Toyota Prius C s továrním paketem TRD

Automobilka Toyota připravila ladičskou sadu pro nejmladší a nejmenší z rodu hybridních Priusů: hatchback Prius C.

Zkratka TRD vám nemusí být zrovna povědomá, ale není to poprvé, co se s ní setkáváme. Jde o označení vnitropodnikového oddělení Toyota Racing Development (TRD). Připravuje hlavně automobily Toyota pro nejrůznější závody a soutěže, ale čas od času je pověřeno také „civilními“ úkoly (např. starší paket TRD pro Toyotu Auris).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Novinkou v programu TRD se stává kompaktní hybrid Toyota Prius C. Zvenčí si na upraveném voze Toyota Prius C TRD všimneme především nového předního nárazníku se zdroji LED pro denní svícení a upravenými ventilačními otvory, opticky navazujících prahových obkladů, střešního spoileru a přepracovaného zadního nárazníku s vestavěným matově černým difuzorem. Uvnitř se Prius C po zásahu TRD vyznačuje třeba novým startovacím tlačítkem.

Seznam úprav mechanických skupin je prozatím docela krátký, ale podle tvrzení Toyoty by se měl postupně rozrůstat. Zatím tedy můžeme konstatovat pouze přítomnost sportovní výfukové soustavy s párem chromovaných koncovek, větších litých kol a nové sestavy tužších pružin a tlumičů snižujících zároveň světlou výšku vozu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 25 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků