Toyota Prius C s továrním paketem TRD

Automobilka Toyota připravila ladičskou sadu pro nejmladší a nejmenší z rodu hybridních Priusů: hatchback Prius C.

Zkratka TRD vám nemusí být zrovna povědomá, ale není to poprvé, co se s ní setkáváme. Jde o označení vnitropodnikového oddělení Toyota Racing Development (TRD). Připravuje hlavně automobily Toyota pro nejrůznější závody a soutěže, ale čas od času je pověřeno také „civilními“ úkoly (např. starší paket TRD pro Toyotu Auris).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Novinkou v programu TRD se stává kompaktní hybrid Toyota Prius C. Zvenčí si na upraveném voze Toyota Prius C TRD všimneme především nového předního nárazníku se zdroji LED pro denní svícení a upravenými ventilačními otvory, opticky navazujících prahových obkladů, střešního spoileru a přepracovaného zadního nárazníku s vestavěným matově černým difuzorem. Uvnitř se Prius C po zásahu TRD vyznačuje třeba novým startovacím tlačítkem.

Seznam úprav mechanických skupin je prozatím docela krátký, ale podle tvrzení Toyoty by se měl postupně rozrůstat. Zatím tedy můžeme konstatovat pouze přítomnost sportovní výfukové soustavy s párem chromovaných koncovek, větších litých kol a nové sestavy tužších pružin a tlumičů snižujících zároveň světlou výšku vozu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků