Toyota RAV4: čtvrtá generace v plné parádě

A dost bylo úniků rozostřených snímků a informací! Máme novou sérii kvalitních fotografií čtvrté generace Toyoty RAV4 včetně interiéru.

První lehké SUV Toyota RAV4 (XA10) původně stálo na podlahové plošině kompaktu Corolla a světu se prvně představilo v roce 1994. Druhá generace (XA20) nastoupila v roce 2000 a třetí generace s interním označením XA30 se představila na frankfurtském autosalonu v roce 2005. Čtvrtá generace již klepe na dveře a v plné parádě se představí publiku autosalonu v Los Angeles, který své brány otevírá již zítra.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota RAV4 čtvrté generace

Nástup novinky pro vás sledujeme průběžně, již v půli listopadu jsme vám nabídli první propagační video Toyoty RAV4 a teprve předevčírem jsme přidali první snímky této řady. Nyní jsme ale již poněkud moudřejší, takže vám můžeme nabídnout nahlédnutí do série kvalitních záběrů, jež budou zajímat především ty, které oslovily předchozí generace „ravky“.

Toyota Rav4: nová generace na prvním videu

Toyota Rav4: nová generace na prvním videu

Už na první pohled si všimneme přední části karoserie, jež má být poněkud odlehčena a opticky snížena implementací křivek převzatých z aktuální verze kompaktu Toyota Auris 2013. Interiér má být prostornější než dosud a vyniká kvalitnějšími potahovými a obkladovými materiály.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ani interiér nikterak nevybočuje z aktuálních stylistických tendencí značky Toyota

V USA zřejmě zmizí verze se zážehovým motorem V6, který ostatně podle všeho nebude chybět ani většině evropských zákazníků. Evropským prodejům pak mají vládnout kompaktní vznětové motory, které již zřejmě budou pocházet z nové aliance Toyota – BMW.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků