je kapesní speciál pro Tokio

Koncept Toyota S-FR se představil začátkem října. Šlo o velmi kompaktní kupé dlouhé necelé čtyři metry. K vidění bude na autosalonu v Tokiu, kde ale Toyota představí ještě jednu verzi. Jak prozrazuje označení S-FR Racing, půjde o závodní provedení kapesního kupé.

Koncept Toyota S-FR je vlastně GT86 v ještě menším balení

Koncept Toyota S-FR je vlastně GT86 v ještě menším balení

Bohužel Toyota ve svých oficiálních materiálech zatím nic konkrétního neřekla. Přirozeně bude velmi zajímavý hlavně poměr hmotnosti k výkonu, jenže v tomto směru nám mohou posoužit leda tak všeobecné spekulace. Ty slibují hmotnost pod jednu tunu a výkon zhruba 130 koní, přičemž ani není jasné, jaký motor bude pod kapotou. Nezbývá, než si počkat na další fakta.

Toyota GT86 Blackline: Australská specialita omezená na 450 kusů

Toyota GT86 Blackline: Australská specialita omezená na 450 kusů

Jisté jsou akorát rozměry Toyoty S-FR Racing Concept. Ta na délku měří 4100 mm, široká je 1735 mm a vysoká 1270 mm, přičemž rozvor náprav dosahuje na 2480 mm. Ve srovnání s původní variantou je Racing tedy o 110 mm delší, o 40 mm širší a o 50 mm nižší. Rozvor zůstal zachován.

Pokud vás tohle auto zajímá, pak si zapište do kalendáře datum 15. ledna 2016, kdy nadcházející tokijský autosalon začíná. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků