Toyota Prius Plug-in Hybrid: sériová verze míří do Frankfurtu

Toyota Prius Plug-in Hybrid: sériová verze míří do Frankfurtu

Japonská Toyota plánuje velkou hybridní ofenzívu. Postupně rozšíří svou nabídku o tři nové hybridní automobily. Těšit se můžeme na Yaris HSD, Prius+ a Prius Plug-in Hybrid. Právě Prius Plug-in byl v uplynulém roce testován coby předsériová verze. Automobilka zkoumala, jak se upravený model chová v praktickém provozu. Obří test se ale blíží ke konci a ve Frankfurtu už bude představena finální sériová verze.

Přečtěte si redakční test Toyota Prius Plug-in Hybrid: prima nápad, ale

Toyota Prius Plug-in Hybrid je první Toyotou, která využívá lithium-iontové akumulátory. Jejich kapacita bude nakonec stačit na ujetí přibližně 21 kilometrů a dobíjení z klasické 220 V zásuvky potrvá 90 minut. Oproti původně udávané spotřebě 2,6 l/100 km bylo naměřeno během normovaných testů ještě o čtyři desetinky méně, takže si Plug-in Hybrid podle oficiálních tabulek vystačí v kombinovaném cyklu s přídělem 2,2 l/100 km. Produkce emisí CO2 je pouhých 49 g/km. První zájemci si budou moci pořídit Plug-in Hybrid koncem letošního roku.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků