Toyota Prius získala opět prestižní ocenění "Engine of the Year "

Japonská Toyota Prius brázdí světové silnice již delší dobu. Za tu dobu získala mnoho prestižních ocenění v různých kategoriích. Také v letošním roce se tento model dočkal ocenění a to v jedné z nejprestižnějších soutěží "International Engine of the Year Awards", která se koná pravidelně od roku 1999 a hlasuje v nich přes šedesát novinářů z téměř třiceti zemí.

Motor o objemu 1,5 litru, který používá Prius spolu s hybridním pohonem Hybrid Synergy Drive, se stal již třetí rok po sobě nejlepším motorem o objemu 1,4 až 1,8 litru a zároveň se stal vítězem v kategorii "Best Fuel Economy". Prius se tak stal vítězem v obou kategoriích a to pokaždé od roku 2004, kdy přišla nová generace tohoto modelu.

Hybridní systém v Priusu získal také ocenění za svou "reálnou hospodárnost" tedy prokazatelnou úspornost paliva.

Tip: Přečtěte si náš test hybridní Toyoty Prius.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků