Toyota Prius C: malý hybrid v pohybu

Toyota Prius C: malý hybrid v pohybu

V Tokiu si odbude svou světovou premiéru nový člen rodiny Prius. Po klasickém Priusu, Priusu Plug-in Hybrid a zvětšeném Priusu + tak jde o v pořadí čtvrté provedení. Tentokrát úspěšný hybrid zamíří do segmentu malých vozů. Prius C měří na délku 3995 mm, široký je 1695 mm a na výšku má 1445 mm. Rozvor náprav dosahuje na 2550 mm.

Testy | Hybridy | Toyota

Test: Toyota Prius Plug-in Hybrid - prima nápad, ale...

O pohon se stará hybridní systém kombinující benzinovou jedna-pětku s elektromotorem. Toyota se chlubí výbornou aerodynamikou a také díky ní by se měla spotřeba ve městě pohybovat kolem pěti litrů. V kombinaci by si Prius C měl říci přibližně ještě o litr méně.  
 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 18 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků