no, nevim....dat tomu trochu jinou chromovou mrizku, tak to zepredu vypada jako nejaky zas.rany tuareg, ale jinak celkove, vc. bocnich linii, to nevypada zle...
No on je dost velký rozdíl mezi RAV a Yeti, RAV má permanentní pohon 4x4 Torsen a Yeti má pouze připojitelný pohon 4x4 Haldex, takže jízdní vlastnoti obzvláště na sněhu a v extrému jsou nesrovnatelné.
Nova generace RAVky (narozdil od tech starsich) ma taky v podstate neco jako haldex. Mozna s tim rozdilem, ze se da zapnout "lock" rezim, kdy pak auto neceka na prokluz, ale posila 50% na predni a 50% na zadni napravu. Tohle lze ale udelat jen do rychlosti cca 40km v hodine, nad touhle rychlosti uz se zadek pripojuje jen kdyz je potreba. Uzaverka diferencialu taky chybi, o cemz jsem se osobne presvedcil kdyz jsem cca 3 hodiny vyhrabaval auto ze snehu. Takze celkem vzato 4WD dobrej akorat na silnici a na snich do par cm. Nemyslim si ze mezi RAVkou a Yetim bude velkej rozdil (a to rikam jako ten kterymu RAVka 4WD stoji v garazi ...).
Jak někdo může srovnávat Yetiho s novou Ravkou. Jiný motory, jiný pohony. ravka má v benzínu 2,0 Valvematic 158 koní, spotřeba v automatu 7,5 litru. V naftě má 150 koní se spotřebou 6 litrů. A zákazníci, nebo majitelé za to jezdí. Pohon má Active drive, má to i BMW a začíná s tím i Honda. Tak sem nepleťe Škodovku. jako má tradici v Offroadech?:-D
Nechtel jsem tu diskutoval, ale toto mne vazne rozsekalo :) Rav4 a torsen :) Rav4 a permanentni pohon :) no to jsou prdy, to jsou prdy....
Pošlete fotografie do Škodofky, aby věděli jak má vypadat AUTO. A ne ten HNUS jako je Yeti, který se vzhledově inspiroval RAV4 cca rok 2000. Nepovedeně :-(
nevím nevím, za slušnou RAVku zaplatíte u nás cca 750k, za slušného Yetyho (zhruba motor a 4x4) cca 550k. Světlá výška myslím stejná. RAV se mi hodně líbí, ale je pravdou, že Yeti poslouží stejně dobře za méně peněz...
Já jsem si do konfigurátoru zadal podobný věci jako má Ravka, a vyšlo mi kuli motoru 890tis.... Tak to hoši ze Škodárky můžou jít k šípku
A dalších 100 litrů by se dalo ušetřit nákupem (možná lepšího) nového Dustera.A dalších 200 nákupem libovolné podobné ojetiny vyšší třídy.A dalším licitováním dojdeme ke 20 let staré Nivě a nebo 40 let starýmu UÁZu, který v podstatě taky poslouží...
a tak to je
Jo vyjadrenie hodne Tchora... pocul si uz niekedy o tom, ze vkus je vec individualna?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.