Toyota Prius obdržela lehký facelift. Nyní přichází i s pohonem všech kol

Kankunen  |  28. 11. 2018 14:56

Design je na žalobu, je to hnusnější než zkvašený sliz.

Odpovědět  |   | 
separovany opat  |  28. 11. 2018 18:48

.. skvaseny sliz ...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  28. 11. 2018 15:08

"Toyota zmiňuje, že dodatečný elektromotor a jeho nově vyvinutá baterie nijak zvlášť nezmenší vnitřní prostor Priusu a objem kufru."

No co jsem tak koukal na eSalonu na ten kufr, tak ten už snad ani zmenšit nejde, ten byl snad menší než u vedle stojícího Yarise, fakt bída. Jo, byla to PHEV (plug in hybrid) verze.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  28. 11. 2018 16:10

Ten pohon všech kol bude nejspíše stejná srajda jako v Lexusu.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  28. 11. 2018 21:01

Tak to snad ani nejde nazvat AWD. A to jsem si myslel, že nezávislý pohon elektrikou na zadek by právě tohle měl vyřešit podstatně lépe. Bída

Odpovědět  |   | 
Kadel  |  28. 11. 2018 22:21

Nebude, nova generace e-awd uz je pouzitelna https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  29. 11. 2018 10:21

Kašírovaná firemní akce pořádaná automobilkou na upraveném terénu s chlebíčky a šampaňským. Jo to je hodně vypovídající .
Pak si to vezmou do práce nezávislí novináři a nestačí se divit. Absolutně nepoužitelný křáp.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  28. 11. 2018 16:27

Zajímat mě to začne ve chvíli, kdy Toyota vymění všechny designery a vyprodukuje "těžký" facelift, při kterém zmizí vše z původního designu. Sorry, ale fakt se na ten poblijon nedá koukat.

Odpovědět  |   | 
Mám pravdu  |  28. 11. 2018 21:27

Že se ti líbí koncernové nádhery? Jedna stejná jako druhá už 20 let :D. Čtyř oká ovce je nehorazný humus stejně jako celý koncern včetně PRÉÉÉÉMIUM vypadajících krabic od čtyř kroužků nebo Arteon, co má palubovku jako sociál Golf.

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  29. 11. 2018 06:54

Omyl. Mě se líbí většina konzervativních aut, která jsou průměrně hezká od svého vzniku až do právě těch zmiňovaných 20 let. Viděl jsi prvního Priuse? Myslím tu krabiciosní kreaturu z Marsu. Viděl jsi Octavii I ? Pokud jsi jen trošinku objektivní, tak mi možná dáš za pravdu, že Toyota opravdu design neumí. Nehezký pohled od počátku až do samého konce života vozu. Škoda toho, jinak je to nesporně kvalitní vůz.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 11. 2018 08:17

Toyota neumí design a proto je nejprodávanější značkou (ano, značkou, ne koncernem) na světě... No tak jo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 11. 2018 08:44

A pak Toyota neni jen Prius. Beru, ze se lidem nelibi, protoze pro tuctoveho (nemysleno urazlive) evropana je zvlastni.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  28. 11. 2018 22:07

Tahle zrůda je dobrá na jedinou věc:
https://www.thedrum.com/news/2016/11/15/jeremy-cl... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

dnes | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A