Toyota Prius najezdila jako taxík milion kilometrů. Bez poruchy

Toyota Prius najezdila jako taxík milion kilometrů. Bez poruchy

Obavy o krátkou životnost a nákladené opravy hybridního hnacího ústrojí nemusí být opodstatněné. Alespoň pokud můžeme soudit z osudu jednoho vídeňského taxíku. 

V ulicích rakouské metropole slouží jako taxi více než dvě stovky Toyot Prius. Exemplář, který vidíte na fotografii, najezdil za osm let rovný milion kilometrů. Údajně přitom neměl jedinou poruchu a nevyžadoval žádné opravy s výjimkou spotřebních dílů. 

Klepněte pro větší obrázek
Který z džentlmenů na fotografii bude asi taxikář? 

Toyota vydala při této příležitosti tiskovou zprávu, ve které připomíná další svědectví o spolehlivosti svého nejprodávanějšího hybridního modelu. „V dlouhodobém testu Auto Bildu absolvoval hybridní model výrazně více než 100 000 kilometrů bez jakékoli závady. Také ve zprávě TÜV Report 2014 zazářil Prius a zajistil si jak ve třídě 4-5letých vozidel, tak i u 6-7letých vozidel jasné vítězství,“ uvádí japonská automobilka v oficiálním komuniké. 

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků