Toyota Prius je již rok a půl nejprodávanějším vozem v Japonsku

Věhlasný hybrid Toyota Prius je na svém domácím trhu již 18 měsíců v řadě vůbec nejprodávanějším osobním automobilem. Do této pozice Prius vytlačila premiéra modernizovaného provedení v půli roku 2009 a značný podíl na popularitě řady Prius mají také vládní pobídky směřující na hospodárná, tedy především hybridní vozidla.

Jenže tyto pobídky skončily letos v září a všichni byli zvědavi, zda se tato skutečnost do prodejů Toyoty Prius promítne. Nakonec tento vůz svůj primát obhájil a během listopadu na japonském trhu Toyota umístila plných 21 400 Priusů, přičemž na druhém místě stojící Honda Fit našla jen 16 677 zákazníků. Výsledek je však o plnou pětinu horší než ve stejném období loňského roku. To však nemění nic na tom, že se Prius již 18 měsíců těší největší přízni Japonců ze všech nabízených modelů.

Tip: Přečtěte si náš test letošního provedení Toyoty Prius.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota Prius 2010 v našem letošním testu

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků