Toyota Prius+ má po faceliftu. Zásadní změny nečekejte

Toyota Prius+ dorazila do prodeje v roce 2012, aktuálně přichází pro tento model první modernizace. Měnil se design, upravoval se interiér, vylepšeny byly jízdní vlastnosti a bohatší je nakonec i výbava. 

Test: Toyota Prius+ - sedm hybridních

Test: Toyota Prius+ - sedm hybridních

Modernizovaný Prius+ nebude problém odhalit na první pohled. Kompletně přepracovaná je přední část automobilu, kde najdeme světlomety složené z diod, jinou masku chladiče, nově tvarovaný nárazník a do něj zasazená světla denního svícení. Přepracované jsou i koncové svítilny a zadní nárazník. V nabídce se objevily také dvě nové barvy karoserie (Dark Sherry, Attitude Black). 

V interiéru očekávejte více chromových prvků a tmavě stříbrné dekory. Nový je také displej palubního počítače, na středovém panelu pro změnu najdete multimediální systém Toyota Touch 2. Zadní část automobilu dostala novou izolaci, výsledkem má být ještě tišší interiér. 

Toyota Prius Plug-in Hybrid: první jízdní dojmy

Toyota Prius Plug-in Hybrid: první jízdní dojmy

Prius+ pak nabídne elektricky ovládané sedačky, inteligentní parkovací asistent nebo automaticky pracující asistenci pro rozjezd do kopců. Toyota nakonec změnila i nastavení podvozku, a to s cílem zlepšit jízdní vlastnosti. Hybridního ústrojí se facelift netýká. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků