Toyota Rav4: nová generace na prvním videu

4 komentáře

sagi
16. listopadu • 16:59

... to jsem zvedavej jestli dostane ravka bmw motory. Ty nynejsi diesely stoji za ....

mrazik
16. listopadu • 17:30

A ktery konkretne mas na mysli a se kterym mas zkusenost ? 6 let jezdum s D4D 93 kW a zatim naprosta spokojenost a zadny problem.

sagi
16. listopadu • 18:53

tak jedinej dvoulitr se jakž takž povedl, uznávám,. Měl jsem ho v Avensisu T25 - jezdil za 5,6 (po zimě stoupla spotřeba max. na 5,9). Nicméně jinak ty nový 2,2 - jak normal, tak d-cat, jednoznačně hrůza - d-cat, podle mě, nikdy neměl sjet z výrobní linky.
Nicméně v ravce dvoulitr nebyl, tam jen 2,2 ( 100 kw verze určitě lepší jak silnější d-cat), nicméně ty reálný výkony - u 2,2 - silně pokulhávaj za konkurencí.
Jsme zvědavej, jak u nový Ravky vyřešili odhlučnění zadní nápravy, + celkový naladění, protože nynější Ravka je uskákaná jako koza :-)

mrazik
16. listopadu • 19:47

No jo D-CAT, kolikpak jich jezdi s puvodnim tesnenim pod hlavou ? Jeden, dva :-D

Doporučujeme

Články odjinud