Toyota RAV-4 facelift: omlazení SUV na nových foto, známe i dalši detaily

11 komentářů

4. března • 18:42

no, nevim....dat tomu trochu jinou chromovou mrizku, tak to zepredu vypada jako nejaky zas.rany tuareg, ale jinak celkove, vc. bocnich linii, to nevypada zle...

RAV
5. března • 10:42

No on je dost velký rozdíl mezi RAV a Yeti, RAV má permanentní pohon 4x4 Torsen a Yeti má pouze připojitelný pohon 4x4 Haldex, takže jízdní vlastnoti obzvláště na sněhu a v extrému jsou nesrovnatelné.

rx8
7. března • 3:14

Nova generace RAVky (narozdil od tech starsich) ma taky v podstate neco jako haldex. Mozna s tim rozdilem, ze se da zapnout "lock" rezim, kdy pak auto neceka na prokluz, ale posila 50% na predni a 50% na zadni napravu. Tohle lze ale udelat jen do rychlosti cca 40km v hodine, nad touhle rychlosti uz se zadek pripojuje jen kdyz je potreba. Uzaverka diferencialu taky chybi, o cemz jsem se osobne presvedcil kdyz jsem cca 3 hodiny vyhrabaval auto ze snehu. Takze celkem vzato 4WD dobrej akorat na silnici a na snich do par cm. Nemyslim si ze mezi RAVkou a Yetim bude velkej rozdil (a to rikam jako ten kterymu RAVka 4WD stoji v garazi ...).

Ježura
12. března • 9:58

Jak někdo může srovnávat Yetiho s novou Ravkou. Jiný motory, jiný pohony. ravka má v benzínu 2,0 Valvematic 158 koní, spotřeba v automatu 7,5 litru. V naftě má 150 koní se spotřebou 6 litrů. A zákazníci, nebo majitelé za to jezdí. Pohon má Active drive, má to i BMW a začíná s tím i Honda. Tak sem nepleťe Škodovku. jako má tradici v Offroadech?:-D

Radek Ondrášík
5. března • 14:47

Nechtel jsem tu diskutoval, ale toto mne vazne rozsekalo :) Rav4 a torsen :) Rav4 a permanentni pohon :) no to jsou prdy, to jsou prdy....

Thor
4. března • 17:14

Pošlete fotografie do Škodofky, aby věděli jak má vypadat AUTO. A ne ten HNUS jako je Yeti, který se vzhledově inspiroval RAV4 cca rok 2000. Nepovedeně :-(

JIří Kuruc
4. března • 19:18

nevím nevím, za slušnou RAVku zaplatíte u nás cca 750k, za slušného Yetyho (zhruba motor a 4x4) cca 550k. Světlá výška myslím stejná. RAV se mi hodně líbí, ale je pravdou, že Yeti poslouží stejně dobře za méně peněz...

ficus
5. března • 4:21

Já jsem si do konfigurátoru zadal podobný věci jako má Ravka, a vyšlo mi kuli motoru 890tis.... Tak to hoši ze Škodárky můžou jít k šípku

Radek.
5. března • 1:00

A dalších 100 litrů by se dalo ušetřit nákupem (možná lepšího) nového Dustera.
A dalších 200 nákupem libovolné podobné ojetiny vyšší třídy.
A dalším licitováním dojdeme ke 20 let staré Nivě a nebo 40 let starýmu UÁZu, který v podstatě taky poslouží...

cc
4. března • 19:45

a tak to je

gewehr
4. března • 18:00

Jo vyjadrenie hodne Tchora... pocul si uz niekedy o tom, ze vkus je vec individualna?

Doporučujeme

Články odjinud