to bych chtěl vidět toho de.bila, co dělal taxu s Priusem...
Milej zlatej, co já vím i v matičce Praze jeden jezdí.Jinak tyto vozy provozují taxislužby snad v každém větším evropském městě.A jenom pro zajímavost, ve Znojmě jeden drožkař nakoupil vozy Škoda Citi Go.
Nejspolehlivější značkou auta je škoda! Vždyť to tady imrvere čtu! ;-)
omyl, Skoda je nejlepsi, coz automaticky neznamena nejspolehlivejsi
Teď už jen najít blbce, který tomu uvěří. :-D
Škoda, že nejde zobrazit, kdo kliká mínus. Abychom věděli... ;)
Tak třeba já. Ve Vídní jsem i 3x týdně a věřte, že tam si ty taxíky tu tržbu na rozdíl od českých opravdu vyjezdí a ne nakradou. Samozřejmě, že těch Priusů tam nejezdí tolik jako M-B,ale to je jiná kapitola, přesto je tam potkávám všude. Taxíky tam najezdí spoustu km i proto, že třeba sociálka je používá na převoz starších, či nemocných lidí k lěkaři, na rehabilitace apod. místo sanitek. A taxíky tam opravdu jezdí na směny.
Dojmy, spekulace, odhady. V Praze se pro cenovou regulaci používá průměrný roční nájezd 40 tisíc kilometrů, v menších městech 50 tisíc kilometrů. Napište, kolik to je v té vaší Vídni, ať můžeme diskutovat věcně, místo toho kolik jste jich viděl.
Na detaily bych se musel samozřejmě zeptat, ale známá jezdí s drožkou cca 100km od Vidně na středním městě s nájezdem cca 250 - 300km denně ( pokud nechytne klienta do Schwechatu na letiště). V zahraničí funguje Taxislužba opravdu trochu jinak. I tam samozřejmě stojí vozy na štaflu - Letiště, nádraží, centra atd. , ale jízda Taxíkem z letiště do centra Vídně je levnější, než z Václaváku na Staromák. Proto jima jezdí lidé víc a auta víc ujedou.
Cesta z letiště do centra stojí cca 30-40 Euro, tedy zhruba litr. Bus je za 8 éček, vlak za 5. Určitě se vaší známé přeptejte, do té doby pokud jste podobně dobře informován i v otázce nájezdu km, asi už není o čem diskutovat.
1mil za 8 rokov, to máme 342km denne (úplne denne)... to je dosť dobrý výkon.. u nás taxíky väčšinou stoja pred stanicou alebo obchodným centrom aj pol dňa...
Hmm, to ten taxikář za 8mi hodinovou šichtu najezdil cca 43 km každou hodinu. A při ceně cca 28 kč/km utržil denně 9.576,-Kč a za celých 8 let tak 27,9 milionů Kč... hezká hra čísel. Mě by zajímal spíš prům. km nájezd ostatních vídeňských taxikářů pro porovnání, zda je to možné ujezdit...
A co když se v rámci té taxislužby na tom autě střídalo víc řidičů? To se přece normálně dělá, aby se efektivně využil vůz. To pak klidně mohlo jezdit i 16 hodin denně opravdu těch 365 dnů v roce. Já být majitelem taxislužby se dvěma sty auty, tak bych rozhodně nenechal ta auta jezdit jen osm hodin za den.
Hezká teorie. Bohužel neodpovídá číslům. Pražský taxík najede za 8 let cca 320 tisíc kilometrů. Že by to ve Vídni bylo 3x tolik je krajně nepravděpodobné.
tak to je potom slaba taxisluzba... kamarat ma taxisluzbu v malom meste (5 kilometrov z jedneho konca na druhy) a jeho fabie HTP na LPG rocne najazdia minimalne 120 000 km kazda jedna
V rámci efektivity na autě může být trojsměnný provoz, ranní-odpolední- noční směna ;-)
jo, to určitě ...a proto vyfotili jen toho, co vypadá nejhůře a ty zbývající taxikáře radši ani nezmínili
Tak to abyste zavedl povinny trismenny provoz i pro klienty :D Myslíte si, že v jednu odpoledne nebo v šest ráno jezdí stejně lidí jako v sedm večer a je tedy kšeft pro všechny taxíky?
U nás ve fabrice taky dělňasi jedou na 3 směnny, byť noční za stejný čas vyrobí vždycky míň. S tím je to stejný. Jistě že ve 3 ráno bude třeba sedlo a špička např. během ranní, ale co už.
Pozor, jsme v rakousku, taxík jezdil cca 200 dní v roce tj. 1600 provozních dnů tj. 625 km denně. Pokud jezdil 8 hodin bez jakékoli prodlevy na štaflu toho jezdil průměrnou rychlostí po Vídni 78 km/h. Pokud by polovinu doby prostál, jak je u taxíků zvykem je průměrná rychlost po Vídni 156 km/h. Už z těchto čísel je zřejmé, že se jedná o kachnu jako prase.
:-D Přesně tak.
Moje Fabia s motorem WW v průměru 4 mimořádné závady na 10 000km 3-[3-[3-[
Takže jeden z dvou set :-)
Takhle to napsat nemůžeš,ne každý taxikář najede ten milion,takže statistiku poruchovosti bych dělal tak po půl milionu. Jo škodofky TSI,těm stačí najet 30 000 abys věděl co nemáš kupovat.
To že se škoda dle TUV report drži aspoň v průměru, je tím, že na STK zpravidla jede přímo ze servisu:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.