Toyota Prius či Rolls-Royce Phantom. Jak by vypadaly v úpravě pro F1?

Přemýšleli jste někdy o tom, jak by vypadaly běžné vozy upravené pro závody Formule 1? Pravděpodobně ne. Australská pojišťovací společnost Budget Direct si však tu námahu dala. My se tak můžeme podívat na výsledek. 

Supersport od Tesly? Takhle si jej představuje španělský designér

Supersport od Tesly? Takhle si jej představuje španělský designér

Některé z návrhů jsou opravdu zajímavé. Uvidíte například Toyotu Prius, která si osvojila kola a zadní křídlo podobné monopostům z aktuální sezony. Velkou změnou prošel také Smart ForTwo. Ten má nově celou řadu aerodynamických prvků. 

V galerii nechybí dokonce ani luxusní Rolls-Royce Phantom, terénní Jeep Wrangler nebo elektromobil Tesla Model S. Ještě, že se tyto návrhy nestanou realitou...

Zdroj: BudgetDirect.com.au

Více fotografií v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 148 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 83 příspěvků