Toyota Prius Coupé nabírá stále reálnější kontury

13 komentářů

petr
27. července • 9:14

Pokud bude vypadat takhle, tak to bude bomba i přesto, že to designově připomíná Mazdu :-)

Thor
27. července • 9:46

A jakou? Mě to zase připadá jako evoluce Celicy ;-) Tahle "hra" na to co to komu připomíná je na ....;-)

Radek.
27. července • 14:20

Taki mi ji to mírně připomíná - Celica byla poslední opravdu hezké auto které Toyota dělala pod svou značkou (Lexusy jsou kapitola sama o sobě) - bohužel jenom do roku 2004 a pak už ani prd :-(

Radek Ondrášík
27. července • 14:47

Celica byla prvni a posledni Toyota, na kterou se dalo divat. Vse ostatni bylo je a bude naprosto frigidni s designem pro duchodce. Ale holt toto ocividne prodava.

petr
27. července • 15:26

Já bych spíše řekl, že design Toyot je takový nějaký divný (pro důchodce je tady spíše VW nebo Mercedes). Jinak já bych k Celice přihodil ještě MR2 ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
27. července • 15:46

Supra taky nevypadala vzdy uplne tragicky :)

xxx
27. července • 16:13

To vies, v Toyote su sami blbci, dementi a prd sa rozumeju dizajnu. Cakaju tam len na zazrak v podobe odbornych rad Ondrasika, chod, chod, a cely svet bude velebit tvoju genialitu a cit pre dizajn. :-D:-D:-D:-D

Speed
27. července • 16:53

V tomto s panem o. souhlasím bohužel všechny ostatní toyoty právě kromě celicy jsou pro mě takové nemastné , neslané.

xxx
27. července • 17:32

Ono vkus na sportove auta je plus,minus rovnaky, no kedze Toyota chce vyrabat tzv. globalne auta ktore sa maju pacit v Europe, Sev. a Juznej Amerike a Azii tak ten dizajn zial musi byt taky. Ina maska, nanajvys zadne svetla to su jedine zmeny ktore linka ponuka. To je dan za globalizaciu a nizke ceny.

Radek.
29. července • 22:32

Nízké ceny? :-D :-D :-D
...v tom případě sem Toyota ty svoje "levné kousky" nejspíš reexportuje přes všechny uváděné kontinenty letecky.
Momentálně jezdím Corollou - ale že by jmenovaná (a nebo třeba Auris) byla nějak revolučně lepší než i30, Ceed, 306 a nebo koktávka (vše vesměs za poloviční cenu!), to si teda opravdu tvrdit netroufám. Ještě větší fór jsou "jednovaječná trojčata z Kolína", kde za ty s logem Pažouta/Citroëna zaplatíte o 25% míň než v podstatě identické Aygo...

petr
31. července • 6:18

Ten rozdíl u Ayga zase takový není, Toyota má většinou bohatší výbavu v základu. Když srovnám úplný základ, tak Aygo 1.0 Base stojí 234.900,- Kč, zatímco Citroen C1 1.0 stojí v akci 214.900,- Kč + 8.000,- Kč za autorádio (Aygo ve standardu) + 10.900,- Kč (+1 rok záruky/120.000km) a máme cenu 233.800,- Kč. Toyota je tedy dražší o 1.100,- Kč.

ZocelenyDrapalik
28. července • 11:44

Nikoliv. To je pouze opakovani stejneho receptu, ktery byl uspesny v 80-90tych letech minuleho stoleti - konzervativni vuz, ktery pokud mozno nikoho nepopudi. Jenomze touhy zakazniku se meni. Dnes je daloko vice lidi ochotno kupovat vozy osobite, nekonfekcni. A i v tom clanku je mozno se docist, ze sami manageri Toyoty si uvedomuji, ze jejich dizajn ustrnul a je treba s tim konecne pohnout dopredu.

petr
27. července • 9:55

Předek, tedy světla, nárazník a mřížka mi připomíná Mazdu 6 ;-) Ono je to stejně jedno, přesně jak píšeš, hlavní je výsledek a ten vypadá perfektně, tedy alespoň na obrázku.

Doporučujeme

Články odjinud