Toyota Prius získala opět prestižní ocenění "Engine of the Year "

Japonská Toyota Prius brázdí světové silnice již delší dobu. Za tu dobu získala mnoho prestižních ocenění v různých kategoriích. Také v letošním roce se tento model dočkal ocenění a to v jedné z nejprestižnějších soutěží "International Engine of the Year Awards", která se koná pravidelně od roku 1999 a hlasuje v nich přes šedesát novinářů z téměř třiceti zemí.

Motor o objemu 1,5 litru, který používá Prius spolu s hybridním pohonem Hybrid Synergy Drive, se stal již třetí rok po sobě nejlepším motorem o objemu 1,4 až 1,8 litru a zároveň se stal vítězem v kategorii "Best Fuel Economy". Prius se tak stal vítězem v obou kategoriích a to pokaždé od roku 2004, kdy přišla nová generace tohoto modelu.

Hybridní systém v Priusu získal také ocenění za svou "reálnou hospodárnost" tedy prokazatelnou úspornost paliva.

Tip: Přečtěte si náš test hybridní Toyoty Prius.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků